Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.435
6.815
Daarnaast denk ik dat we dan Romeo Elvis dan hadden gekregen. Dat is best een leuke Belgische naam, dus waarom niet 2 weken wachten tot de Week van eigen kweek? Nee vrijdag en volgende week weer allebei een vrijdag middag pakketje denk ik.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.009
6.405
Vorig jaar kwamen die aankondigingen vrij random en werd later pas duidelijk dat dat aankondigingen waren omdat het DWVEK was.. Dat zullen ze nu wel iets beter aanpakken denk ik (betere PR, omkadering, in de verf zetten etc). Wat betreft de aankondiging van Roméo Elvis, dat wil niks zeggen? Vorig jaar wisten we van Oscar & The Wolf, Soulwax, Warhaus, Tourist Lemc en die spreken een pak meer voor zich dan Roméo Elvis die rond de middag in de Klub C ofso zal staan.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.707
1.245
Dan morgen toch eindelijke die 'hardere' naam(en) waar hier elke week op gehoopt word?

Ik hoop ontzettend op Alice In Chains, Kasabian, Wolfmother, Tame Impala, Biffy Clyro, At The Drive-In, FIDLAR, Japandroids, The Vaccines, Real Estate
Mogen ook wel: The Breeders, Gogol Bordello, Millionaire, Stone Sour, Porches, Kevin Morby, Rival Sons, Franz Ferdinand, Royal Republic, The Hives, Shame, Deftones, The Hellacopters

Hopelijk zit er iets van tussen. Allemaal mogelijkheden!
 

Verwijderd lid 37501

Campingartiest
13 dec 2017
69
0
Onder de noemer "doe eens zot" (en vooral: "LiveNation doe eens zot") : mijn wantlist...
Daft Punk / Stone Sour / Dweezil Zappa / Fleetwood Mac / Soulwax / Arsenal / Royal Blood / Xavier Rudd / XTC / Primus / A Perfect Circle.
Dank bij voorbaat.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.625
622
Nog niemand over Jet gehoord. Onlangs aangekondigd voor Mad Cool en volgens setlist.fm nog nooit in België gestaan. Zou ik wel een toffe naam vinden voor begin van de middag op de main.
 

zotteraymond

Nieuw lid
6 dec 2017
3
0
Dour komt met namen slowdive Soulwax Beth dito o.a. Stonden er vorig jaar al dus niets verloren ... dave Clarke en robert hood wel Nice maar kans dat die op Werchter zouden staan was wel eerder klein denk ik ?

Jet stond volgens mij ooit op Pukkelpop ?
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Soulwax, BADBADNOTGOOD, Beth Ditto en Angèle naar Dour dus die kunnen we ook al schrappen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.243
3.123
Soulwax, BADBADNOTGOOD, Beth Ditto en Angèle naar Dour dus die kunnen we ook al schrappen.
Ik zie Angèle zeker nog langskomen hoor, de rest zal inderdaad niet komen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.418
11.273
Suffe boeking. Had van mij echt niet gehoeven. Hopelijk opener van Klub C zodat hij geen interessantere plek inneemt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.294
8.993
Suffe boeking. Had van mij echt niet gehoeven. Hopelijk opener van Klub C zodat hij geen interessantere plek inneemt.

Ik denk dat je er niet ver af zal zitten. ?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.181
1.206
MJa, op Youtube heeft hij liedjes die 8 miljoen, 13 miljoen, 39 miljoen keer bekeken zijn. Zijn samenwerking met Jonas Blue blijkbaar al 386 miljoen keer. Voor ons een onbekende naam, voor een ander doelpubliek niet denk ik dan. Alleszins helemaal mijn smaak niet.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.435
6.815
Heb ik in ieder geval 1 naam goed voor mijn pakketje voorspelling voor morgen. JP Cooper boeit me trouwens echt niet.

Tame Impala - Ben Howard - Alice in Chains - Biffy Clyro - CHVRCHES - Spoon - Four Tet (Live) - JP Cooper - Wolf Alice - Black Wave

 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.094
2.248
Simple Minds Lokerse Feesten, jammer! Arsenal ook, verkleint hun kans nu ook?
Arsenal kan je normaal gezien wel op meerdere Belgische festivals verwachten nu ze een nieuw album hebben.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken