Een band die vorig jaar zowat zn beste plaat heeft gemaakt en laatst Klub C headliner was, in Vorst stond en tegenwoordig middelgrote festivals (tot majors in de UK) begint te headlinen tov een band die eigenlijk al jaren op de terugweg is, die laatste plaat een complete grap was en na zo’n tien jaar vorig jaar eindelijk nog ’s in de AB stond. Ik denk het niet, maar afin da’s mijn mening erover dan.
Anderzijds is Weezer wel een band waar vele die ze niet echt kennen verschillende keer tijdens de set van gaan zeggen 'aha is dit nummer van hen?'. Spelen ze vooral een greatest hits met veel oud materiaal show. Spelen ze heel weinig in Europa. Zijn al lang bezig (dus hebben wel wat meer 'legacy' als The 1975). Hun show in AB was echt wel een van de betere dat jaar (Youtube maar eens als je er niet bij was, prachtige sfeer niet al te veel prulletjes. Gewoon goede strakke, toffe show). Die show was ook in enkele minuten uitverkocht. The 1975 heb ik nooit echt gesnapt, dus ik zou het dan weer raar vinden moesten die na Weezer staan.
Is ook wat persoonlijke smaak zeker?