mattman wrote:
eloelo wrote:
SOAD Sub? Dan was Nick Cave zeker ook een sub. En wie TOOL hier vergelijkt met Nine Inch Nails, TOOL is vele malen groter.
SOAD was een headliner. Nick Cave ook. Net zoals Linkin Park en AM. We weten toch allemaal dat RW met meerdere headliners per dag werkt. Dus Pink en Mumford zijn ook headliners (geen subs) en de kans is groot dat er nog een headliner bij komt (die ongeveer even groot is). Vorig jaar waren er ook 8 headliners, als je Jack White even meerekent (wat wel mag, want dat was hij overal ter wereld). Voor The Cure verwacht ik er trouwens ook nog eentje. Zelfs voor de echt grote acts zie je trouwens meestal een headlinewaardige naam. 3 headliners binnen dus, nog ongeveer 5 te gaan.
That is how Werchter rolls.
Om afgelopen editie tot 8 te komen moet je London Grammar ook meetellen, lijkt mij toch wat teveel van het goede. Ik bedoel, ze zijn groot, maar geen Werchter headliner formaat.
Oeps, ik heb me vergist, heb verkeerd geteld. LG reken ik inderdaad niet echt mee. Scuzy!
Voor The Cure zal het wellicht ook geen mega naam zijn denk ik. Grootte van Tame Impala ofzo. Al kan Florence ook nog passen...