Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Ik zou Christine and the Queens op Lokerse Feesten toejuichen. Ging toch een (te) hoge positie innemen waardoor de kans op artiesten zoals Grace Jones, Robyn, Raconteurs, Lana Del Rey… kleiner zou worden.

Zou wel een nette boeking zijn van de Lokerse.

Kan niet hoog genoeg. Laat die lekker subben en flikker Bastille of Macklemore van de lineup. Of zet ze van mijn part voor Muse. Dan is de kans dat ze er iets mottigs voor zetten ook alweer minder. Thom Yorke, Interpol, Vampire Weekend, Grace Jones, The Specials, dEUS zijn dan grotere kanshebbers. Die touren vlak rond Werchter. Behalve Foals (bleh) mag zowat alles van DTRH overkomen van mij.

Hehe, eigenlijk akkoord met alles hoor mattman! Maar Chris als sub /barnheadliner of iets dergelijks hoefde niet voor mij. Net zoals evenmin Macklemore of Bastille hoeven voor mij hoor.

Dat van die namen van DTRH vind ik ook, hopelijk nog meer overlap! Enkel dat van Foals... Ik heb ze (en hun succes) nooit echt begrepen, maar door mijn laatste luisterbeurten begin ik ze toch wat aantrekkelijker te vinden... Maar het blijt een 'rare' groep voor mij. I

Jazebel op efestivals over aankondiging morgen “wouldn’t count on it”. Dit was niet wat ik wilde horen
1f641.svg
Slecht nieuws inderdaad. Dan mogen we toch op z'n minst volgende week wel iets verwachten.

Christine and the Queens en Roisin Murphy op 7 augustus op Lokerse Feesten. Blijft toch wel een verrassing, voor Christine haar eerste augustusdatum.

Breinaard wrote:
Greta hoeven we dus ook al niet te verwachten. Eu tour gecanceld.

Kak zeg.
Gelukkig is er blijkbaar al een nieuwe datum in november.

In hun persbericht zeggen ze dat de datums tussen 22 februari en 17 Maart gecancelled zijn. De festivaloptredens zitten hier niet bij.

J espère que vos prévisions pour volbeat, Greta van fliet et papa roach sont juste... Cruel manque de rock cette annee... Le jeudi me fait peur ??

Cage The Elephant heeft 3 uur geleden hun mini europese tour aangekondigd. Maar lijkt me wel dat er nog zeker plaats is voor wat festivals. Ze staan 20 juni nog in Parijs en als eerstvolgende concert is er hun amerikaanse tour die begint op 11 juli. Lijkt me tijd genoeg voor daarvoor nog op werchter te komen met hun nieuwe cd. Ik zou er heel blij mee zijn!

Wolfmother in het openluchttheater op 2 juli. Maakt kans op RW bijzonder klein.

Na Christine and the Queens opnieuw een verrassende afvaller, op basis van het tourschema.

Sam Fender en Rosalia schuiven dan weer naar boven op basis van tourschema en DTRH-boeking.

Jammer van Wolfmother. Blijf wel hoopvol voor The Raconteurs, en ook Wooden Shjips mag van mij wel door komen van die BKS lichting. Death Grips zou lachen zijn maar vind ik niet echt een Werchter naam.

Users who are viewing this thread