Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
2 nieuwe namen deze namiddag, volgens Jazebel van Efestivals. Hij zegt voorts ook nog: "Forget about Thom Yorke", lijkt me dus niet dat die nog gaat komen. :(

2 namen doet me toch hopen dat het net iets grotere bands zijn dan namen die in een pakketje van 10 of 20 worden aangekondigd... Een leuke sub is toch echt nog wel welkom, eigenlijk.

Geen Thom Yorke is dan weer wel echt slecht nieuws :(

2 nieuwe namen deze namiddag, volgens Jazebel van Efestivals. Hij zegt voorts ook nog: “Forget about Thom Yorke”, lijkt me dus niet dat die nog gaat komen.
1f641.svg
Heeft ie dat weer verwijderd?

Ik gok op Editors (sub voor Muse) en Charlotte de Witte vanmiddag (die zou volgens een insider op efestivals deze week met 'epic news' rond RW komen)

Dat over Thom Yorke staat in wit lettertype...

In het beste geval krijgen we gewoon Thom Yorke (als hij toch aangekondigd wordt, kunnen het giswerk daarover snel vergeten) én twee andere namen ;-)

2 nieuwe namen!

Please be Thom Yorke please be Thom Yorke please be Thom Yorke. Ik bid als een gek hier. DE naam die de lineup dat glans zou geven voor mij:

Na de Interpol klap wel toe aan iets dat minder plat is.

Komaan Werchter! ? Geloof in jullie. Maar het mag nu wel eens gaan komen!

Geen Thom Yorke zou ik wel een teleurstelling vinden ?.
Interpol, maar ook Tears For Fears, had ik ook graag in Werchter gezien.
Ben benieuwd naar vanmiddag. 2 namen betekent normaal gesproken dat dit wel redelijk grote namen zijn dan.
dEUS en The Raconteurs? Zoiets?

Als ze zowel Interpol als Thom Yorke laten schieten zou ik wel heel teleurgesteld zijn. Maar ik hou hoop!
In ieder geval fijn dat we weer wat krijgen vandaag

Hoop niet dat we pas vrijdag Thom krijgen. Word stilaan gek van het wachten.

Kan me niet verheugen op een andere naam zonder dat Thom bevestigd is.

Jazebels hints afgaande mogen we Thom Yorke al helemaal vergeten, don't get your hopes up

Al dat gegis en geschrap... Sommigen hebben misschien een glazen bol, ik geloof het pas als de officiële bekendmaking er is. Nog wél in de running : Rival Sons / Specials / Wolfmother ?

Jazebels hints afgaande mogen we Thom Yorke al helemaal vergeten, don’t get your hopes up

Heeft RW niet alleen een reeks flauwe headliners geboekt, maar ook nog eens de voor mij mooiste naam van het festivalseizoen mislopen. :-(

Mogen ze met ge-ni-ale namen komen straks en vrijdag.

Al dat gegis en geschrap… Sommigen hebben misschien een glazen bol, ik geloof het pas als de officiële bekendmaking er is. Nog wél in de running : Rival Sons / Specials / Wolfmother ?
Wolfmother staat op OLT Rivierenhof, dus die kun je afschrijven

Al dat gegis en geschrap… Sommigen hebben misschien een glazen bol, ik geloof het pas als de officiële bekendmaking er is. Nog wél in de running : Rival Sons / Specials / Wolfmother ?

Ik snap dit soort opmerkingen niet zo. Gissen en raden is de hele lol van een festival forum toch? Daarnaast zijn er mensen die daadwerkelijk goed geïnformeerde bronnen zijn gebleken, daar is niks “glazen bol” aan. En dan als klap op de vuurpijl nog een naam als “in de running” opnoem die juist uitgesloten is op basis van een andere boeking. Man man man...

Paddy wrote:
In hoeverre maakt het carnaval in België nog uit of er wel of geen pakketje wordt gedropt?

Niet. Weet niet wat het een met het ander te maken heeft?

Omdat Werchter nog wel eens geen namen lost op een feestdag. Ik weet niet hoe het carnaval leeft in België, maar in Zuid Nederland ligt het openbare leven stil.

xydroh wrote:
Jazebels hints afgaande mogen we Thom Yorke al helemaal vergeten, don’t get your hopes up

Heeft RW niet alleen een reeks flauwe headliners geboekt, maar ook nog eens de voor mij mooiste naam van het festivalseizoen mislopen.
1f641.svg

Mogen ze met ge-ni-ale namen komen straks en vrijdag.

Mooiste naam heeft Werchter al. Tool. Wat er verder nog bij komt is winst.

Users who are viewing this thread