Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Nova Rock komt dinsdag 15.00 uur en woensdag 08.00 uur met namen.

Ja true, even een dagje vergist. Het zal het ongeduld zien.

Lana del Rey lijkt van alle (tot nu toe genoemde) mogelijkheden wel het meest waarschijnlijke.
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
202
24

"And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
And she's buying the stairway to heaven."

Of natuurlijk gewoon Kendrick of Lana...
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.887
Is het geen afkorting van iets? Aangezien het nu opeens in all caps staat... Weet ook niet waarvan maar viel mij op. En doe anders maar Tool inderdaad. “Vicariouly I, live while the whole world dies”
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.887
Maar ja realistische gok lijkt mij The National of Lana Del Rey. En Led Zep hierboven is een goed voorbeeld van vergezocht wishful thinking :wink:
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Tool wordt er nu als leak ingegooid in het GMM topic, samen met oa KISS en Sabaton (al waren deze nooit realistisch voor RW). Lijkt mij ook de beste plek voor deze mannen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
En we hebben Florence + The Machine erbij op de zaterdag!

EDIT: Samen met M&S een mooie commerciële/indie combi van headliners waar sommigen hier van zullen walgen en andere heel blij van worden. In ieder geval een combi die zeker goed zal verkopen.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Ik kan Florence prima hebben, maar nog altijd geen naam die me naar Werchter doet trekken.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Ze weten een sterk rijtje headliners neer te zetten, maar dit is eigenlijk al de vijfde naam waar ik niets mee heb. Ik vond Florence de vorige keer een matige afsluiter. Ik ben benieuwd wat er allemaal in de tenten wordt geprogrammeerd.
 

amichi

Playlistbediener
30 mei 2018
28
0
Echt de moeite om op tijd op te staan is het ook wel niet maar toch wel enkele leuke nummers. Gaat goed samen met m&s. Kan gezellig worden! In mijn ogen niet echt de meest aantrekkelijke headliners. Daarom vermoed ik dat ze die op de goed verkopende zaterdag hebben geplaatst
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Prima naam wat mij betreft. Alhoewel het inderdaad allemaal erg poppy is tot nu toe. Blijkbaar weinig rock mogelijk dit jaar onder de headliners. Ze pakken wel alle grote namen die touren rond die tijd tot nu toe. Dus dat doen ze wel goed.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Om de discussie over de positie van de blokjes op de line-up pagina alvast te openen: Florence staat na M&S, dus niet alfabetisch. Dit doet vermoeden dat M&S de dagafsluiter op de mainstage is met Florence ervoor.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Hopelijk zetten ze haar na M&S, in het donker. Qua energiegehte toch een pak hoger dan dat saaie 'KoL met banjo's'.

Tot nu toe nog geen hoogvlieger voor mij, dit affiche. Volgens mij moet dit het minst avontuurlijke set headliners zijn sinds ik in 2007 naar dit festival ga. Dit is zo hard binnen de lijntjes dat de ticketverkoop niet kan tegenvallen helaas.

Ook jammer dat zr die op zaterdag zetten. M'n hoop op nog een spannende headliner ligt op de donderdag.
 

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
Kom op Werchter, ik zit steeds mn best te doen om de line-up te verdedigen, en dan doe je dit! Florence en Mumford op 1 avond is wel ongeveer het slechtste wat je voor mij neer kan zetten.
Dat gaat dus een avondje Barn worden :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken