Paddy wrote:
Yannick wrote:
Om nog eventjes terug te komen op wat Everyknight postte, ik denk dat dit ‘m wordt met tussen haakjes de grote Barn-namen;
Dua Lipa > P!nk > Tame Impala (Beirut > dEUS)
Bring Me The Horizon > The Cure > Tool (Years & Years > Kylie Minogue)
Macklemore > Mumford & Sons > Florence + The Machine (Interpol > Solange)
Balthazar > Editors > Muse (Christine & The Queens > Thom Yorke)
Beetje veel coheadliners imo. En doe Years & Years maar tijdens Tool.
Ziet er volgend mij vrij realistisch uit hoor. Qua main hoofdacts zijn Tame Impala en Editors vrij grote inkoppers. Ik zou op die zondag liever wat mooiers (originelers) zien dan Editors maar je kan niet alles hebben. Want die headliners in de Barn zien er verrukkelijk uit.
Als dit m wordt gaan ze veel rechtgetrokken hebben voor mij. Ik zou ervoor tekenen.
Ik zou Tame Impala er zeer graag bij hebben hoor, maar met Pukkelpop moeten we ook rekening houden... In het voordeel van Pukkelpop: daar kunnen ze absolute headliner zijn, op Rock Werchter niet en Werchter heeft alternatieven als dagafsluiter. In het voordeel van Rock Werchter: zo'n populaire, relevante act laten ze niet graag schieten. Een 'inkopper' zou ik het alleszins niet durven noemen, eerder 50/50.
Verder ook afwachten hoe 'hoog' Vampire Weekend, Christine & the Queens en eventueel Lana Del Rey terechtkomen op de affiche... Als het meezit die eerste geen subheadliner, maar als vierdelaatste op mainstage, en die laatste twee in The Barn.