Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Hoop ook wel echt op the raconteurs, samen met Vampire weekend en foals toch wel de naam die de affiche de boost kan geven die hij nog nodig heeft. Death grips, fidlar, rainbow kiten suprise, odesza en cage the elephant hoop ik ook nog wel op.

Viind dat the Raconteurs heel klein op de affiche staan van Best Kept Secret

Ze staan Als grootst mogelijke (na de headliners) en dan gewoon op alfabetische volgorde toch?
Dat is het net bij Best Kept Secret, de headliner die dag is van een iets minder groot kaliber, maar dan zetten ze die dag wel even 5 bands die perfect subheadliner kunnen zijn (Christine, Carly Rae, Interpol, The Raconteurs en zelfs Kurt Vile).

Dat vind ik nu eens echt heel mooi! Ipv dat geklaag altijd van"band X is niet headliner waardig", of "band X is te groot voor positie Y" of "ze hebben al een sub dus band Z kan er niet meer bij".

Weet er toevallig iemand wanneer de timetable ongeveer online komt normaalgezien? Zit namelijk te twijfelen om nog een zondagticketje te kopen voor parkway drive en muse maar zou toch eerst graag weten hoe lang en hoe laat parkway drive speelt

Weet er toevallig iemand wanneer de timetable ongeveer online komt normaalgezien? Zit namelijk te twijfelen om nog een zondagticketje te kopen voor parkway drive en muse maar zou toch eerst graag weten hoe lang en hoe laat parkway drive speelt

Was vorig jaar bekend op 30 maart, in 2017 op 24 maart, 2016 11 mei, 2015 29 mei.

Duurt dus nog even. Waarschijnlijk eind (29?) maart.

Interpol, Tears for Fears en Flogging Molly op Rock Zottegem.

Derde verrassende afvaller op korte tijd... Interpol zeg... Zeer jammer!

Interpol, Tears for Fears en Flogging Molly op Rock Zottegem.

Derde verrassende afvaller op korte tijd… Interpol zeg… Zeer jammer!

Ja, dat is zeker een misser voor RW. Het programma heeft eigenlijk ook een Flogging Molly nodig, ook jammer dat die er niet staan. Wel nette boekingen van Rock Zottegem hoor!

Interpol! Deze had gewoon op RW moeten staan. Had de lineup ook hard nodig. Het goede nieuws: dit wil zeggen dat RW andere dingen in petto hebben die misschien nog meer de moeite moeten zijn, dan Interpol.

Na Christine voor mij een tweede klap. Dat ze vrijdag maar een prachtpakket droppen dat alles doet vergeten.

In hoeverre maakt het carnaval in België nog uit of er wel of geen pakketje wordt gedropt?

Paddy wrote:
In hoeverre maakt het carnaval in België nog uit of er wel of geen pakketje wordt gedropt?

Niet. Weet niet wat het een met het ander te maken heeft?

De werknemers van RW liggen mogelijk dronken op straat waardoor er niemand is om op een knopje te drukken. Of niemand die op de aankondiging let.

Wordt dat buiten Aalst überhaupt ergens gevierd,Haha, Carnaval is bij mij geleden van m'n tiende ofzo.

Wordt dat buiten Aalst überhaupt ergens gevierd,Haha, Carnaval is bij mij geleden van m’n tiende ofzo.

Aalst en Limburg, maar als ze daar al gaan rekening mee houden voor de aankondigingen, dan gaan we nooit nieuwe namen krijgen.

Zeer jammer van Interpol, ik dacht dat enkel bands die volledig passé waren op Rock Zottegem speelden.

Op efestivals valt te lezen dat we 'zeer kortelings' nieuwe namen mogen verwachten (namen die te verwachten zijn en waar we op hopen)...

Op efestivals valt te lezen dat we ‘zeer kortelings’ nieuwe namen mogen verwachten (namen die te verwachten zijn en waar we op hopen)…
Er werd ook gezegd dat veel te maken heeft met annulaties van bands (ja meervoud) omdat het reistechnisch niet mogelijk was, omdat ze Glastonbury voorrang gaven of omdat ze niet de beoogde positie op de affiche kregen en daarom andere festivals in ons land aandoen.

dennisf wrote:
Op efestivals valt te lezen dat we ‘zeer kortelings’ nieuwe namen mogen verwachten (namen die te verwachten zijn en waar we op hopen)…

Er werd ook gezegd dat veel te maken heeft met annulaties van bands (ja meervoud) omdat het reistechnisch niet mogelijk was, omdat ze Glastonbury voorrang gaven of omdat ze niet de beoogde positie op de affiche kregen en daarom andere festivals in ons land aandoen.

Jammer, normaal wordt het als voordeel gezien om met een festival als Glastonbury samen te zitten. Beetje meesnoepen en samen gewicht in de schaal gooien om artiesten naar de regio te halen. Maar in dit geval verliest Werchter er dus artiesten aan Glasto, mocht dit waar zijn.

neil young, 9 juli in het sportpaleis, was niet meteen nog een kanshebber maar bij deze dus volledig uitgesloten

Users who are viewing this thread