jarne wrote:
Weet dat de kans al klein was dat Architects Werchter deed i.p.v. Graspop, maar met de ‘leak’ dat ze op jera on air staan (waar ze wel op donderdag moeten staan) blijft enkel de vrijdag nog over in hun tourschema. Kan natuurlijk nog als laatste main stage act, of tijdens the cure, The 1975 of Weezer in de KlubC/Barn. Lijkt mij wel veilig om ze op dezelfde dag als BMTH te zetten. Maar zal wel naar graspop zijnZou ik persoonlijk echt mega jammer vinden want dan komen ze 2 keer in 2019 naar België tijdens de examens
Architects als laatste band op de main stage? Steengoede band, maar die gaan nooit de main stage afsluiten op een dag met Tool en The Cure. Die staan in de namiddag op de main stage of in een van de tenten.
Iemand die vrijdag naar de Architects in de Lotto Arena is geweest? Was het uitverkocht? Ik kan niet echt goed inschatten wat hun status is. Als ze naar GMM komen, dan zie ik ze eigenlijk de spot van Parkway Drive van vorig jaar innemen (Headliner MS2 dus).
Met laatste act op de main stage bedoelde ik natuurlijk niet als afsluiter maar als 'laatste van de acts die ze kunnen toevoegen aan de main stage, maar weet niet of er nog een komt die dag, met tool en The cure die allebei een lange set zullen spelen en BMTH die wrs ook wel meer dan een uur zullen spelen.