Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
Super naam. Alleen laatste jaren best vaak gezien. Had liever coldplay gehad want daar was 2012 laatste keer.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.381
2.729
Ni slecht, leuke afsluiter ook. Energieker dan wat we dit jaar kregen de zondag.

De vrijdag en de zondag zijn alvast goed begonnen, nu nog een tandje bijsteken voor de zaterdag en den donderdag.
 

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
Ok, Muse... Geen band waar ik direct fan van ben, maar toch wel tevreden mee. Ik wil ze graag eens live zien, maar zou er nooit een kaartje voor kopen. Om ze dus op Werchter erbij te hebben is prima! Volgens mij een erg goede liveband met een goeie show, denk dus dat dat wel vet gaat worden.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Muse al meerdere keren gezien, dus had ook liever een andere naam gehad. Maar ik denk dat dit wel een band is die perfect is om een festival mee af te sluiten, Arctic Monkeys vond ik vorig jaar toch een behoorlijke anti-climax (op het voorvak na deelt de rest van het veld volgens mij die mening).
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.812
12.543
Ik vind het een mooie naam! Met de vele festivals waar ik geweest ben, is het me gelukt om Muse maar 1 keer te zien. Jammer dat het waarschijnlijk geen RW wordt voor mij dit jaar dus mis ze weer :(
Lijkt me een heerlijke afsluiter van het festival, nog ff een keer knallen en nergens aan denken.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Inmiddels heb ik Muse ook drie keer gezien en stonden ze bij mij zeker niet bovenaan het lijstje. Toch blijft het een steengoede liveband die een festival perfect kunnen afsluiten. Enige waar ik bang voor ben is dat ze teveel nieuwe crap gaan spelen. Goede headliner!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.602
4.712
Ik snap die hele ‘perfect als afsluiter’ ‘lekker uit je bol’ argumenten niet. Ik verkies een steengoed optreden van Nick Cave of Radiohead nog altijd boven een lekker ‘feessie’
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.381
2.729
Zolang het allemaal maar vet en energiek is
1f642.svg
Op zondagavond mag dat wel, ja.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.051
346
Ik snap die hele ‘perfect als afsluiter’ ‘lekker uit je bol’ argumenten niet. Ik verkies een steengoed optreden van Nick Cave of Radiohead nog altijd boven een lekker ‘feessie’
Ieder zijn mening zeker....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken