Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
At The Drive In er waarschijnlijk bij voor Mad Cool morgen en mogelijk nog 1 naam gok ik dan omdat die +1 er weer bij staat en we eergisteren er ook 2 kregen.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Yannick wrote:
Dus, wat denken we sebiet om 16u weer een naam? The XX of QOTSA? Of wat anders?

16 uur niet


Christiaan wrote:
Morgenochtend QOTSA?

zo dan, weer 8 uur?
Of de traditionele 16uur morgen?
zal toch zeker voor zaterdag nog minstens 1 naam komen gok ik ?
Ik verwacht dat RW voortaan om 8 uur gaat aankondigen, zodat mensen het vervolgens op werk/school/universiteit erover kunnen hebben. En ik verwacht wel dat ze op vrijdag blijven aankondigen. Dan zou, naar mijn inzien, morgen QOTSA de logische naam zijn. The XX, Editors of the Killers zou ik morgen nog niet verwachten (zijn pas op weinig plekken aangekondigd).
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
8u is het nieuwe 16u, uiteindelijk heb ik daar geen probleem mee zenne. En is dan ook meer zo 'het nieuwtje van de dag' ipv zo op het einde van de werk/schooldag zeg maar.
QOTSA dus..? Op de vrijdag dan waarschijnlijk, of toch als sub voor PJ. Al denk ik dat ze die gewoon gaan laten co-headlinen. Homme en z'n mannen zijn daar klaar voor :)
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
432
22
De nieuwe single van Arsenal wordt morgenochtend gelanceerd op Stubru. Misschien wat vroeg om ze al aan te kondigen maar ik verwacht ze wel op RW
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.886
2.703
Verwacht morgen ook Homme en de zijnen. Andere vraag, iemand enig idee hoe lang combi tickets beschikbaar zijn? Is dit tot eind maart of vroeger uitverkocht?
 

Bert

Support act
14 nov 2014
947
938
Verwacht morgen ook Homme en de zijnen. Andere vraag, iemand enig idee hoe lang combi tickets beschikbaar zijn? Is dit tot eind maart of vroeger uitverkocht?

dat varieert, 2015 in maart uitverkocht ,2016 was niet uitverkocht en vorige editie in juni
ik heb de mijne inmiddels binnen
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Verschilt ieder jaar natuurlijk. Meestal kun je wel wachten tot maart en raken ze eind maart uitverkocht. Werchter geeft altijd wel een waarschuwing, maar daarna moet je wel snel zijn.
Geen garantie natuurlijk, bij bijzondere namen kan het opeens snel gaan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Ik denk dat het record eind maart is. Maar dat was in het jaar van Foo Fighters en Radiohead. Verwacht nu wel dat het niet altijd zo snel zal gaan.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
The Cure blijkbaar ook op tour deze zomer. Ook nog een beste optie voor Werchter, toch?

Bron?

Ja, dat zou nog eens een naam zijn! Hun concert in het Sportpaleis eind 2016 was op minder dan twee dagen uitverkocht, dus populair zijn ze zeker nog wel.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Raskolnikov wrote:
The Cure blijkbaar ook op tour deze zomer. Ook nog een beste optie voor Werchter, toch?

Bron?

Ja, dat zou nog eens een naam zijn! Hun concert in het Sportpaleis eind 2016 was op minder dan twee dagen uitverkocht, dus populair zijn ze zeker nog wel.

Iemand op grazforum kwam daar mee. Afwachten hoe betrouwbaar het is natuurlijk.
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.312
1.172
Everyknight wrote:

Raskolnikov wrote:
The Cure blijkbaar ook op tour deze zomer. Ook nog een beste optie voor Werchter, toch?


Bron?

Ja, dat zou nog eens een naam zijn! Hun concert in het Sportpaleis eind 2016 was op minder dan twee dagen uitverkocht, dus populair zijn ze zeker nog wel.

Iemand op grazforum kwam daar mee. Afwachten hoe betrouwbaar het is natuurlijk.

en die heeft dat van twitter
https://mobile.twitter.com/LolTolhurst/status/932049585609965568
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.721
7.488
The cure, verassende naam om in het geruchtencircuit erbij te hebben. Zal ik blij van worden.

Vandaag 1 naam of een pakketje? Sowieso Qotsa lijkt me. Spannend.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.721
7.488
Idd Qotsa. Ook op de donderdag. Sterke dag, al doet deze band mij persoonlijk niet veel.
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
202
24
Da's 3 op 3 voor mij persoonlijk! :wink:

Gooi er nog een NERD bij op die Donderdag, en evt een goeie Barn headliner (Fleet Foxes?), en die donderdag is net als vorig jaar top.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Mooi mooi. Qotsa op donderdag. Sterk duo op de mainstage. Of het genoeg is om de donderdag uit te verkopen weet ik niet, maar een dag waar ik nu al blij mee ben!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken