Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Morgen 8u = 4 nieuwe, exclusieve namen van Cactus. Toch drie artiesten die ik hier in het forum heb zien langskomen…

Gelukkig heeft Werchter nog het één en ander in petto om dit te compenseren ?

Ben benieuwd! Maar goed dat Werchter vrijdag dat mooie pakketje eerst gedaan heeft dan, anders had Mattman zich waarschijnlijk van een klif gestort.

Greg wrote:
Morgen 8u = 4 nieuwe, exclusieve namen van Cactus. Toch drie artiesten die ik hier in het forum heb zien langskomen…

Yep, drie daarvan had ik er graag zien staan.
Dan ben ik wel benieuwd eigenlijk welke niet... Vind ze alle 4 wel de moeite waard.

Greg wrote:

Gelukkig heeft Werchter nog het één en ander in petto om dit te compenseren
1f609.svg

Ben benieuwd! Maar goed dat Werchter vrijdag dat mooie pakketje eerst gedaan heeft dan, anders had Mattman zich waarschijnlijk van een klif gestort.

Haha, typisch ik weer hé. ;-) Maar denk dat RW altijd de sappigste namen naar zich toe zal trekken. Heb weinig 'schrik' voor Cactus.

Gokje voor Cactus: Sting, Patti Smith, Live en Robert Plant.
Heb zo'n voorgevoel dat er zeker 2 correct zijn :p
En geen idee wat er fout is gegaan met m'n vorig bericht...

Heb zo’n voorgevoel dat er zeker 2 correct zijn :p
En geen idee wat er fout is gegaan met m’n vorig bericht…

Beirut zeker grote kanshebber ook.

Heb zo’n voorgevoel dat er zeker 2 correct zijn :p
En geen idee wat er fout is gegaan met m’n vorig bericht…
Ligt het nu aan mij of zijn Sting en LIVE niet echt cactusnamen? Lijken toch altijd iets alternatief te boeken dan die 2?

De vier nieuwe namen op het Cactus Festival zijn Bloc Party, Band Of Horses, Neneh Cherry en Aldous Harding. Die vallen normaliter dus af voor Rock Werchter.

Had eigenlijk erger verwacht op basis van die cryptische comments. Richting Beirut, Mogwai, The Twilight Sad, ...

Dodged a bullet there! Na al die insider comments had ik erger gevreesd, maar dit is geen groot verlies in mijn ogen. Band of Horses had leuk geweest, en Bloc Party ook wel voor een nummertje of twee, maar voor de rest ben ik gerust dat de namen waar ik het meest op hoop nog altijd mogelijk zijn voor Werchter.

Prima namen hoor voor Cactus, maar geen groot gemis voor Werchter. Geen persoonlijke must sees, ik ben benieuwd naar morgen

Ergens wel jammer van Bloc Party, aangezien het hun Silent Alarm tour is, en ze toch niet meer dan een uur zouden krijgen had dat gewoon 100% raak kunnen zijn! Was bij hun optreden in Vorst en dat deel van de set was echt schitterend!

Morgen in het pakketje verwacht ik Vampire Weekend als grootste naam. Brengen morgen 2 nieuwe nummers uit als ik me niet vergis. Skunk Anansie verwacht ik ook wel morgen in het pakketje, net een artikel in de Morgen verschenen in verband met hun 25 jaar bestaan. Hun 25LIVE@25 cd komt morgen ook uit. En zijn natuurlijk graag geziene gast :)

Bloc Party is anders echt de moeite als ze Silent Alarm integraal opvoeren... En dat doen ze.

Yannick wrote:

Greg wrote:

Yep, drie daarvan had ik er graag zien staan.

Dan ben ik wel benieuwd eigenlijk welke niet… Vind ze alle 4 wel de moeite waard.
Band Of Horses, hoewel ze op RW16 eigenlijk best wel chill waren zo in het zonnetje op de main. Maar Bloc Party, Aldous Harding en Neneh Cherry zijn wel must sees zeker wanneer die eerste 'Silent Alarm' waarschijnlijk integraal gaat spelen.

Ik heb Bloc party gezien op BKS, wat was dat vals. Als zij ooit nog op een festival staan waar ik ben blijf ik er zo ver mogelijk van weg.

Wat ik hoop voor morgen:

Donderdag, zaterdag en zondag namen die me niets zeggen zodat ik genoeg heb met mijn vrijdag-kaartje*.
En op vrijdag graag Rolling Blackouts Coastal Fever, Parquet Courts, FIDLAR, Tame Impala, Beach House, Wolfmother of Incubus

*Of als het The Strokes of Red Hot Chili Peppers is, mag dit natuurlijk op elke dag maar denk dat die een aparte aankondiging zouden krijgen, en geloof hier toch niet meer in.

Users who are viewing this thread