Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Even wat anders: iedereen praat veel vanuit hun eigen festivalervaring. Ik ben altijd erg nieuwsgierig waar en wanneer iedereen is geweest. Kortom, ik ben voorstander van dat zoveel mogelijk mensen hun “festival historie” in hun bio plaatsen, zodat onderaan ieder bericht je kan zien wie waar is geweest.

Ik ben voorstanders van een avatar. Geeft iedereen wat meer een eigen smoel hiero.
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
Goede suggesties jongens.

Zo, na the Cure vallen de namen me dit jaar nog niet mee zeg, iets te poppy/plat voor mijn smaak en/of in 2015 al gezien. So far nog bepaald niet ontevreden met de keus voor Primavera dit jaar, al zal er vast nog wel wat volgen in de categorie Tame Impala. Wel vermaak ik me al weer opperbest met speculeren, voor genieten, wekelijke namen en hints van o.a. onze Greg. Het voorseizoen is duidelijk weer begonnen :)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.516
4.848
The Cure vind ik dan weer het meest tegenvallen van de huidige namen. Saaie bedoeling, dus ik hoop dat op de andere podia dan nog wat leuks is.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Da's smaak weer he. Weinig bands kunnen van de euforie van een Just Like Heaven overgaan naar de kippenvel dat iets als een One Hundred Years doet veroorzaken. Of die gitaargekkigheid in Wrong Number. Het 'go go go' moment in Push. Of DAT synth stuk in Play For Today. Of A Forest, serieus een van de beste nummers die ik ken.

Heerlijk man.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.753
The Cure vind ik dan weer het meest tegenvallen van de huidige namen. Saaie bedoeling, dus ik hoop dat op de andere podia dan nog wat leuks is.
Geduld, ik ben begonnen aan de The Cure-tekst, die zal je hopelijk misschien wél kunnen overtuigen :D
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
451
62
Heerlijk Muse, i love it?
Ben benieuwd wat er komende week uit de hoge
hoed komt. Ik verwacht nog minimaal 2 stevigere
headliners om de Pink en MaS dagen wat sterker te
maken.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.887
Even wat anders: iedereen praat veel vanuit hun eigen festivalervaring. Ik ben altijd erg nieuwsgierig waar en wanneer iedereen is geweest. Kortom, ik ben voorstander van dat zoveel mogelijk mensen hun “festival historie” in hun bio plaatsen, zodat onderaan ieder bericht je kan zien wie waar is geweest.

Heb een linkje naar mn concert archief, is dat ook goed? Staan alle festivals in, met specifiek welke acts ik toen gezien heb. En kun je ook nog alle losse live shows zien waar ik ben geweest. Dus stukken vollediger :)
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Hartstikke blij met Muse! Nog nooit live meegemaakt(steeds net ernaast gegrepen bijvoorbeeld) dus ben erg benieuwd. Ben ook benieuwd of er volgende week nog headliners vallen of dat nu de pakketjes beetje gaan komen?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Mja, tot nu toe voor mij dus maar één wauw-naam: The Cure. Muse is OK, valt live nooit tegen en ik wil ze wel nog eens zien... Maar als er iets interessants in The Barn of Klub C tegenover staat sluit ik zeker niet uit dat ik Muse skip. Op P!nk en vooral Mumford and Sons zit ik niet echt te wachten...

Maar: zeker nog geen uitspraken dat ik misschien niet zo gaan door deze tegenvallende namen of zo... De organisatie heeft de laatste jaren bij mij heel wat krediet opgebouwd, dus ik wacht nog af en heb er veel vertrouwen in. Wat namen uit het rijtje Weezer - Interpol - The Good, the Bad and the Queen (of eigenlijk: "the unnamed supergroup responsible for The Good, the Bad & the Queen") - Charlotte Gainsbourg - Big red Machine - MIles Kane - Biffy Clyro - IDLES - Balthazar - Vampire Weekend - Beach House - dEUS - Liam Gallagher - Death Cab for Cutie - Low - Jungle - Trixie Whitley (en nog vele bands waar ik nu niet meteen aan denk) en ik spreek weer van een fantastische editie!

Ook iets elektronisch als Underworld of The Chemical Brothers (als ze dan met nieuw materiaal komen, die laatste normaal gezien wel) is welkom voor mij.

Als een aantal van bovenstaande namen komen, kan ik nog wel een Bastille, Oscar and the Wolf of Florence + the Machine verdragen. Al heb ik natuurlijk liever een Tame Impala, Tool, Iron Maiden , The Strokes, The Smashing Pumpkins of Lana Del Rey bij de resterende grote namen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Ik zit morgen om 8u weer klaar, maar ik weet niet of ik 'DIE' wel zo'n leuke hint vind.

It better be good, na Pink, Muse en Mumford. Die Antwoord lijkt mij gelukkig te klein voor een aankondiging. En Prodigy (Invaders must DIE) niet echt relevant meer.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Die Antwoord
Day I Die (National)
Live And Let Die (Macca)
Born To Die (Lana)
Die Eier von Satan (Jawel, Tool)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken