Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
146
44
Door de zelfbevestiging van JP Cooper kunnen we er vanuit gaan dat er een pakketje komt en een headliner kondigen ze steeds apart aan. Geen headliner vandaag dus zou ik zeggen.

Een zelfbevestiging wil niet per se zeggen dat die ook straks aangekondigd wordt.. Cf. David Byrne die pas twee weken later door RW bevestigd werd...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Nu verwacht ik het onverwachte. :p

Als je het onverwachte verwacht verwacht je dan daadwerkelijk het onverwachte of meer het verwachte onverwachte?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.682
666
Denk dat het niet zo special/hoogstaand zal zijn als menigeen hier denkt. Bijvoorbeeld zoiets als Clouseau..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Live gaat op reunie-tournee
Dat deden ze vorig jaar al hé. Pinkpop Europees Exclusief.
Zie ze wel als kanshebber voor Rock Werchter of TW.
Maar voor Rock Werchter zal LIVE geen headliner zijn anno 2018 (helaas)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Ik verwacht gewoon Tame Impala en Alice In Chains. Lekker op dat elan voort bouwen van de afgelopen weken; aantal grote namen met wat kleintjes.
 

krisclpjamim

Playlistbediener
8 dec 2017
21
0
Denk dat het niet zo special/hoogstaand zal zijn als menigeen hier denkt. Bijvoorbeeld zoiets als Clouseau..

Van mij mag dat wel haha :)

Clouseau, Pearl Jam, Arctic Monkeys, ... Would be nice. Maar won't happen
 

krisclpjamim

Playlistbediener
8 dec 2017
21
0
Metallica would be nice though, Alice In Chains sowieso ook. Eén of twee metal bands mag ook wel. De 3 headliners tot nu, Gorillaz, Pearl Jam en Arctic Monkeys vind ik al fantastisch. De bands/namen daar nét voor vind ik al even sterk, dus voor mij moet er niet per sé nog iets. maar het màg wel uiteraard.
Misschien toch nog Slayer? Of Stone Sour? Clouseau would be like a dream, maar dat gaat echt niet gebeuren. Dus doe mij dan maar Fleetwood Mac en Metallica als ik mag kiezen :) En Live als sub.
(en The Prodigy als Plan B om vrijdag af te sluiten als Metallica niet kan.) Of Muse, Plan C. Al vind ik de laatste platen van Muse wat minder, maar blijft een top band natuurlijk.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Bert wrote:
dan verwacht ik toch geheel onverwachts Depeche Mode voor de vrijdag

dat is onverwacht

Dire straits reünie? Mark knopfler solo?

Kom op Brian, jij weet wel beter. Het enigste sprankje hoop op een Dire Straits reünie is dat ze enkele nummers gaan spelen wanneer ze begin april worden opgenomen in de rock and roll hall of fame. Dat alleen al zou zeer opvallend zijn. Mocht het zo zijn trekt hij (Knopfler) daarna meteen weer de stekker eruit.
Zijn nieuwe solo album wordt verwacht rond september. Tourdata misschien daarna of anders voor 2019.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Het nieuwe album van Franz Ferdinand is vandaag uitgekomen. Lijkt me een prima dag om ze aan te kondigen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Het nieuwe album van Franz Ferdinand is vandaag uitgekomen. Lijkt me een prima dag om ze aan te kondigen.

Denk dat ze daarvoor eerst op de niet-uitverkochte show in Vorst afwachten. Idem voor support act The Vaccines.
 

deplaat

Campingartiest
7 dec 2017
65
0
Vandaag in de krant werd de F. Ferdinand met de grond gelijk gemaakt. Twee sterren. Maar goed, live zijn ze nog energiek genoeg.
Ik ga voor Fleetwood Mac. Doe eens gek RW.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.512
4.846
simtje wrote:
Live gaat op reunie-tournee


Dat deden ze vorig jaar al hé. Pinkpop Europees Exclusief.
Zie ze wel als kanshebber voor Rock Werchter of TW.
Maar voor Rock Werchter zal LIVE geen headliner zijn anno 2018 (helaas)

1 optreden is geen tournee, Dennis. ?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Ik ben ontzettend benieuwd deze week, voor een of andere reden heb ik het gevoel dat er vandaag écht iets heel mooi gaat bij zitten, al hoeft dat geen grote naam te zijn. Gewoon iets wat ik persoonlijk geweldig vind!

Al heel de week het gevoel dat er vandaag dé naam komt die mij direct tickets gaat kopen (al ben ik sowieso van plan te gaan, maar durf zelfs nog te wachten met tickets)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Ik verwacht gewoon Tame Impala en Alice In Chains. Lekker op dat elan voort bouwen van de afgelopen weken; aantal grote namen met wat kleintjes.

Gewoon Tame Impala? Haha. Als we hen al gewoon gaan vinden, dan ga je natuurlijk snel teleurgesteld zijn. Zou wel een toptoevoeging zijn zeg.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken