Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
We zullen het vermoedelijk snel weten. Op zondag zou echt kut zijn, tenzij daar snel nog een paar leuke dingen bijkomen... Nick Cave en NiN is echt verschrikkelijk imo.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
950
282
Het vreemde is dat dat filmpje eindigt met "the end?" => zou het kunnen dat er morgen gewoon iets speciaals wordt aangekondigd?
 

deplaat

Campingartiest
7 dec 2017
65
0
Haha. Geweldig de nerveuze reacties. AM komt voor zeker. Vraag is wanneer. Maakt niet uit toch? Als ze maar komen want voor mij zijn ze nu urgenter dan Pearl Jam die de afgelopen jaren ook aanwezig waren. We hebben nu 17 acts. Lieve mensen, er komen er nu dus nog 60 bij!!! Genoeg om de aankomende weken over te lullen. Leuk!!!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Die komen zondag na Nick Cave. Nine Inch Nails kan best spelen in de Jamie xx spot van 2016, zo is er amper tot geen overlap met Nick Cave en hebben ze gedaan voor Arctic Monkeys begint..
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Rudy190 wrote:
Ik probeer deze avond kaarten te bestellen voor RW (combi+the hive) maar ze geven de hele tijd een foutmelding, heeft iemand dezelfde problemen of weet iemand waaraan het ligt?

Heb je toevallig ABN Amro als bank, daar is namelijk op dit moment een storing.

Was inderdaad het geval, vriendin heeft ze kunnen bestellen dus ik ga mijn eerste Rock Werchter editie officieel meemaken! Erg blij met mijn tickets en nu nog hopen op AM en Muse :)
 

deplaat

Campingartiest
7 dec 2017
65
0
In ieder geval nu al beter dan vorig jaar toen was de zaterdag tranentrekkend slecht. Alleen maar mayonaise rock in de headline. Al geef ik System de voordeel van de twijfel. RW gaat voor de beste line up sinds jaren. Ik ben er iig bij. Zin in!
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
System of a Down was imo het beste optreden op Werchter vorig jaar. Zelfs voor mij het beste van het jaar overval één van de beste concerten ooit die ik beleefd heb.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
System of a Down vorig jaar een van de beste optredens ooit? Daar doe je ze mee tekort. Voor mij komt er een hele poos niks na System of a Down en ik heb inmiddels, in die vijf jaren dat ik naar festivals en sowieso optredens ga, toch al wel wat gezien.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
System of a Down was imo het beste optreden op Werchter vorig jaar. Zelfs voor mij het beste van het jaar overval één van de beste concerten ooit die ik beleefd heb.

Absoluut. Wat een optreden was dat zeg, denk er nog graag aan terug. Radiohead was voor mij nog net iets beters (top 3 beste optredens ooit voor mij) maar man wat was Soad strak. Stonden ver op de wei maar ook daar een grote chaos.

Ben heel blij met de line-up tot nu toe maar een band met dat soort pit mag er zeker nog bij. Al schat ik NIN ook vrij hoog in op dat gebied. Lekker collectief The Barn afbreken!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
BKS heeft hem ook nog niet bekend gemaakt, en die zijn normaal wel vroeg in de ochtend altijd. Ze gaan vast de hele tour gelijkertijd bekend maken.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Heb ergens horen waaien dat Roskilde 'around noon' met een headliner announcement komt vandaag. Dus rond 12-13 uur zull AM het zelf bekend maken denk ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken