Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Zo’n band als Imagine Dragons is toch iets waar niemand op zit te wachten als échte headliner. Gewoon leuk, overschat bandje dat rond een uur of 4 best op Main kan staan. Als zovelen.

Dude, verkopen Gelredome uit! Die zijn zó populair. Of wij het nou willen of niet, dat is gewoon een (co of sub) headliner.
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Kraftwerk op Rock In Roma op 27 én 28 juni, dus 2 dagen blijkbaar? Ik weet niet hoe dit werkt daar. Maar dat zou betekenen dat zij dus niet die electro act op donderdag na Pink kunnen zijn.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.474
4.801
Een plek voor Muse (co Headliner) noem ik ook headliner ja.

De plek voor Muse zal een sub zijn. Denk ik.
(Al kan je bij RW hele threads volpraten over de verschillen tussen een sub, coheadliner of dansafsluiter).
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
De persoon op efestivals die hintte naar een aankondiging morgen, heeft nu een hint gegeven naar de namen (eerste letters van de acts?):

CJKMTTTUW
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.077
429
C: Claire Laffut/ Christine & The Queens
J: Jungle
K: Kendrick Lamar
M: Mogwai/ Maribou State/ Macklemore
T: The Smashing Pumpkins/ Travis Scott/Tash Sultana /The Streets/ Thirty Seconds to mars
U: Underworld
W: Woodie Smalls/Weezer
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
202
24
Christine & the Queens
Jungle
Kendrick
My Bloody Valentine
The Smashing Pumpkins
Tenacious D
Tamino
Underworld
Weezer
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
202
24
Macklemore, Weezer, Underworld, The 1975 en meer!
Een verse lading namen voor Rock Werchter 2019! Nieuw op de affiche zijn - voor dag 2 van het festival - Weezer, The 1975, Jungle, Tom Misch en Kurt Vile & The Violators. Macklemore, Clean Bandit en Two Door Cinema Club zijn bevestigd voor zaterdag. Underworld is een nieuwe naam voor de afsluitende festivaldag.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.676
7.392
Toch weer nieuw. 9x dit keer.
Weezer, The 1975, Jungle, Tom Misch en Kurt Vile & The Violators. Macklemore, Clean Bandit en Two Door Cinema Club zijn bevestigd voor zaterdag. Underworld sluit een dag af
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.474
4.801
Toch weer nieuw. 9x dit keer.
Weezer, The 1975, Jungle, Tom Misch en Kurt Vile & The Violators. Macklemore, Clean Bandit en Two Door Cinema Club zijn bevestigd voor zaterdag. Underworld sluit een dag af

Underworld op de afsluitende dag staat er. Niet dat zij een dag afsluiten.

Edit: underworld in Klub C
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.676
7.392
Bij alle acts zijn nu ook stage bevestigd.
Do:
Main: P!nk - Vance Joy - Bang Bang Romeo
Klubc: Paul Kalkbrenner

Vr:
Main: Tool - The Cure - BMTH - The 1975 - Weezer - Nothing But Thieves (tering wat een dag he)
Barn: Kylie - Years and Years - Jungle - Kurt Ville
Klubc: Tom Mish

Za:
Main: Mumford and sons - F+tm - Macklemore - Miles Kan (herhaling 2016 een beetje)
Barn: Two door cinema club
Klubc: Clean bandit - the Blaze

Zo:
Main: Muse - Yungblud
klubc: Underworld

Zo op het eerste oog toch dingen die opvallen. Aantal artiesten op grotere stages dan verwacht (Yungblud, Bang Bang Romeo) en een herhaling van 2016 TLSP/Miles Kane - Macklemore - F+tm. Nu komt daar gelukkig nog iets achteraan.

 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.676
7.392
Brian wrote:
Toch weer nieuw. 9x dit keer.
Weezer, The 1975, Jungle, Tom Misch en Kurt Vile & The Violators. Macklemore, Clean Bandit en Two Door Cinema Club zijn bevestigd voor zaterdag. Underworld sluit een dag af

Underworld op de afsluitende dag staat er. Niet dat zij een dag afsluiten.

Edit: underworld in Klub C

Ik zie het. Toch verwacht ik wel dat ze klubc afsluiten tijdens Muse.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
Opvallend hoe vroeg ze al stage splits geven.

Maar ziet ernaar uit dat ik binnenkort een dagticket voor vrijdag bestel. Op Underworld na staat alles wat ik wil zien voorlopig op die dag.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.783
12.464
Mooie mainstage op vrijdag hoor, Weezer erbij is erg mooi. Mainstage voor donderdag is dan weer opvallend zwak. Zaterdag duidelijk een wat meer poppie dag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken