Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Met een goede sub en Greta Van Fleet op de plek van Yungblud (Wat moet die op de Main?) was de dag denk ik wel uitverkocht geweest.

De Staat stelt weinig voor in België. Vorig optreden hier was in een zaal met een capaciteit van 600 bezoekers en een populaire lokale support-act erbij. Geen idee of het uitverkocht was. Belgen hebben sowieso weinig met Nederlandse bands.

Meer nog ze hebben een kleine album release show gedaan in Café Commerce in Leuven. Die show werd denk ik maar een week op voorhand aangekondigd of misschien zelfs minder. Maar daar kan echt maar 60 of 80 man binnen ofzo.

"Bezoekers die weigeren in roze plunje naar Werchter af te zakken, zullen de toegang tot het festival worden geweigerd."
https://www.dansendeberen.be/2019/04/01/rock-werchter-voor-een-dag-rock-pnk/

;)

“Bezoekers die weigeren in roze plunje naar Werchter af te zakken, zullen de toegang tot het festival worden geweigerd.”

Rock Werchter voor één dag Rock P!NK

<iframe class="wp-embedded-content" sandbox="allow-scripts" security="restricted" src="https://www.dansendeberen.be/2019/04/01/rock-werchter-voor-een-dag-rock-pnk/embed/#?secret=LRT0DG8toW" data-secret="LRT0DG8toW" title="“Rock Werchter voor één dag Rock P!NK” — Dansende Beren" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" width="600" height="253" frameborder="0"></iframe>

1f609.svg
Zou bijna denken dat dit de Belgische versie is van De Speld :lol: :lol:

Haha, goeie!

"Rock Werchter heeft zo besloten om een groot deel van de organisatie uit handen te geven aan de headliner van die dag: P!nk."

Helaas is de 1 aprilgrap bij deze zin nog niet begonnen...

Intussen is Robert Smith niet bijzonder gecharmeerd van Amerikaans enthousiasme... :lol:

https://www.theguardian.com/global/video/2019/apr/01/the-cures-robert-smith-offers-blunt-response-to-overzealous-tv-host-video?CMP=fb_gu

Ken19: No panic ;-). Tool show ends around 2am ;). You can do the math...

Ken19: No panic ;-). Tool show ends around 2am ;). You can do the math…

Geweldig nieuws! Dan kan de discussie of Tool nu echt als laatste staat helemaal gesloten worden
én bevestiging dat vrijdag 'de lange dag' dit jaar wordt.

Tool 0h15- 2h00
The Cure 21h-23h20
Bring me The Horizon 18h45- 20h00
Weezer 17h00-18h00
The 1975 15h20-16h20
Nothing But Thieves 14h00-14h40
Whispering Sons 13h00 -13h30
Give or take?

En dan hebben we ook nog de vraag of we ook hier rekening moeten houden met een cancel van Denzel Curry.

Een band die vorig jaar zowat zn beste plaat heeft gemaakt en laatst Klub C headliner was, in Vorst stond en tegenwoordig middelgrote festivals (tot majors in de UK) begint te headlinen tov een band die eigenlijk al jaren op de terugweg is, die laatste plaat een complete grap was en na zo'n tien jaar vorig jaar eindelijk nog 's in de AB stond. Ik denk het niet, maar afin da's mijn mening erover dan.

Een band die vorig jaar zowat zn beste plaat heeft gemaakt en laatst Klub C headliner was, in Vorst stond en tegenwoordig middelgrote festivals tot majors in de UK dan begint te headlinen tov een band die eigenlijk al jaren op de terugweg is, die laatste plaat was een complete grap en na zo’n tien jaar vorig jaar eindelijk nog ’s in de AB stond. Ik denk het niet.

Dat ik allemaal waar, maar ik heb het gevoel dat Weezer na The 1975 zal staan, afgaande op de volgorde in hun communicatie. Verder is Weezer voor RW wel een relevante omdat die zo weinig op Belgische festivals (of gewoonweg in België) te zien zijn. Heb het gevoel dat 1975 iets kleiner is in de Benelux dan elders. Wordt bijvoorbeeld héél weinig gedraaid door StuBru. Maar ik snap je redenering volledig, ook omdat 1975 met een redelijk toffe lichtshow tourt.

Voor de lichtshow maakt het echt niet uit of je nou om 16 of om 18 uur speelt.

Nee, wil gewoon wijzen op het feit dat ze best wel 'groot' zijn (want hey, kijk eens wat een lichtshow).

Verwacht ze gewoon tussen NBT en Weezer.

Ik baseer me ook alleen maar op de volgorde site, wanneer ze spelen interesseert me weinig ik kampeer me die dag vooral aan de main :lol:

Users who are viewing this thread