Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

foxer182

Nieuw lid
15 jan 2019
3
0
Wordt anders knap lastig om 10 betere bands überhaupt te vinden.

Maar the who zal komend jaar niet op Werchter staan imo. Geen plaats meer. Ik zie die niet meer voor of na pink staan en ook niet in combi met Muse.

In 2006 stonden ze samen op het podium op werchter; The Who als afsluiter na Muse. Maar ik verwacht ook niet dat ze er dit jaar zullen staan. Was nogthans een geweldig optreden en een mooie afsluiter.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
Goede naam. Blij mee.

Zal dus vrijdag wel mee in het pakket zitten. Feest. :)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.260
1.321
Overigens zat Foals weer niet bij het Dour-pakket vandaag. Leek mij het enige aannemelijke festival waar ze nog konden staan buiten Rock Werchter.

Opschrijven voor Werchter zeg ik!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.374
3.397
Als hij zijn coverrondje achterwege laat is het goed.
Ik kan me jouw review van enkele maanden geleden nog levendig herinneren :lol: Ik denk dat ik nog nooit een review van Mac Demarco heb gelezen zonder de meest waanzinnige verhalen.
Wel blij met deze naam, nog nooit gezien, zal vast gezellig worden (vermoedelijk) in The Barn! Klaar voor een mooi pakketje vrijdag
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
257
17
Is al eens vermeld, maar Elbow is wel echt een zekerheid, is al even geleden dat ze waren. Zijn die tijd in europa aan het touren, en goede vrienden van de Schuer.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik moet bij Mac DeMarco altijd gelijk denken aan deze uhh 'speciale' Blackbird cover

[video]https://youtu.be/RsOcq3IpWD8?t=2098[/video]
(Hopelijk werkt embedden met timestamp)
Edit: Nee dus... Die cover is @ 34:58
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.374
3.397
Ik moet altijd denken aan deze legendarische performance van Still Together op Primavera (vanaf 01:01:00). Drummer met niet meer dan een hoedje en schoenen aan, bizarre gitaarsolo, Mac die zijn okselhaar begint af te branden, op zijn eigen billen kletst en rare dingen doet met de micro, alles kan!
[video]https://youtu.be/2VaRl6gULKM[/video]
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.191
6.666
Ik moet altijd denken aan deze legendarische performance van Still Together op Primavera (vanaf 01:01:00). Drummer met niet meer dan een hoedje en schoenen aan, bizarre gitaarsolo, Mac die zijn okselhaar begint af te branden, op zijn eigen billen kletst en rare dingen doet met de micro, alles kan!
Ik weet nog dat ik die stream aan het bekijken was 2 jaar geleden, fantastisch man dit.

Ik zie dat Mazzy Star weer terug van weggeweest is met enkele data aangekondigd door LN aan de Westkust in februari, wat zou het geniaal zijn om hun eens het werk te zien à la PJ Harvey of Patti Smith in de Barn.
 

EngineNr9

Randprogramma
7 feb 2017
116
107
Ik wilde zeggen, ben ik ff blij dat wij voor Rock am Ring gekozen hebben... Maar daar komen ze ook :lol:
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.784
12.466
Ik wilde zeggen, ben ik ff blij dat wij voor Rock am Ring gekozen hebben… Maar daar komen ze ook
1f606.svg

hahaha, precies dit. Mijn eerste reactie was ook 'Arm Werchter publiek' maar op RaR kunnen we er ook van gaan genieten. Ik ga er gewoon vanuit dat Amon Amarth dan op het andere podium staat. Of in ieder geval, ik sta bij het andere podium. Ook al staan ze te soundchecken.
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
257
17
Heb ze nu al 2x gezien, en het is niet echt mijn ding. Maar wel sfeer gegarandeerd en ik amuseer me er altijd wel mee. Dus voor mij valt de naam nog wel mee. Zolang het overmorgen (en misschien morgen) maar leuke namen zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.759
:-(

Het wordt dus hopen op prachtige Barn namen op zowel donderdag én zaterdag. En dan nog Tame Impala na Pink en iets geweldigs voor Muse...

Clutching at straws here...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken