Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

hawksley

Nieuw lid
29 jan 2018
3
0
Vandaag nieuw album van Kendrick gereleased...dus, ik verwacht Kendrick, aangevuld met Fink, Alice in Chains, the Prodigy, Franz Ferdinand, Biffy Clyro en nog wat "pop"acts :)
 

Greg

Campingartiest
5 jun 2017
88
0
Natuurlijk niet TE hoge verwachtingen hebben vrienden :)
Laat het gebeuren en je zal blij zijn...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Kendrick zou bizar zijn. Bizar goed. Maar dat zal echt wel niet. Wordt helaas Pukkelpop...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Natuurlijk niet TE hoge verwachtingen hebben vrienden
1f642.svg

Laat het gebeuren en je zal blij zijn…
Dus: Dog Eat Dog, Tame Impala, JP Cooper. Wat nog meer? Eén van de Gallaghers misschien?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
visdave34 wrote:

Rock Torhout wrote:

Greg wrote:
Verwacht het onverwachte!


Dog eat dog? Zou ik een vreemde boeking vinden, wetende dat ze afgelopen kleine zaaltjes van 200 man speelden :p maar alles kan natuurlijk.


Dit dus. Net ook aangekondigd voor Rockavaria.

Spelen in mij al in Belgie, Herenthout als k mij niet vergis
Klopt ja, maar beetje te toevallig toch, deze hint en de aankondiging van Rockavaria? We zullen het over een half uurtje weten...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Stone Sour self-confirmed op twitter.

Dus straks: Tame Impala, Stone Sour, Dog Eat Dog, JP Cooper en nog 2-3 andere namen? Zoiets?
 

simtje

Playlistbediener
27 jan 2018
40
0
Klopt ja, maar beetje te toevallig toch, deze hint en de aankondiging van Rockavaria? We zullen het over een half uurtje weten…

zou wel cool zijn,
dat, samen met de zojuist bevestigde Stone Sour, zorgen er dan al voor dat het weekend met een grote glimlach start!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Stone Sour self-confirmed op twitter.

Dat is al de 5é band die zichzelf bevestigd voor de aankondiging. Lijkt me dat ze nogal slordig zijn daar bij Werchter met hun afspraken en overeenkomsten.

Maar hey, wel een leuke naam!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Stone Sour self-confirmed op twitter.

Nice

https://twitter.com/stonesour/status/961932703812603904
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Yannick wrote:
Ik verwacht gewoon Tame Impala en Alice In Chains. Lekker op dat elan voort bouwen van de afgelopen weken; aantal grote namen met wat kleintjes.

Gewoon Tame Impala? Haha. Als we hen al gewoon gaan vinden, dan ga je natuurlijk snel teleurgesteld zijn. Zou wel een toptoevoeging zijn zeg.
Volgens mij heb je dat verkeerd opgevat, die 'gewoon' was niet op de manier van dat het 'maar' Tame Impala etc zou zijn. Meer op de manier van dat we ze gewoon nu gaan krijgen, lol geen idee hoe ik 't anders moet uitleggen :p
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Dog Eat Dog heeft de afgelopen jaren gemiddeld veel te veel in Belgiê gestaan op de kleinste festivals bedenkbaar. Kan me echt niet voorstellen dat die naar RW komen!

2017: 4x
2016: 3x
2015: 4x
2014: 1x
2013: 2x
....
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Dog eat Dog? Hebben die wat relevants uitgebracht laatste jaren? Ken ze niet zo goed.
Who's The King, No Fronts en Rocky ga je waarschijnlijk wel (her)kennen. Maar zijn ondertussen misschien ook al bijna 20(?) jaar oud
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.512
4.846
https://twitter.com/stonesour/status/961932703812603904

Yes! Erg blij mee!
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Er staan 11 nieuwe namen te blinken op de affiche van Rock Werchter 2018. Ben Howard, James Bay, Alice In Chains, At The Drive In, The Vaccines, Stone Sour, George Ezra, Anne-Marie, PVRIS, IAMDDB en JP Cooper zijn aan de line-up toegevoegd.

Ook het festival verfijnt zijn gekende succesvolle formule. Met meer muziek, op een nieuw podium: The Slope. Want de multi-functionele helling die in 2017 werd geïntroduceerd, krijgt een extra rol toebedeeld. Onder het hoogste punt van The Slope wordt een podium ingebouwd. De picknickbanken onder de veelkleurige vlagjes verhuizen naar een andere locatie. Ze maken plaats voor een gezellig openlucht-arena. Jonge wolven, de sterren van morgen, de ontdekkingen van de festival-programmatoren. Ze hebben vanaf nu ook hun stek op Rock Werchter. Herman Schueremans: "Het is geen geheim dat we al een even dromen van een vierde podium. Er zijn zo veel - nu nog - kleinere bands die we graag willen introduceren bij het Rock Werchter-publiek. Dat staat er internationaal om bekend zeer ontvankelijk te zijn, artiesten die goed bevonden worden stevig, vaak voor altijd, te omarmen. We gaan de muziekliefhebbers dik verwennen."

En er is nog meer Rock Werchter upgrade. The Barn wordt groter. Nog steeds even goed als een concertzaal, met de beste akoestiek en prima comfort voor de bezoekers. Tot 20.000 festivalgangers zullen vanaf deze zomer genieten van de concerten in The Barn. At your service!


HYPE!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken