Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Ontzettend balen dat Underworld tegenover Muse komt te staan. Slechste scenario voor mij.
Het pakketje van vandaag ook niet heel bijzonder verder, buiten Underworld alleen Kurt Vile en eventueel Weezer interessant.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Blij met Weezer. Inderdaad een zeer sterke line-up voor de main op vrijdag. Alleen had ik liever The Smashing Pumpkins gehad dan The 1975. Maar nu The Smashing Pumpkins ook bij deze aankondiging ontbreekt, verwacht ik die groep eigenlijk niet meer op Rock Werchter.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.891
4.037
Fantastisch, Weezer er nog bij op vrijdag. Had de naam hier al zien passeren, maar ging er niet op hopen dat die op vrijdag zou vallen. Voorlopig gaat het mooi zo, enkel interessante namen voor mij op die dag. Dat kan moeilijk blijven duren, maar 2 weekends na elkaar zit er niet in, dus goed bezig RW!
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.354
2.692
Underworld en vooral Weezer zijn wel tof, de rest opnieuw gewoon zwak.

Vrijdag wel een geweldige Main Stage aan het worden, van die Kylie hebben we daar alvast geen last.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.904
5.325
underworld, top 10 meest betaalde dj's ter wereld. Ik denk toch dat werchter dat miljoentje beter ergens anders had gespendeerd.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.374
3.396
Zeer mooie aankondiging! Ik wil al die vrijdagnamen eigenlijk wel zien. Wel spijtig dat ze van die zaterdag een hele popdag aan het maken zijn, hopelijk steken ze wat mooie dingen in The Barn. Verder had ik The 1975 liever als Klub C headliner gezien dan op main, maar goed. Laat de zomer maar komen!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.783
12.464
Zou vrijdag momenteel het slechtst verkopen? Opvallend veel namen voor die dag en bijvoorbeeld niets voor de donderdag..
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Underworld, Tom Misch, Kurt Vile, Jungle en The 1975 vind ik een mooi rijtje namen. Ook Two Door Cinema Club wil ik nog een keertje live zien. Toch vind ik alleen de vrijdag tot dusver sterk genoeg om mij over te halen..
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Opvallend hoe vroeg ze al stage splits geven.

Maar ziet ernaar uit dat ik binnenkort een dagticket voor vrijdag bestel. Op Underworld na staat alles wat ik wil zien voorlopig op die dag.
This exactly.
 

Verwijderd lid 339

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Toch ook verrast met de vroege podiumindeling. Vergis ik me of was dit vorig jaar pas in april of mei doorgegeven ?
Zeer blij met Weezer.
Jammer dat Underworld en Muse (zeker gedeeltelijk) zullen clashen.
Vrijdag is 1 van de betere festivaldagen dat ik in lang gezien heb. Kan niet wachten.

Wel zeer jammer dat Pumpkins & Biffy er nog niet tussenzitten.
De kans hierop wordt kleiner vermoed ik dan ?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
25 bands, waarvan ik er 4 wil zien....

Staan wel allemaal lekker op de vrijdag, toch een dagticketje kopen dus! Heel blij met de combo The Cure - Tool - Weezer - Kurt Vile
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Vrijdag is gewoon een topdagje. Andere dagen dikke toch teleurstellend (hoewel de zondag nauwelijks te beoordelen valt). Vooral die donderdag vind ik huiveringwekkend, en dan nog die 2 bands die ik niet eens ken op de main stage.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.673
656
25 bands, waarvan ik er 4 wil zien….

Staan wel allemaal lekker op de vrijdag, toch een dagticketje kopen dus! Heel blij met de combo The Cure – Tool – Weezer – Kurt Vile

Lol heb precies dezelfde gedachte.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.653
Vrijdag = kampeerdag aan de main, dat staat al vast :lol:

Eigenlijk ben ik met deze reeks namen tot nu toe al zeer tevreden, wetende dat er nog namen als Bon Iver, The Smashing Pumpkins, Thom Yorke, Solange, The Good, The Bad & The Queen, Robyn, Beach House, Vampire Weekend, dEUS etc moeten passeren.. Althans dat mag ik toch hopen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.374
3.396
Vrijdag = kampeerdag aan de main, dat staat al vast ?

Eigenlijk ben ik met deze reeks namen tot nu toe al zeer tevreden, wetende dat er nog namen als Bon Iver, The Smashing Pumpkins, Thom Yorke, Solange, The Good, The Bad & The Queen, Robyn, Beach House, Vampire Weekend, dEUS etc moeten passeren.. Althans dat mag ik toch hopen.

Ik hou van het optimisme. Ik hoop alvast mee want dat zou een prachtig lijstje zijn.

En @daejim wat is er misgelopen met je bron? Ik was echt blij dat we een nieuwe insider hadden vorige week maar nu heb je dan toch iets fout meegekregen blijkbaar?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Vind het toch bizar dat bands als Yungblud, Vance Joy en Bang Bang Romeo een Main Stage plaats krijgen.
Oké het is nog vroeg, misschien kan hier nog in geschoven worden. Maar lijkt me dan toch dat ze niet genoeg 'grote' Main Stage namen kunnen vastkrijgen of ben ik mis?

Als je weet dat vorig jaar bands als The Vaccines, Air Traffic, Rival Sons, The Kooks, Stereophonics, Pvris e.d. altijd relatief vroeg op de Main stonden. Dit lijkt me toch nog een serieuse klasse lager.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.653
Vind het ook heel jammer dat er nog geen enkele hiphop naam staat…
Misschien dat er nog veel discussie is rond enkele namen, welke bv. naar Werchter gaan en welke naar Dour/Les Ardentes worden toegewezen en dan kijk ik meteen richting Travis Scott..

Ps: Macklemore is toch een rapper? :lol:
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:
Vind het ook heel jammer dat er nog geen enkele hiphop naam staat…

Misschien dat er nog veel discussie is rond enkele namen, welke bv. naar Werchter gaan en welke naar Dour/Les Ardentes worden toegewezen en dan kijk ik meteen richting Travis Scott..

Ps: Macklemore is toch een rapper? ?

Ik vind Macklemore persoonlijk meer pop dan hiphop..
Jongens als Vince Staples & .Paak die er vorig jaar stonden, zijn mooie namen binnen het genre.
Tyler & Travis dit jaar zou tof zijn!
Stormzy, Skepta mag ook wel een keer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken