Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Laat Tool maar komen hoor! Is zo ongeveer de enige uit de geruchtenmolen die ik nog niet heb gezien, dus dat zou ik wel waarderen!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.388
9.144
mattman wrote:
Bij mij het woord ‘Muse’.

Misschien komt daar morgen wel weer verandering in joh
1f606.svg

Haha nope.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Aah zie net morgen 8:00 meer nieuws voor Werchter.
(waarschijnlijk wisten jullie dit al)
Ben echt benieuwd ik vind het programma tot nu toe al super in ieder geval!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.548
6.496
Mijn suggestie van Roger Waters eerder was een grapje, maar lijkt opeens serieus mogelijk (met dank aan @erwin op het Pinkpop forum). Er is een duidelijke aanwijzing dat hij komende zomer met een openlucht show gaat touren. Schrijf maar op voor Werchter!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.823
1.943
Mijn suggestie van Roger Waters eerder was een grapje, maar lijkt opeens serieus mogelijk (met dank aan @erwin op het Pinkpop forum). Er is een duidelijke aanwijzing dat hij komende zomer met een openlucht show gaat touren. Schrijf maar op voor Werchter!

Ik denk eerder aan Boutique of Classic :wink:
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.548
6.496
Dr. Hannibal wrote:
Mijn suggestie van Roger Waters eerder was een grapje, maar lijkt opeens serieus mogelijk (met dank aan @erwin op het Pinkpop forum). Er is een duidelijke aanwijzing dat hij komende zomer met een openlucht show gaat touren. Schrijf maar op voor Werchter!

Ik denk eerder aan Boutique of Classic
1f609.svg
Ik denk het niet :wink:
 
1 mei 2017
289
0
emmers met glijmiddel wrote:

Timmetje wrote:
Pusha T een goeie voor Werchter?


Nee. want …, net als die Koning Kendrick! Dat willen ze toch niet op Werchter!!!!1

@emmersmetglijmiddel, ik wil je graag verzoeken om je reactie aan te passen. Ik vermoed dat het sarcastisch bedoeld is, maar dan kan het alsnog bij mensen in het verkeerde keelgat schieten.

Ik hoop op je begrip…

Geen probleem! En blij dat jij vermoedde dat het sarcastisch was bedoeld, want dat was het ook... kom op mensen.
 

Kirsch

Campingartiest
27 okt 2015
71
2
Ach zo lang er hier gekibbeld wordt of iets nu wel of niet een headliner was, kan er niemand teleurgesteld worden morgen. Ik heb bijvoorbeeld niets met Nick Cave en ook al bewierookt een klein aantal de hele dag door deze man op dit forum, dan nog vind ik t niets. Het was een prima chill momentje op de Slope en dan zie je ook dat er bij Cave net zoveel mensen uit hun plaat gaan op de Main dan bij Kensington op een heel ander tijdstip en ander RW, oftewel iedereen heeft zijn favorieten op RW en dat is het mooie van RW. Hoezo kun je dan teleurgesteld zijn als er iets komt dat even niet jouw cup of tea is.

TOOL morgen, prima, ik denk niet dat de Main vol zal staan, maar ik zal erbij staan, beter lijkt mij de Barn (sta ik r ook !). MUSE of Coldplay morgen, beter !!!

Ennuh had Oasis niet een Greatest Hits Allbum Stop the Clocks !!! Dat zou wat zijn :-D
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.463
6.895
mattman wrote:

Kesselman wrote:
ben bang dat we allemaal teleurgesteld gaan worden morgenvoeg om 8.00


Ik ook…

Voeg mij er ook maar bij…. Helaas.. Hoop wel dat we positief verrast worden maar alles zegt het andere.

Hoezo teleurgesteld? We zijn hier toch snel tevreden...

Ik gok op Muse. Nog nooit gezien, oude werk prima en vind het nieuwe Pressure meer dan prima. Kom maar door met die platte bombastische show als knal afsluiter van ROCK Werchter.

Laatste dag op main: Greta van Fleet - Frank Turner - Weezer - Tame Impala - Muse. Ik zeg doen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken