James wrote:
Paddy wrote:
James wrote:
TheMotherload wrote:
James wrote:
Ben ik de enige die P!nk echt vreselijk vindt?
Mogen ze van mij wel even compenseren met iets als The Strokes als co-headliner & Bon Iver in The Barn..
Nee hoor, sluit ik me helemaal bij aan! Wat vind jij van Mumford & Sons?
Mwah, die kan ik nog wel hebben, vind ik zelf nog best relevant, maar P!nk vind ik echt een school voorbeeld van vergane glorie, ordinaire popmuziek in het zelfde rijtje met bands als Maroon 5 e.d.
Mumford & Sons heeft nog wel iets wat hun onderscheidt van dit soort groepen.
The Cure is dan weer een hele goede boeking imo.
Je noemt Pink vergane glorie, terwijl ze recent nog verschillende hits heeft gehad. En noemt dan zelf the strokes. Tja.
The Strokes heeft een vrij hoog cult-gehalte, en zal dus altijd relevant blijven bij een bepaald publiek, zéker het publiek dat naar een Werchter gaat. P!nk maakt ordinaire popmuziek, of je er nou van houdt of niet, niks meer niks minder. Ze zal zeker populair zijn, maar ik heb de laatste jaren nooit iets van P!nk gehoord (zal wel aan mij liggen als ze blijkbaar zulke gigantische hits heeft gehad) maar ik vind er niks aan en vind het persoonlijk niet een echte Werchter naam. Een naam als Ed Sheeran kan ik dan nog wel een keer begrijpen, omdat die zo waanzinnig populair is en je die muziek continu hoort, maar P!nk? Nee hoor.
Bovendien hebben The Strokes al bijna zes jaar geen album uitgebracht, maar als zij gaan touren is daar echt wel veel animo voor hoor, dat zag je toen ze op Lollapalooza South America stonden een paar jaar geleden. Bovendien hebben The Strokes een grote invloed gehad op hedendaagse grote bands, in tegenstelling tot huis-tuin & keuken zangeres P!nk.
Pink maakt alles behalve ordinaire popmuziek.
En wat is er uberhaupt ordinair aan popmuziek?
Zullen we de discussie vooral blijven voeren op relevantie en eventuele spot en niet op kwestie van smaak?