Loveless wrote:
Zwennes wrote:
Even over iets anders. Wij irriteerden, en met ons vele anderen, ons aan de verschrikkelijke rijen bij de ingang. Ik ga al jaren naar Werchter en normaal gesproken gaat dit redelijk vloeiend, maar de afgelopen editie sloeg werkelijk alles. Waar we normaal gesproken nu al blind kaarten zouden kopen (QOTSA en Gorillaz!!!!) willen we eerst weten of de organisatie het komend jaar anders gaat aanpakken. We zijn absoluut niet van plan om daar weer in de rij te gaan staan. Ik kan me nog een paar warme edities herinneren…….Dat gaat niet goed komen.
Vorig jaar ook op Lowlands geweest. Hier hoefde je werkelijk nog geen seconde in de rij te staan……Heerlijk.
Weet iemand hier iets over te vertellen?
Ik zie trouwens nergens dat Eric Clapton naar BKS gaat???
Lees het nieuws eens, iets met aanslagen enzo.
Bij Lowlands sta je vaak uuuuuuuuuuren voor de poort, maar daar is verder het voordeel dat de campings en festivalterrein niet vrij toegankelijk zijn en je dus daarna vanaf camping > festivalterrein maar minimale controle toe hoeft te passen.
De invloed van Werchter is hier ook beperkt in, vanuit de overheid is men gewoon als de dood dat er op zo’n happening (met 80k+ bezoekers) wat gebeurd a la Bataclan, dus die willen iedereen door een detectiepoortje etc.
Ik vond het afgelopen jaar wel meevallen met de rij. Gewoon het drukste moment met een biertje elders afwachten en een uurtje later naar binnen, we hebben max 20 minuutjes in de rij gestaan. Heb ik graag over voor een beetje extra veiligheid.
Mee eens. We zijn er over het algemeen vrij vroeg. Rondom open gaan poorten of maximaal een uur later, nooit problemen gehad.