Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Of Pearl Jam moet vandaag zijn volledige tour bekend maken!
phoe... ik durf voorlopig niets meer te zeggen...
al is het vandaag Thanksgiving, die jongens zitten waarschijnlijk rond de tafel met familie, gaat dus niemand op "enter" drukken om een tourschema online te zetten....
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Diego123 wrote:
Of Pearl Jam moet vandaag zijn volledige tour bekend maken!

phoe… ik durf voorlopig niets meer te zeggen…
al is het vandaag Thanksgiving, die jongens zitten waarschijnlijk rond de tafel met familie, gaat dus niemand op “enter” drukken om een tourschema online te zetten….

....want dat doet de band zelf natuurlijk...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.454
6.869
Ik wacht nog even tot de line-up meer bekend is. Was dit jaar toch een beetje teleurgesteld in de kleinere namen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.328
9.053
Ik wacht nog even tot de line-up meer bekend is. Was dit jaar toch een beetje teleurgesteld in de kleinere namen.

Ik denk dat je dit jaar wat meer tijd zal krijgen om de lineup wat af te wachten.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.454
6.869
Brian wrote:
Ik wacht nog even tot de line-up meer bekend is. Was dit jaar toch een beetje teleurgesteld in de kleinere namen.

Ik denk dat je dit jaar wat meer tijd zal krijgen om de lineup wat af te wachten.

Dat denk ik ook zeker. Vorig jaar duurde het ook wel eventjes
 

Bert

Support act
14 nov 2014
882
816
ik ga sowieso. Heb alleen problemen om de kaarten te betalen (neen geen saldo probleem) > Ideal betaling wordt niet uitgevoerd
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik wacht ook nog af. Ben ook bepaald niet blij met de namen tot nu toe, maar gelukkig zijn er nog maar 2 bekend en komt er vast nog wel een hoop leuks aan.
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Hoi allemaal, al enkele jaren een fervent meelezer, maar toch maar eens een account aangemaakt. Ik zag dat velen de nieuwsbrief niet hebben gekregen. Dat dacht ik ook, maar ontdekte de link onderaan de nieuwsbrief over de aankondiging van Gorillaz. Hebben jullie die wel gehad? De link werkt prima, ik heb vanochtend direct mijn ticket besteld.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Dus, wat denken we sebiet om 16u weer een naam? The XX of QOTSA? Of wat anders?
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Dus, wat denken we sebiet om 16u weer een naam? The XX of QOTSA? Of wat anders?

Er is vandaag al een reclamemail gekomen, dus een nieuwe naam hoeven we vandaag niet te verwachten. Morgen om 8u zal er wel nog een naam volgen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken