Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.456
4.777
Lenny Kravitz op donderdag 6 juni in Paleis 12. Valt daarmee in principe af voor RW.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.456
4.777
JPF wrote:
Sziget Festival = Metallica

Bron?

Lijkt mij eerder Ed Sheeran te worden, die zou ook met data komen in september. Vind ik beter bij Sziget passen en het gerucht ging toch dat Metallica stadionshows zou gaan doen?

Metallica heeft zelf een stadiontour aangekondigd. Hoeft niet te betekenen dat ze niet op RW staan. In het verleden hebben ze in NL wel eens in het GelreDome of de Arena gestaan en een paar weken later op RW.
 

chuckofalltrades

Playlistbediener
16 sep 2018
39
0
Hello - Just popping in to say hi!

I'm Deepak and I'm from India - my wife and I are planning to come to RW next year (and I might do Graspop as well, while she heads off to spend time with a college friend) and this will be my first music festival experience outside of India, and we have precious few big acts that come down here. So yup pretty excited. Excuse the fact that my post is in English, Google Translate does a pretty good job for me :D

\m/
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.128
774
Welcome Deepak! Lovely to see that people around the world are finding their way to our forum. I’m sure you’ll have a blast at RW next year. If you have any questions, I’m sure other forum members will be happy to answer them.
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
roygeld wrote:
Hallo ik ben nieuw hier! Kijk alweer uit naar rw 19!!

WeLkOm!

Dennis, ik vroeg mij laatst af of jij weleens overwogen hebt om naar Rock Werchter te gaan? Gezien de felle discussies op dit forum soms, nooit nieuwsgierig geworden naar RW? Naast jouw traditionele bezoek aan Pinkpop natuurlijk ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
Wel eens overwogen, maar was meer om bepaalde acts. Nooit van gekomen, planning kwam altijd anders uit.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
@chuckofalltrades Welcome Deepak. You are at the right place for information, news and rumors. I hope you will have a fun time.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.257
1.317
MIjn gok voor de donderdagaankondiging van Sziget is Rammstein. Het is officieel bevestigd dat er (dit jaar nog) een nieuw album komt. Een tour kan dan niet missen.

Bovendien is Rammstein altijd zeer vroeg met touraankondigingen, bv. op 21 september 2012 werd de zomertour van 2013 aangekondigd.

Voor Rock Werchter zou het in het rijtje 2010 - 2013 - 2016 logisch zijn om er 2019 aan te plakken.

Áls het Rammstein is, verwacht ik ook de volledige zomertouraankondiging. En als het deze week toch nog niet aan Rammstein is (kan perfect), dan nog verwacht ik ze sowieso op Rock Werchter.
 

Dweezzill

Campingartiest
25 feb 2017
52
15
Kylie op Glasto in de 'legends slot' dixit The Sun

https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/7272682/kylie-minogue-glastonbury-2019-legends-slot/
 

Verwijderd lid 339

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Smashing Pumpkins komen in (zo goed als) originele bezetting met nieuwe CD
Lijkt me leuk om in vooravond nog eens te bekijken op mainstage ?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
MIjn gok voor de donderdagaankondiging van Sziget is Rammstein. Het is officieel bevestigd dat er (dit jaar nog) een nieuw album komt. Een tour kan dan niet missen.

Ik zou het heel graag willen maar gezien de berichten denk ik meer aan een stadiontour en het jaar daarop festivals.

Het wordt Pink of Coldplay op Sziget
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.128
774
Yep, zal vast Ed worden.

Vandaag al de eerste naam voor Firenze Rocks trouwens. Ook wel een leuke om in de gaten te houden.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.128
774
Vandaag al de eerste naam voor Firenze Rocks trouwens. Ook wel een leuke om in de gaten te houden.
The Cure dus naar Firenze Rocks! Gaan we ze ook weer op de Werchter weide zien? Kans lijkt me redelijk groot.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.773
9.723
Geweldig nieuws van The Cure. Die zijn dus in de buurt. :-D

Komen ook lekker vroeg met een aankondiging. Mogelijk dat ze sneller redelijk snel met meer data komen.

Het geruchtenseizoen begint in gang te schieten!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken