Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
2 nieuwe namen deze namiddag, volgens Jazebel van Efestivals. Hij zegt voorts ook nog: "Forget about Thom Yorke", lijkt me dus niet dat die nog gaat komen.
2 namen doet me toch hopen dat het net iets grotere bands zijn dan namen die in een pakketje van 10 of 20 worden aangekondigd... Een leuke sub is toch echt nog wel welkom, eigenlijk.
Geen Thom Yorke is dan weer wel echt slecht nieuws
2 nieuwe namen deze namiddag, volgens Jazebel van Efestivals. Hij zegt voorts ook nog: “Forget about Thom Yorke”, lijkt me dus niet dat die nog gaat komen.
warriorandweirdo wrote:
2 nieuwe namen deze namiddag, volgens Jazebel van Efestivals. Hij zegt voorts ook nog: “Forget about Thom Yorke”, lijkt me dus niet dat die nog gaat komen.
Geen Thom Yorke zou ik wel een teleurstelling vinden ?.
Interpol, maar ook Tears For Fears, had ik ook graag in Werchter gezien.
Ben benieuwd naar vanmiddag. 2 namen betekent normaal gesproken dat dit wel redelijk grote namen zijn dan.
dEUS en The Raconteurs? Zoiets?
Als ze zowel Interpol als Thom Yorke laten schieten zou ik wel heel teleurgesteld zijn. Maar ik hou hoop!
In ieder geval fijn dat we weer wat krijgen vandaag
Al dat gegis en geschrap... Sommigen hebben misschien een glazen bol, ik geloof het pas als de officiële bekendmaking er is. Nog wél in de running : Rival Sons / Specials / Wolfmother ?
Al dat gegis en geschrap… Sommigen hebben misschien een glazen bol, ik geloof het pas als de officiële bekendmaking er is. Nog wél in de running : Rival Sons / Specials / Wolfmother ?
Al dat gegis en geschrap… Sommigen hebben misschien een glazen bol, ik geloof het pas als de officiële bekendmaking er is. Nog wél in de running : Rival Sons / Specials / Wolfmother ?
Ik snap dit soort opmerkingen niet zo. Gissen en raden is de hele lol van een festival forum toch? Daarnaast zijn er mensen die daadwerkelijk goed geïnformeerde bronnen zijn gebleken, daar is niks “glazen bol” aan. En dan als klap op de vuurpijl nog een naam als “in de running” opnoem die juist uitgesloten is op basis van een andere boeking. Man man man...
Omdat Werchter nog wel eens geen namen lost op een feestdag. Ik weet niet hoe het carnaval leeft in België, maar in Zuid Nederland ligt het openbare leven stil.