Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

simtje

Playlistbediener
27 jan 2018
40
0
Volgens mij is Greg ECHT aan het gieren momenteel.
hij kan zelf niet meer typen.
of hij is echt gelyncht...

Binnen 10' zal hij wel reactie geven zeker?

of hij is momenteel die 23 namen aan het typen en hij kan niet zo vlot typen waardoor hij het voorbije uur daar al de hele tijd mee bezig is...
 

Verwijderd lid 37382

Playlistbediener
8 nov 2017
7
0
Een tip... Wat heeft er een tip ? Schoenen ! Wie draagt er schoenen ?
Mick Jagger, Liam Callagher en Matt Bellamy natuurlijk. Overduidelijk toch !
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Rock Torhout wrote:
Ik denk dat de Werchter organisatie Greg gelyncht heeft.

We zullen hem missen
1f641.svg

JE SUIS
GREG
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Volgens mij is Greg ECHT aan het gieren momenteel.
hij kan zelf niet meer typen.
of hij is echt gelyncht…

Binnen 10′ zal hij wel reactie geven zeker?

of hij is momenteel die 23 namen aan het typen en hij kan niet zo vlot typen waardoor hij het voorbije uur daar al de hele tijd mee bezig is…

Het zullen blijkbaar maar 5 namen zijn hoor vandaag!
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Steven Wilson komt naar Werchter in het jaar dat ik er niet kan bij zijn. Huilen met de pet op zeg. Maar goed, ik zie ze wel in de AB volgende week. Toch mooie rij namen, Franz Ferdinand, Steven Wilson, Faces on TV, ...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Twee woorden: Steven Wilson. Geweldig!! Voor iedereen die hem nog niet kent, deze moet je zien. Erg gaaf dat Werchter hem boekt, en zeer terecht.

Verder een hele uitgebreide en mooie lading. Franz Ferdinand erg mooi en er zit verder ook veel moois tussen en nog genoeg om te ontdekken. Ik ben tevreden!
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Aaah van deze namen vind ik Steven Wilson veruit de beste. Hopelijk valt er toch nog wat te regelen zodat ik er op donderdag bij kan zijn, want ik wil deze man echt niet missen!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.388
3.410
Het artikel van Festileaks meldt dat hier veel Slope namen bijzitten dus da's ook al mooi. Zeer mooi en gevarieerd pakketje :)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Er zijn nu al 69 namen in totaal. Hoeveel hadden we er vorig jaar en kunnen we er nu (geschat) verwachten met de nieuwe stage ?

+/- 75 vorig jaar. Doe daar nog eens minstens een 20 tal Slope namen bij veronderstel ik.
 

Verwijderd lid 37382

Playlistbediener
8 nov 2017
7
0
stefkedude wrote:
Er zijn nu al 69 namen in totaal. Hoeveel hadden we er vorig jaar en kunnen we er nu (geschat) verwachten met de nieuwe stage ?

+/- 75 vorig jaar. Doe daar nog eens minstens een 20 tal Slope namen bij veronderstel ik.

Bedankt ! Verwachten jullie nog een grote naam ? Afsluiter voor vrijdag eventueel ?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Er zijn nu al 69 namen in totaal. Hoeveel hadden we er vorig jaar en kunnen we er nu (geschat) verwachten met de nieuwe stage ?

Ik denk rond de 100 namen. Dus nog een 30tal te gaan.

Hier zitten wel een handvol mooie dingen bij natuurlijk. Het lijkt wel alsof ze die vrijdag vooral in de breedte willen aandikken, ipv met een headliner... Nu ook met Chvrches en Franz Ferdinand als 2 middelgrote namen erbij. Verder genoeg kwalitatieve dingen hierbij.

Wat ik vooral nog mis, zijn The Breeders. Had een goede dag geweest om die aan te kondigen...
 

deplaat

Campingartiest
7 dec 2017
65
0
Mijn dag is goed. Steven Wilson komt. Rival Sons is niet slecht. Met F. Ferdinand heb ik niet zo veel mee. Mis toch nog wel Tame Impala voor de vrijdag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken