Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Ik verwacht F+TM trouwens na M&S. Zoiets:
21.10-22.40 Mumford & Sons
23.30-01.00 Florence + The Machine

Ik verwacht ze precies andersom, zie eerdere post. M&S staat als eerste blokje en FTM als tweede, dit is niet alfabetisch dus verwacht M&S als dagafsluiter
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Oké jongens, hier is nog een woord: Lateralus
1f62e.svg
1f62e.svg

Lijkt op Lazarus = een nummer van Porcupine Tree. Dus Porcupine Tree als Barn headliner tijdens PINK :cool:
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
*****
**** Muse (vroeger 5, maar al zo vaak gezien en laatste album lijkt me echt prut te gaan worden, dus hoef er niet per se bij te zijn)
*** The Cure
** M&S
* Pink, FATM

Op basis hiervan wordt het hem dus zeker niet dit jaar.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.489
3.648
Een goeiemorgen! Laatste weken met veel plezier dit forum gevolgd! De headliners zijn nog niet echt waar ik op gehoopt had. Ben een redelijk jonge festival newbie, dus gelukkig valt er nog genoeg nieuws te zien voor mij :)
***** Muse
**** The Cure
***
** P!nk, Mumford
* F+M
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
Geweldige aankondiging Florence and the Machine. Gigantisch goed live. Echt goede performance etc. In 2015 nog een zeldzame 5 sterren als recensie gekregen van De Morgen.

Ik zie veel mensen op dit forum het niet zo leuk vinden. Als dit alleen op basis is van de muziek kan ik dit begrijpen. Echter als je haar live hebt meegemaakt dan is je mening verandert. Zo was het bij mij ook sinds 2012.
 

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
Geweldige aankondiging Florence and the Machine. Gigantisch goed live. Echt goede performance etc. In 2015 nog een zeldzame 5 sterren als recensie gekregen van De Morgen.

Ik zie veel mensen op dit forum het niet zo leuk vinden. Als dit alleen op basis is van de muziek kan ik dit begrijpen. Echter als je haar live hebt meegemaakt dan is je mening verandert. Zo was het bij mij ook sinds 2012.

Ik kende niks van dr totdat ik het live zag. Ik vond t om te janken :)
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
683
801
Inderdaad niet echt verfrissende/vernieuwende headliners, maar zal toch zeker wel weer gaan uitverkopen op basis van deze bands.

***** The Cure (is gewoon verplichte kost voor elke muziekliefhebber)
***** P!nk
**** FATM (nog nooit gezien en ben erg benieuwd naar haar)
* Muse ( gewoon te vaak gezien)
* M&S
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Nu mag nog iemand de DIE hint uitleggen.
Dit moet eigenlijk nog geheim blijven, maar DIE is de afkorting van Do I Ever, een hitsingle van Kensington, de band die komende vrijdagochtend om 8 uur als co-headliner van de donderdag wordt gepresenteerd. Maar niet verder vertellen he!
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Geweldige aankondiging Florence and the Machine. Gigantisch goed live. Echt goede performance etc. In 2015 nog een zeldzame 5 sterren als recensie gekregen van De Morgen.

Ik zie veel mensen op dit forum het niet zo leuk vinden. Als dit alleen op basis is van de muziek kan ik dit begrijpen. Echter als je haar live hebt meegemaakt dan is je mening verandert. Zo was het bij mij ook sinds 2012.
Ah, dat concert waar het hele veld leeg liep? Ja, dat was top.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Dit moet eigenlijk nog geheim blijven, maar DIE is de afkorting van Do I Ever, een hitsingle van Kensington, de band die komende vrijdagochtend om 8 uur als co-headliner van de donderdag wordt gepresenteerd. Maar niet verder vertellen he!

Yeeeeeey. Ik juich het toe. Komen jullie Belgen er eindelijk achter waar wij Nederlanders onder te lijden hebben. *doetsatanischlachje*
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Oh god, hier vreesde ik al voor. Totaal niet blij met F+TM, eigenlijk een worst case scenario headliner voor mij. In 2016 toen Klub C ingedoken voor Skunk Anansie en het laatste half uur van F+TM meegekregen, vond het echt geen zak aan. Doe mij dan maar voor de 10e keer Editors die gewoon een prima concert dan weg zouden geven ipv dit, want F+TM staat er ondertussen nu ook voor de 3e keer in 5 jaar dus en dan vind ik Editors een leukere recycle act.

Sterretjes:

***** Muse
****Mumford & Sons & The Cure
***
**
* Pink
-***** F+TM

Oja en verder begin ik me nu toch ook een beetje zorgen te maken om de gitaren. Zal in de undercard heus nog wel goedkomen, maar Muse is de enige echte headliner met gitaren en The Cure & Mumford kan je er maar relatief toe rekenen. Mag toch hopen dat er een harde naam voor of na Pink nog zal staan(hoop nog steeds op Rammstein). Bij Muse & The Cure houd ik er toch wel rekening mee dat er geen grote act naast komt maar gewoon een degelijke sub, aangezien die 2 beide een dag makkelijk kunnen dragen volgens mij.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Laatste tijd iets te lui geweest om te reageren maar wel veel meegelezen. Snap de frustratie rondom de headliners wel een beetje bij de meesten, vind t zelf ook niet op en top. Bedacht me net namelijk ook dat dit best wel eens het definitieve rijtje headliners zou kunnen zijn. Pink verkoopt in heel Europa stadions uit dus die moet die dag wel in haar eentje kunnen dragen denk ik. Zelfde geldt natuurlijk ook voor muse en the cure. Zaterdag is dan een co headline dagje. Voor mij is dit helaas nog niet genoeg om me over de streep te trekken, maar wie weet wat ze in de barn zetten.
 

daanjo

Playlistbediener
1 nov 2017
22
0
Vorig jaar mijn eerste Werchter alleen maar downhill na die editie denk ik maar deze line-up is toch wel best teleurstellend tot nu toe.

*****
**** The Cure, Muse (zou 5 sterren zijn maar ga zeer waarschijnlijk naar Nijmegen en heb ze al vaker gezien)
*** FATM
** Mumford
* Pink
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken