Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Verwijderd lid 37382

Playlistbediener
8 nov 2017
7
0
Queen heeft juist officiële aankondiging gegeven te gaan touren en te stoppen in België. Volgens de data kan het alvast zeer zeker....

http://www.queenonline.com/news/press-release-queen-adam-lambert-to-play-further-uk-and-europe-shows

 

deplaat

Campingartiest
7 dec 2017
65
0
Nothing but Thieves nu op 7 en 8 juli op festivals in Frankrijk. RW lijkt dan onwaarschijnlijk te worden. Of het moet de donderdag zijn. Morgen komt Shame met nieuwe tourdates. Hopelijk ook RW.
Simple Minds ook in de buurt. For Old time sake? Een retroband/artiest zoals ze op zaterdagmiddag in Glastonbury altijd doen zou sfeerverhogend zijn. Beetje meebrallen en feestvieren tussen alle serieuze acts kan verfrissend zijn.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.181
1.206
Nothing but Thieves nu op 7 en 8 juli op festivals in Frankrijk. RW lijkt dan onwaarschijnlijk te worden. Of het moet de donderdag zijn. Morgen komt Shame met nieuwe tourdates. Hopelijk ook RW.
Simple Minds ook in de buurt. For Old time sake? Een retroband/artiest zoals ze op zaterdagmiddag in Glastonbury altijd doen zou sfeerverhogend zijn. Beetje meebrallen en feestvieren tussen alle serieuze acts kan verfrissend zijn.

Simple Minds zeker welkom. Zalige band, met ook muzikaal onderschatte nummers zoals 'I travel', 'Waterfront' en 'Theme for great Cities'.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Queen + Adam lambert naar Rock Werchter voor de vrijdag? Zou het...?
http://www.queenonline.com/news/press-release-queen-adam-lambert-to-play-further-uk-and-europe-shows
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Queen + Adam Lambert op Werchter gaat niet gebeuren. In de pers release staat dat ze gaan verder touren met hun productie van eind vorig jaar, dat wil dus zeggen een prachtig indoor podium. Heb de show in Ziggo Dome meegemaakt en dat was fenomenaal, dus ze zouden meer dan welkom zijn op RW, maar het zal niet voor dit jaar zijn.
 

Teun

Playlistbediener
14 jan 2014
8
0
Tame Impala nu dus 12 juli in Madrid, en 15 juli in London. Kanshebber voor Rock Werchter?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.801
1.936
Queen heeft juist officiële aankondiging gegeven te gaan touren en te stoppen in België. Volgens de data kan het alvast zeer zeker….

http://www.queenonline.com/news/press-release-queen-adam-lambert-to-play-further-uk-and-europe-shows

Dat staat er helemaal niet. Het lijstje met tourlanden wordt genoemd en daarin vermelden ze Belgie als laatste. Er staat nergens vermeld dat hun tour ook daadwerkelijk zal eindigen in Belgie. Volgens mij spelen die trouwens bijna altijd indoor. Festivals doen ze niet zo heel vaak. Ik zou er niet te hard op rekenen in ieder geval.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.801
1.936
stefkedude wrote:
Queen heeft juist officiële aankondiging gegeven te gaan touren en te stoppen in België. Volgens de data kan het alvast zeer zeker….

http://www.queenonline.com/news/press-release-queen-adam-lambert-to-play-further-uk-and-europe-shows

Dat staat er helemaal niet. Het lijstje met tourlanden wordt genoemd en daarin vermelden ze Belgie als laatste. Er staat nergens vermeld dat hun tour ook daadwerkelijk zal eindigen in Belgie. Volgens mij spelen die trouwens bijna altijd indoor. Festivals doen ze niet zo heel vaak. Ik zou er niet te hard op rekenen in ieder geval.

Net binnen, Staan eind juni in Sportpaleis.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.418
11.273
Queen 29/6 sportpaleis

Nah, dat is jammer :( begon me er net op te verheugen.

Dan maar weer terug naar het volgende lijstje headliners voor de vrijdag:
- The XX
- Killers
- Stones
- Muse
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.471
1.973
In volgorde van waarschijnlijkheid 1) the Killers 85% 2) the XX 10% 3) Muse 4% 4) Stones 1%
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.181
1.206
Idd realistisch, Jefferke. Als het The Killers wordt, (zeer grote kans dus) dan liefst wel met The xx, The Prodigy of Jamiroquai als afsluitende act.
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Hoop nog steeds op de Stones of Muse, maar denk dat Stones geen festivals zullen doen(en anders toch wel op TW Classic gezet zouden worden of Boutique of dergelijke en voor Muse wijst het inderdaad meer op 2019.

Maar hopen op Killers + Prodigy dan met daarvoor nog 2 acts uit het rijtje Kasabian/Noel/Liam/FranzFerdinand etc. Heb niet zo veel met Jamiroquai, al ken ik het ook niet echt, en The XX hoef ik niet per se als afsluiter van de dag(Tenzij het eerst XX is, dan Killers en daarna misschien een of andere party act).

Ik hoop echter dat er een deftige barn headliner/klub c headliner komt die dag, want alle geruchten naast Stones en Muse voor die vrijdag maken met niet echt warm. Zullen binnenkort wel meer weten, maar voor nu kijk ik weer uit naar het vrijdag 16u pakketje.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken