Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Travis Scott juich ik ook wel toe. Er staat nog geen enkele hiphop naam tot nu toe toch? Als dat de PkP-naam is, ben ik wel content. Zeker omdat Imagine Dragons dan van de baan is. Maar dat zal wel niet...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Ik ben wel benieuwd naar mattman zijn mening over Imagine Dragons, meer mensen?

Da's die band die eigenlijk een anagram is toch? Mijn mening is er ook eentje: 'bolt daken'.

Verder wil ik je gerust meer over m'n mening vertellen in een PM'etje. ;-) Moet daar de mensen niet echt mee lastigvallen vind ik.
 

daejim

Campingartiest
15 nov 2018
56
29
(Zonder wat te bevestigen, ik praat ook gewoon graag mee op dit forum)
ID is wel één van mijn favoriete bands momenteel, vooral de laatste cd heeft wel een paar goede nummers. Ik ben normaal eerder fan van het wat zwaardere genre maar de catchy stuff van bvb Natural , Boomerang en Machine spreken me wel erg aan. Of je ze nu kunt waarderen of niet, ik vind het wel chapeau dat ze een "eigen sound" hebben. Elk nummer weet je wel vrij direct te linken aan ID.

Wat vinden jullie trouwens van Youngr? :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.653
Een eigen sound? Echt? :lol: Die band producet de stem van die zanger op een manier dat ze bijna gaat lijken op die van Dave Grohl en de synths en inspiratieloze (echt.. Boomerang?) teksten hoorden we al eens op de laatste platgeproducete platen van Coldplay.
 

daejim

Campingartiest
15 nov 2018
56
29
Een eigen sound? Echt?
1f606.svg
Die band producet de stem van die zanger op een manier dat ze bijna gaat lijken op die van Dave Grohl en de synths en inspiratieloze (echt.. Boomerang?) teksten hoorden we al eens op de laatste platgeproducete platen van Coldplay.

Haha, duidelijk geen fan :p
Laat me toe om het oneens te zijn, al zijn misschien de simpele teksten net des te meer krachtig omdat ze vrij duidelijk zijn. Wat mij betreft hé.
Sorry om alvast een andere mening te hebben, begrijp wel dat het vervelend is om iemand te zien die fan is van wat jij totaal "haat".
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
Ik ben het met je eens hoor dat je bij zowat alle nummers meteen hoort dat het Imagine Dragons is
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.589
4.689
Zo’n band als Imagine Dragons is toch iets waar niemand op zit te wachten als échte headliner. Gewoon leuk, overschat bandje dat rond een uur of 4 best op Main kan staan. Als zovelen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.474
4.802
Is toch ook niemand hier die beweert dat ze bij RW als headliner geboekt zouden worden?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.904
5.325
Zo’n band als Imagine Dragons is toch iets waar niemand op zit te wachten als échte headliner. Gewoon leuk, overschat bandje dat rond een uur of 4 best op Main kan staan. Als zovelen.

Blijft nog steeds een band die met gemak het sportpaleis heeft uitverkocht.
 

daejim

Campingartiest
15 nov 2018
56
29
eloelo wrote:
Zo’n band als Imagine Dragons is toch iets waar niemand op zit te wachten als échte headliner. Gewoon leuk, overschat bandje dat rond een uur of 4 best op Main kan staan. Als zovelen.

Blijft nog steeds een band die met gemak het sportpaleis heeft uitverkocht.

De wachtrij alleen al was een vol Sportpaleis.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.676
7.392
Ik vond ze best aardig in 2017. Vulden die positie een stuk beter in dan The Script dit jaar. Toch zal het zonde zijn van de spot voor Muse. Liever eentje die minder recent te bewonderen was. Tenacious D zou ik willen voorstellen.
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
Travis Scott juich ik ook wel toe. Er staat nog geen enkele hiphop naam tot nu toe toch? Als dat de PkP-naam is, ben ik wel content. Zeker omdat Imagine Dragons dan van de baan is. Maar dat zal wel niet…
Blijkbaar nog niet gehoord van de man zn "live"reputatie. Ofwel stuurt ie zn kat ofwel komt hij n beetje playbacken en na 45minuten max bolt hij het hem af. Nog geen enkele positieve review gelezen van die "artiest". Mag ver weg blijven van Werchter.
 

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
97
50
Drie hints droppen. (Ik hou ze bewust wat vaag, ik beloof er snel op terug te komen)

1) Onaangekondigde “electro” op main, waarvan ik eerder schreef dat het een leuk contrast was met P!nk.
2) Headerliner PP18 met nieuw materiaal
3) Belgische trots (oké, ben je niets mee maar ik ben zeker dat heel veel mensen hier blij mee zijn) (“momenteel” Barn afsluiter)

De vraag is of je bij 'electro' moet gaan zoeken in de gehele elektronische muziek branche of effectief bij de pure electro stijl. Chemical Brothers is al geen pure electro act. Dus als we het inderdaad breder mogen zoeken, onder de noemer elektronische muziek (bvb techno), en je voegt hint 1 + 2 + 3 samen dan denk ik aan de knappe Charlotte.
En als de headliner van de PKP18 dancehall mee telt dan is 1 + 2 + 3 = Goose

Sorry :)
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
206
210
Scherp opgemerkt. De drie hints kunnen inderdaad ook gaan over één artiest in plaats van drie hints over drie verschillende artiesten
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
Scherp opgemerkt. De drie hints kunnen inderdaad ook gaan over één artiest in plaats van drie hints over drie verschillende artiesten

Daarmee dat optie 1 over een Main Stage act en optie 3 over een Barnafsluiter gaat?
 

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
97
50
Falladain wrote:
Scherp opgemerkt. De drie hints kunnen inderdaad ook gaan over één artiest in plaats van drie hints over drie verschillende artiesten

Daarmee dat optie 1 over een Main Stage act en optie 3 over een Barnafsluiter gaat?

Ik wou maar even verwarring strooien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken