Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.753
Op de een of andere manier vermoed ik dat Greg naar Lana Del Rey hint. If so, als sub voor Mumford dan, graag.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Apart van Greg's hint denk ik zo dat Tamino een mooie spot gaat krijgen (zoals blackwave. en J.Bernardt) met zijn nieuwe album, en wat mij betreft is hij zeker welkom
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Apart van Greg’s hint denk ik zo dat Tamino een mooie spot gaat krijgen (zoals blackwave. en J.Bernardt) met zijn nieuwe album, en wat mij betreft is hij zeker welkom

Drie keer een uitverkochte AB voor de voorstelling van een (op dat moment) nog uit te komen debuutplaat. Reken maar dat die een hele mooie spot krijgt
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.886
2.703
Gok eerder op Kendrick Lamar, aangezien die in Element. zowel 'DAMN.' (tip van enkele dagen geleden) als 'DIE' gebruikt. .
zie hem wel in een combo met P!nk op donderdag dan. Maar hoop ook eerder op Lana Del Rey.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Bij Kendrick heb ik meer een vrijdaggevoel eerlijk gezegd. :)

Hopen dat het morgen eens iets deftig is.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Dat er vandaag een hint kwam hoeft toch niet meteen te betekenen dat er morgenochtend weer een naam komt?
(Heb toch volgens mij geen bericht van RW gemist.)

Behalve als het samenvalt met de Nova Rock bekendmaking? Dan zou ik een harde naam als Rammstein verwachten?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.753
Ik gok ook op Lana, op de London Grammar spot op vrijdag.
Bloemenkransjes op de eerste rij om daarna plaats te maken met mensen die geschminkt zijn aan hun ogen, wat een feest wordt dat die vrijdag. :lol:

Off topic: Dat Tamino album is eigenlijk nog beter dan ik had verwacht, was ook wat sceptisch over hem na die snelle hype maar hij heeft zich met deze plaat wel goed bewezen voor mij. Dat debuut album van Whispering Sons mag er trouwens ook wezen!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
eloelo wrote:
Ik gok ook op Lana, op de London Grammar spot op vrijdag.

Bloemenkransjes op de eerste rij om daarna plaats te maken met mensen die geschminkt zijn aan hun ogen, wat een feest wordt dat die vrijdag.
1f606.svg


Off topic: Dat Tamino album is eigenlijk nog beter dan ik had verwacht, was ook wat sceptisch over hem na die snelle hype maar hij heeft zich met deze plaat wel goed bewezen voor mij. Dat debuut album van Whispering Sons mag er trouwens ook wezen!

Dat Tamino album is wel sterk ja. Ook positief verrast. Wil naast Tamino en Whispering Sons (geef die een plek op The Slope!) ook Phoenician Drive aanraden. Eindelijk 3 boeiende Belgische platen in 2018! :)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Rammstein verwacht ik op Graspop, daarnaast denk ik niet dat morgenvroeg per se al een nieuwe naam komt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken