Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Hopelijk zetten ze haar na M&S, in het donker. Qua energiegehte toch een pak hoger dan dat saaie ‘KoL met banjo’s’.

Tot nu toe nog geen hoogvlieger voor mij, dit affiche. Volgens mij moet dit het minst avontuurlijke set headliners zijn sinds ik in 2007 naar dit festival ga. Dit is zo hard binnen de lijntjes dat de ticketverkoop niet kan tegenvallen helaas.

Ook jammer dat zr die op zaterdag zetten. M’n hoop op nog een spannende headliner ligt op de donderdag.

Ik snap je hoop, maar aangezien Pink overal stadia uitverkoopt zal zij op RW ook de grote donderdag naam zijn. Een kleinere headliner ernaast van formaat Tame Impala zou kunnen, maar op een artiest van groter formaat zou ik niet meer hopen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
mattman wrote:
Hopelijk zetten ze haar na M&S, in het donker. Qua energiegehte toch een pak hoger dan dat saaie ‘KoL met banjo’s’.

Tot nu toe nog geen hoogvlieger voor mij, dit affiche. Volgens mij moet dit het minst avontuurlijke set headliners zijn sinds ik in 2007 naar dit festival ga. Dit is zo hard binnen de lijntjes dat de ticketverkoop niet kan tegenvallen helaas.

Ook jammer dat zr die op zaterdag zetten. M’n hoop op nog een spannende headliner ligt op de donderdag.

Ik snap je hoop, maar aangezien Pink overal stadia uitverkoopt zal zij op RW ook de grote donderdag naam zijn. Een kleinere headliner ernaast van formaat Tame Impala zou kunnen, maar op een artiest van groter formaat zou ik niet meer hopen.
Kunnen ze toch niet maken zeg. Heb eens op YouTube naar die laatste show van haar gekeken en dat heeft bevestigd dat het echt niets voor mij is.

Tot nu toe zit ik 3 avonden in The Barn, wat eigenlijk echt te veel is. Al kan ik op zondag ook gewoon wat vroeger van het terrein. En dan is het hopen op de beste Barn headliners die ze ooit gehad hebben om dit te compenseren...

Doet best veel pijn want RW is al 10+ jaar het event waar ik naartoe leef. Maar tot nu toe staat er nog maar 1 act is m'n 'wil ik zien op RW19' playlist... ?

Nog even wachten op vrijdag. Dan wordt de -waarschijnlijk laatste- headliner gedeeld. Misschien, heel misschien, wordt het dan toch nog 2 op 6 voor mij.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Kunnen ze toch niet maken zeg. Heb eens op YouTube naar die laatste show van haar gekeken en dat heeft bevestigd dat het echt niets voor mij is.

Tot nu toe zit ik 3 avonden in The Barn, wat eigenlijk echt te veel is. Al kan ik op zondag ook gewoon wat vroeger van het terrein. En dan is het hopen op de beste Barn headliners die ze ooit gehad hebben om dit te compenseren…

Doet best veel pijn want RW is al 10+ jaar het event waar ik naartoe leef. Maar tot nu toe staat er nog maar 1 act is m’n ‘wil ik zien op RW19’ playlist…

Nog even wachten op vrijdag. Dan wordt de -waarschijnlijk laatste- headliner gedeeld. Misschien, heel misschien, wordt het dan toch nog 2 op 6 voor mij.


RW is natuurlijk ook afhankelijk van wat er tourt en zoals vorig jaar wordt natuurlijk erg lastig.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Mooi om te zien eigenlijk hoe iedereen totaal anders reageert op dit lijstje headliners. Misschien leuk om ze te beoordelen op een schaal van 1 tot 5, worden diverse lijstjes denk ik:

***** Muse
****
*** Mumford & Sons
** Florence + the Machine, PInk
* The Cure
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
***** The Cure
****
***
** Florence + the Machine
* Muse, Mumford en de Banjo's, Pink

En als je dat vergelijkt met vorig jaar:

***** Nick Cave, QOTSA, Gorillaz, Jack White
**** Arctic Monkeys, Pearl Jam
***
** The Killers
*
 

cenzo

Playlistbediener
23 jan 2018
12
0
Als we het in sterren uitdrukken is het voor mij:
*****
**** Muse
*** The Cure
** Mumford & sons, FATM
* Pink

Ik kan best begrijpen dat er een minder aanbod is dan vorig jaar, maar om dan maar in de recycle-bak te gaan grabbelen is wat jammer.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Het blijft wel incasseren zeg…

Kun je nagaan hoe ik als Pinkpopganger in spanning zit af te wachten. :-(
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
eloelo wrote:
Nu mag nog iemand de DIE hint uitleggen.

Hier wacht ik nu ook op se !
Die sloeg natuurlijk niet op Florence, maar op een act die nog bekend gemaakt moet worden. Net zoals de Damn hint en die hint naar Vance Joy.

Voor mij is het nu dit:
***** The Cure
****
*** P!nk (nooit gezien, stiekem toch benieuwd)
** F&TM, Muse
* M&S

 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Ik verwacht F+TM trouwens na M&S. Zoiets:
21.10-22.40 Mumford & Sons
23.30-01.00 Florence + The Machine
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Oei. Als ik dit rijtje met headliners zie, zou Kings of Leon het aanzien van de line-up nog vergroten voor mij.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Mtja, FATM erbij. Is op zich een act waar ik nog wel nieuwsgierig naar ben, maar niet een act waarvoor ik een kaartje ga kopen. Jammer weer.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.258
6.746
Oké jongens, hier is nog een woord: Lateralus :eek: :eek:

En zoiets tot nu toe:
The Cure (5/5)
P!nk (1/5)
Mumford & Sons (3/5)
Muse (3/5)
Florence + The Machine (2/5)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken