Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.356
2.695
Maar hij heeft wel gelijk wat die donderdag betreft, die is echt Werchter onwaardig. Ook al zijn er nog maar een naam of zes geweten.
Een paar stevige en goede rockbands als alternatief voor die Pink zouden echt wel mogen en ik denk dat we dat ook wel mogen verwachten.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.771
3.525
Je zou ook de vrijdag Rock Werchter onwaardig kunnen noemen. Het is maar wat je als maatstaf neemt.
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
Als ik de tour van Sting goed bekijk dan zit er een gat tussen 26 en 30 juni en doet ie volgens mij nog geen Belgische show. Dat zou een mooie toevoeging voor RW zijn. Echter is gezien de line-up alleen de 27ste een optie. Ik zal erbij mee zijn. Al mogen er wat mij betreft ook nog wat gitaren bij :)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.260
1.320
Als ik de tour van Sting goed bekijk dan zit er een gat tussen 26 en 30 juni en doet ie volgens mij nog geen Belgische show. Dat zou een mooie toevoeging voor RW zijn. Echter is gezien de line-up alleen de 27ste een optie. Ik zal erbij mee zijn. Al mogen er wat mij betreft ook nog wat gitaren bij
1f642.svg

Maar dan ga je ervan uit dat hij, als hij komt, nog steeds een topnaam is op mainstage... Zo groot zie ik hem niet... Misschien schat ik dit wel niet helemaal goed in...
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
257
17
Ik denk nu ook niet dat Sting zo groot op de affiche gaat staan. Als hij een paar jaar geleden op suikerrock kan staan zie ik het op werchter niet echt zo groot voor hem. Ik hoop het ook wel een beetje want ik ben eigenlijk ook niet echt een fan van artiesten die voor een groot deel met hun solo carrière teren op hun bekendere projecten.
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
257
17
Ik denk nu ook niet dat Sting zo groot op de affiche gaat staan. Als hij een paar jaar geleden op suikerrock kan staan zie ik het op werchter niet echt zo groot voor hem. Ik hoop het ook wel een beetje want ik ben eigenlijk ook niet echt een fan van artiesten die voor een groot deel met hun solo carrière teren op hun bekendere projecten.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.475
4.806
Sting is nog steeds een grote naam, hoor. Die wordt echt niet ergens weggestopt. Maar hij kiest de laatste jaren steeds voor andersoortige festivals, dan een Werchter of Pinkpop. Ik verwacht hem dus eigenlijk niet. Jammer, want heb op Werchter hem een ijzersterke show zien geven.
 

pepijn

Playlistbediener
3 nov 2014
28
0
De Stray Cats staan op 1 juli in de AFAS in Amsterdam. Zou een mooie afwisselende naam zijn voor de donderdag.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.807
9.755
Ook The Specials op dat nieuwe festival in Groningen. Speelden de vorige keer (al ff geleden) DE show van die editie voor mij. Mogen ze nog eens komen overdoen!
 

drazil

Playlistbediener
11 jul 2018
26
0
The Specials en Sting zijn zeker welkom. Sting zal dan wel mainstage spelen maar dan voor de sub denk ik. The Specials kunnen dan in de Barn. Beiden kunnen ook evengoed op Lokerse Feesten, TW Classic of Rock Zottegem staan dus dat wordt afwachten...
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
The Specials en Sting zijn zeker welkom. Sting zal dan wel mainstage spelen maar dan voor de sub denk ik. The Specials kunnen dan in de Barn. Beiden kunnen ook evengoed op Lokerse Feesten, TW Classic of Rock Zottegem staan dus dat wordt afwachten…
Sting zal in elk geval niet op TW Classic staan, want die avond speelt hij op Bospop. Misschien is Werchter Boutique wel een optie (als sub voor Fleetwood Mac), maar ik weet niet of dat in het tourschema van Sting past.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Scooter op 29 juni op Indian Summer. Wellicht naam voor in de KlubC of zal Werchter zich niet aan dit soort acts wagen?
 

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
Scooter op 29 juni op Indian Summer. Wellicht naam voor in de KlubC of zal Werchter zich niet aan dit soort acts wagen?
Die kan je volgens mij prima een uurtje los laten gaan in KluBC. Heel hoogstaand is het niet, maar ik denk dat de tent van voor tot achter op zn kop staat.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
EddieVerder wrote:
Scooter op 29 juni op Indian Summer. Wellicht naam voor in de KlubC of zal Werchter zich niet aan dit soort acts wagen?

Die kan je volgens mij prima een uurtje los laten gaan in KluBC. Heel hoogstaand is het niet, maar ik denk dat de tent van voor tot achter op zn kop staat.

Scooter? Die van How much is the fish? Op Werchter? Wat hebben jullie gerookt?
 

Verwijderd lid 37501

Campingartiest
13 dec 2017
69
0
Haha, goei reactie, Tettenvogel! Als ik de prognoses van sommigen hier lees, dan denk ik dikwijls dat de spacecake populair is. Ik blijf erbij: Rock Werchter heeft muziek met ballen nodig.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
We zullen zien. Die Antwoord heeft ook op Rock Werchter gestaan. Die kun je wat mij betreft onder dezelfde categorie plaatsen.
 

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
TheMotherload wrote:

EddieVerder wrote:
Scooter op 29 juni op Indian Summer. Wellicht naam voor in de KlubC of zal Werchter zich niet aan dit soort acts wagen?


Die kan je volgens mij prima een uurtje los laten gaan in KluBC. Heel hoogstaand is het niet, maar ik denk dat de tent van voor tot achter op zn kop staat.

Scooter? Die van How much is the fish? Op Werchter? Wat hebben jullie gerookt?
Ik rook niet :)
Anyway, zoals ik al zeg is het niet echt (of echt niet) hoogstaand, maar het is denk ik wel een act die best leuk uit kan pakken.
Daarbij, hun optreden in Afas was volgens mij binnen en dag uitverkocht en een 2e show was zo goed als uitverkocht, ze trekken dus wel redelijk wat volk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken