Thanks! Oh maar The Cure had ik genoteerd hoor.. Ze vlogen er alleen vorige week uit ten voordele van Coldplay, vandaar. Ik zie ze best komen hoor en de geruchten voorspellen alvast goede dingen maar ik dacht gewoon eventjes aan het kosten plaatje en The Cure naast die 3 kleppers zag ik niet gebeuren.. En koos dus om de ene te wisselen voor de andere en M&S en Tame te laten staan.. Maar wie weet hé!Euhm, The Cure? Op dit moment zo’n beetje de enige grote headliner-kanshebber waar ik echt warm voorloop.
Zoals het er hierboven uitziet zou ik 4 dagen na elkaar de Barn opzoeken, ipv de headliner zien, haha. Een leuke undercard, dat wel.
Verder uiteraard tof om dit zo even in elkaar te flansen, Yannick!
De Barn zal weer the place to be zijn denk ik! Gambino, TG,TB&TQ, FKA Twigs, Big Red Machine, Interpol, Death Cab, Wilco, Damien Rice, The 1975, My Bloody Valentine zie ik allemaal graag komen en zijn vrij reëel, dusja. Misschien is het een beetje stacked, maar m'n verwachtingen na 2018 zijn dan ook dat ze met een gelijksoortig programma zullen afkomen voor 2019.