Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
451
62
EddieVerder wrote:
Scooter op 29 juni op Indian Summer. Wellicht naam voor in de KlubC of zal Werchter zich niet aan dit soort acts wagen?

Die kan je volgens mij prima een uurtje los laten gaan in KluBC. Heel hoogstaand is het niet, maar ik denk dat de tent van voor tot achter op zn kop staat.

Daar denk ik ook. Ik ben normaal niet zo van dat gestuiter, maar Scooter lijkt me wel gaaf, beetje jeugd sentiment!
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.356
2.695
We zullen zien. Die Antwoord heeft ook op Rock Werchter gestaan. Die kun je wat mij betreft onder dezelfde categorie plaatsen.

En tenslotte staat Kylie er ook al in de Barn en stond zelfs Milc Inc er ooit. Alles kan op Werchter. Of toch bijna alles.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Download lost weer een hele bult aan name. Onder andere Iggy Pop, The Chemical Brothers, Le Butcherettes, Nao, Robyn, Sharon van Etten, Vince Staples.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Download lost weer een hele bult aan name. Onder andere Iggy Pop, The Chemical Brothers, Le Butcherettes, Nao, Robyn, Sharon van Etten, Vince Staples.
Je bedoelt Mad Cool, zie ik na even te googlen, Ik dacht al, wat doen een The Chemical Brothers, Robyn en Sharon van Etten nou op Download UK.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
EddieVerder wrote:
Download lost weer een hele bult aan name. Onder andere Iggy Pop, The Chemical Brothers, Le Butcherettes, Nao, Robyn, Sharon van Etten, Vince Staples.

Je bedoelt Mad Cool, zie ik na even te googlen, Ik dacht al, wat doen een The Chemical Brothers, Robyn en Sharon van Etten nou op Download UK.

Ja sorry, goed opgemerkt.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.077
429
Met Yonaka op Mad Cool lijkt dit mij een zekerheid als opener voor de main stage of op the slope!
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Scooter.. Kan je evengoed in de botsautos gaan zitten op de kermis... En vooral blijven botsen ?
Vraag me af waar ze Sting nog gaan zetten, heb hem toch al sterke shows zien spelen op werchter. Het zal wachten worden tot volgend jaar voor meer nieuws... Klinkt zo lang, volgend jaar.. Ik denk dat sziget dit jaar een mooi programma gaat serveren
 

ZjanZjak

Playlistbediener
14 feb 2017
35
0
Zouden the Raconteurs gaan touren nu ze weer eens wat uitgebracht hebben?

https://www.youtube.com/watch?v=kHpWUTCAR4I

 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
206
210
Als die gaan touren zouden ze in ieder geval erg welkom zijn! Zou eventueel kunnen verklaren waarom Best Kept Secret/DTRH nog een headliner mist, of zeg ik nu iets doms?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.807
9.755
Die gaan ook effectief touren hoor. Hebben al 1 datum bekend gemaakt, Bluesfest in Australië.

Das een eind weg, maar wel een teken dat ze gaan optreden :). Al denk ik niet dat ze groot genoeg zijn om een DTRH te headlinen. Zijn toch een stuk minder bekend dan Jack solo (met minder herkenbare nummers). Zou ze er wel heel graag bij hebben, in de late namiddag op de main!
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.771
3.525
Als die gaan touren zouden ze in ieder geval erg welkom zijn! Zou eventueel kunnen verklaren waarom Best Kept Secret/DTRH nog een headliner mist, of zeg ik nu iets doms?
Sowieso niet dom. Het is een zeer relevante vraag. Ik verwacht zelf niet dat ze gaan headlinen, maar als ze komen wordt het toch wel een hoge spot vermoed ik zo.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Echt wel een grote naam in die scene hoor, heb Jack al regelmatig live mogen zien en als hij 'Steady, As She Goes' erin knalt gaat het hele publiek los, dus een hoge plek op bijvoorbeeld Down The Rabbit Hole of in The Barn zou mooi zijn.
 

Sakke

Playlistbediener
3 jan 2016
48
32
drazil wrote:
The Specials en Sting zijn zeker welkom. Sting zal dan wel mainstage spelen maar dan voor de sub denk ik. The Specials kunnen dan in de Barn. Beiden kunnen ook evengoed op Lokerse Feesten, TW Classic of Rock Zottegem staan dus dat wordt afwachten…

Sting zal in elk geval niet op TW Classic staan, want die avond speelt hij op Bospop. Misschien is Werchter Boutique wel een optie (als sub voor Fleetwood Mac), maar ik weet niet of dat in het tourschema van Sting past.

Op Werchter Boutique zal hij ook niet te zien zijn. Hij speelt die dag een show in Litouwen...
 

drazil

Playlistbediener
11 jul 2018
26
0
Wu Tang Clan vieren 25j van hun debut album, voorlopig geen Europese data bekend. Stonden in 2004 al eens op Werchter, lijken me nu wel meer kanshebber voor Les Ardentes of Dour.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken