Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
Inderdaad altijd grappig die discussies over Mumford and Soms niet headliner waardig maar dan zie ik daarna wel Tool en The Strokes genoemd wat alleen voor een bepaald publiek leuk is. Werchter is gewoon een heel commercieel festival en als je volgende week een goede kaartverkoop wil hebben dan zijn dit uitstekende namen om hoop kaarten te verkopen. De komende maanden komen er nog echt wel kleinere namen waar je echt van de muziek kunt genieten. Hopelijk zitten daar met zulke juweeltjes tussen als vorig jaar
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.753
Inderdaad altijd grappig die discussies over Mumford and Soms niet headliner waardig maar dan zie ik daarna wel Tool en The Strokes genoemd wat alleen voor een bepaald publiek leuk is.
Je legt dingen in m'n mond die ik totaal niet heb gezegd. Namen als Tool of The Strokes sluiten gewoon dichter bij namen als Jack White, Nick Cave, Arcade Fire of SOAD dan bij Muse of Mumford & Sons. We hebben het over de commercialiteit van namen en het tekort aan wat alternatieve lievelingetjes, niet of een act al dan niet headlinerwaardig is, Robin. Over het tweede deel van je post ben ik het wel eens..
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
Dat heb jij ook niet gezegd Yannick maar wel anderen. Om op jouw namen door te gaan. Is er nog een kans dat The National nog wat festivals gaat doen? Die waren voor mij vorig jaar de grote afwezigen.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
737
686
Dat heb jij ook niet gezegd Yannick maar wel anderen. Om op jouw namen door te gaan. Is er nog een kans dat The National nog wat festivals gaat doen? Die waren voor mij vorig jaar de grote afwezigen.

Ik verwacht persoonlijk Big Red Machine eerder dit jaar ipv the National!
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.115
586
Wessel wrote:
Dat verschil tussen pin en cash is dat altijd geweest? Goeie verandering!

Is al een paar jaren zo ja, maar tot nu toe was het altijd:

2.50: voorverkoop
2.75: met de kaart
3.00: cash

Kleine stijging dus, behalve als je met cash betaald.

Kleine stijging?
Ik hoop dan dat mijn baas akkoord gaat met mijn voorstel van loonsverhoging van 10%, is immers maar een kleine stijging.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Tourt The XX komend jaar? Zo ja, best een kanshebber om Co/Sub te zijn.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.115
586
Als ik 'The XX tour 2019' intypt bij Google, krijg ik o.a. tournieuws van Take That, Peter Andre en Celine Dion.
Misschien dan maar 1 van hen met potlood opschrijven ?

Maar the XX samen met Mumford and Sons zou mij wel wat lijken.
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
De prijsstijging van de drankbonnen is natuurlijk niet leuk, maar niet geheel onverwacht. Volgens mij was Werchter zo’n beetje het enige festival waar de consumpties nog 2,50 waren. De rest (Pinkpop, BKS, Lowlands, Pukkelpop. DTRH weet ik niet) zat al op minimaal 2,75 toch?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Als ik ‘The XX tour 2019’ intypt bij Google, krijg ik o.a. tournieuws van Take That, Peter Andre en Celine Dion.
Misschien dan maar 1 van hen met potlood opschrijven ?

Maar the XX samen met Mumford and Sons zou mij wel wat lijken.

Ik denk niet dat we The XX gaan zien komend jaar. De afgelopen twee jaar zaalshowtjes, festivals, optredens in Azie. De cirkel is rond op naar het volgende album.
Misschien iets van Jamie in de tussentijd?
 

yrcs

Nieuw lid
19 okt 2018
2
0
Is er nog een kans dat Coldplay komt? Of is het nu over en uit met de komst van Muse?
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Is er nog een kans dat Coldplay komt? Of is het nu over en uit met de komst van Muse?

Buiten wat vage geruchten over een eventuele festivaltour volgend jaar en een fantheorie dat er een nieuw album zou komen volgend jaar, geen concrete aanwijzingen. Bij Muse wisten we tenminste dat er een nieuw album komt en dat ze gaan touren. Ik zou zeggen dat je voorlopig niks van ze hoeft te verwachten (2021 zoals er ook al eerder was gezegd), maar ze komen wel vaker terug op dat ze er misschien binnenkort mee willen stoppen enzo...
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik zie Coldplay niet bij een van deze acts nog bij komen. Coldplay is genoeg om hun dag uit te laten verkopen.
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Even wat anders: iedereen praat veel vanuit hun eigen festivalervaring. Ik ben altijd erg nieuwsgierig waar en wanneer iedereen is geweest. Kortom, ik ben voorstander van dat zoveel mogelijk mensen hun “festival historie” in hun bio plaatsen, zodat onderaan ieder bericht je kan zien wie waar is geweest.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken