Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Pff, weer een niet al te geweldige naam. Op deze manier wordt het dit jaar geen Werchter voor mij.. Echter wel fijn om weer eens wat nieuws te krijgen.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Logische naam. Rete populair. Toch weer een flinke hit te pakken samen met Marshmello. Daarnaast heb ik ze in 2017 nog gezien en dat was live best vermakelijk eigenlijk. Ok, niks buitengewoons, maar ook zeker niet slecht.
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
2 maanden wachten op een nieuwe naam en dan krijg je dit. Precies dat je maand wacht op Kerstmis en je krijgt sokken als cadeau...
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Ach vrijdag komt er waarschijnlijk een pakketje en dan is iedereen Bastille alweer vergeten.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.374
3.397
Niet tevreden maar logische naam. Laten we hopen op het talent van RW om er iets mooi tegenover te zetten in The Barn en nog iets te boeken na P!nk (Tame Impala please). Sportpaleis is nog niet eens uitverkocht dus ik hoop echt dat Bastille gewoon subt en er nog iets mooi bijkomt.
 

michren4rd

Nieuw lid
16 jan 2019
1
0
Hoe zou het zitten met The Bloody Beetroots, dat is geleden van 2013 en 2010 op RW.
Ze staan op donderdag van St.Gallen OpenAir (27-30juni)
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
257
17
Hoe zou het zitten met The Bloody Beetroots, dat is geleden van 2013 en 2010 op RW.
Ze staan op donderdag van St.Gallen OpenAir (27-30juni)
Zou ik wel blij mee zijn, maar geen idee of die nog wel echt op Werchter passen. Zie ze eerder naar Dour, Lokerse Feesten of pukkelpop gaan.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.905
5.329
Hoe zou het zitten met The Bloody Beetroots, dat is geleden van 2013 en 2010 op RW.
Ze staan op donderdag van St.Gallen OpenAir (27-30juni)

stonden vorig jaar nog maar op graspop, zouden die 2 jaar op een rij rond dezelfde periode langskomen in België?
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Wordt wel erg pop werchter die dag.. Kan me de tiener al voorstellen op de wei. Ik vrees dat we voor donderdag de 2 headliners hebben.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
431
275
Wordt wel erg pop werchter die dag.. Kan me de tiener al voorstellen op de wei. Ik vrees dat we voor donderdag de 2 headliners hebben.

Ik blijf tegen beter weten in hopen dat ze met het boeken van Bastille wat geld proberen opzij te leggen voor een The Who of een Tame Impala op de donderdag....
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.784
12.466
dinofest wrote:
Wordt wel erg pop werchter die dag.. Kan me de tiener al voorstellen op de wei. Ik vrees dat we voor donderdag de 2 headliners hebben.

Ik blijf tegen beter weten in hopen dat ze met het boeken van Bastille wat geld proberen opzij te leggen voor een The Who of een Tame Impala op de donderdag….

Tame Impala moet zeker lukken, lijken me niet de duurste headliner van het moment.

Verder moeten we denk ik niet onderschatten hoeveel het gekost moet hebben om Muse en in mindere mate Pink op het festival te krijgen aangezien ze stadiontours doen. Daarnaast denk ik ook dat Tool een dure jongen is geweest voor een paar exclusieve optredens.
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
206
210
Nu heb ik liever Bastille als sub dan vorig jaar The Script/Snow Patrol. Maarja, dat zegt nou ook weer niet zo heel veel eigenlijk.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
Nu heb ik liever Bastille als sub dan vorig jaar The Script/Snow Patrol. Maarja, dat zegt nou ook weer niet zo heel veel eigenlijk.

Probleem is dat wat erachter staan niet bepaald een QOTSA plus Gorillaz is...
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Waarom zouden ze Tame Impala achter de hand houden?
Lijkt me logischer dat ze die eerst bekend hadden gemaakt als ze die hebben voor de donderdag en daarna pas Bastille in een pakketje, is een veel mooiere en exclusievere boeking dan Bastille die er elke paar jaar staan en op die manier zou je alvast heel wat dagkaarten kunnen slijten aan alternatievere bezoekers.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
Waarom zouden ze Tame Impala achter de hand houden?
Lijkt me logischer dat ze die eerst bekend hadden gemaakt als ze die hebben voor de donderdag en daarna pas Bastille in een pakketje, is een veel mooiere en exclusievere boeking dan Bastille die er elke paar jaar staan en op die manier zou je alvast heel wat dagkaarten kunnen slijten aan alternatievere bezoekers.

Was ik ook aan het denken, maar ik denk dat ze daar soms weinig 'keuze' in hebben. Voor hetzelfde geld moesten ze gewoon eerst Bastille delen en krijgen we Tame Impala wat laten. Als ze een Tame Impala neerzetten na Pink, en een ijzersterke Barn hebben, dan is de donderdag gered.

Maar please: geen tegenvallers meer. Ook niet voor de andere dagen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken