Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.114
8.786
Goed zo. Ik beschouw dus Tame Impala als 'officieus comfirmed', niet @Greg? ;-)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.601
660
De toekomst zal al jullie vragen beantwoorden… AMEN

Als dit weer een hint is Greg gaan heul veul mensen zich gek maken...hahahaha
 

deplaat

Campingartiest
7 dec 2017
65
0
Toch, de vrijdag blijft nog erg matig. Een dag om buiten de podia wat connecties op te doen onder het genot van een paar pintjes. Tenzij? Greg? ?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.959
6.235
De toekomst zal al jullie vragen beantwoorden… AMEN
Allee, tot maandag dan hé! ;) Want.. De week van Eigen Kweek..

Clashfinder ge-update met de nieuwe namen en de gaten opgevuld met "-" om een beter zicht te krijgen wat nog komen zal.
https://clashfinder.com/s/rw2018
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.414
649
Greg wrote:
De toekomst zal al jullie vragen beantwoorden… AMEN

Allee, tot maandag dan hé!
1f609.svg
Want.. De week van Eigen Kweek..

De kans lijkt me echt klein dat ze volgende week enkel Belgische namen gaan droppen. Omstandigheden zijn totaal niet te vergelijken met die tijdens de week van eigen kweek een jaar geleden, zou imo zelfs dom zijn om op dit moment een Belgische week te houden bij RW.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.114
8.786
Greg wrote:
De toekomst zal al jullie vragen beantwoorden… AMEN

Allee, tot maandag dan hé!
1f609.svg
Want.. De week van Eigen Kweek..

Clashfinder ge-update met de nieuwe namen en de gaten opgevuld met “-” om een beter zicht te krijgen wat nog komen zal.
https://clashfinder.com/s/rw2018

Dus nogmaals, volgens mij zit je echt wel goed met die clashfinder. Dus we moeten waarschijnlijk naast die vrijdagheadliner nog alle 4 de subs krijgen. Als je even rekent dat er elke dag 2 headliners zijn. De acts onder QOTSA, Jack White, Nick Cave en wat er ook op die vrijdag mag spelen dus.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.959
6.235
Yannick wrote:

Greg wrote:
De toekomst zal al jullie vragen beantwoorden… AMEN


Allee, tot maandag dan hé!
1f609.svg
Want.. De week van Eigen Kweek..


De kans lijkt me echt klein dat ze volgende week enkel Belgische namen gaan droppen. Omstandigheden zijn totaal niet te vergelijken met die tijdens de week van eigen kweek een jaar geleden, zou imo zelfs dom zijn om op dit moment een Belgische week te houden bij RW.
Valt toch mee? Vorig jaar wisten we 47/77 namen en nu al 39/xx.. Das ongeveer een weekje achter qua namen, maar ja idd. Kan zijn dat ze bv elke ochtend om 8u een Belgische naam lossen en bv woensdag/vrijdag 16u respectievelijk een grote naam/pakketje lossen..
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.215
3.040
Wat verwachten jullie van dat Slope-podium? Ik zie bv De Nieuwe Lichting daar wel optreden. Misschien is er wel eens een week waarin ze de hele Slope-lineup bekend maken? Ik ben er wel benieuwd naar, als er soms maar 1 band bezig is die je niet interesseert, is er nu een mogelijkheid om eens een kijkje te nemen aan het nieuwe podium :)
 

Greg

Campingartiest
5 jun 2017
88
0
Wat verwachten jullie van dat Slope-podium? Ik zie bv De Nieuwe Lichting daar wel optreden. Misschien is er wel eens een week waarin ze de hele Slope-lineup bekend maken? Ik ben er wel benieuwd naar, als er soms maar 1 band bezig is die je niet interesseert, is er nu een mogelijkheid om eens een kijkje te nemen aan het nieuwe podium
1f642.svg

Je kan zowel Belgische als buitenlandse acts verwachten! Hoe ze de line-up bekend gaan maken, zal je nog wel te weten komen...
 

simtje

Playlistbediener
27 jan 2018
40
0
Wat verwachten jullie van dat Slope-podium? Ik zie bv De Nieuwe Lichting daar wel optreden. Misschien is er wel eens een week waarin ze de hele Slope-lineup bekend maken? Ik ben er wel benieuwd naar, als er soms maar 1 band bezig is die je niet interesseert, is er nu een mogelijkheid om eens een kijkje te nemen aan het nieuwe podium
1f642.svg

Zo'n podium kun je alleen maar toejuichen.
op pukkel op sommige dagen meer aanwezig in the lift dan aan main of marquee
ideaal om nieuwe dingen te ontdekken en soms aangenaam verrast.
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
Clashfinder is duidelijk genaakt door iemand die niet van popachtige rockmuziek houdt. Snow Patrol of Ben Howard is gewoon sub voor de headliner. Ben Was dat paar jaar geleden toen ie moest afzeggen ook en SP laatste keer ook voor RHCP. Script staat gewoon op main stage voor QOTSA. Stonden paar jaar geleden ook op 2 na op de zondag op main.

Verder is Killers nog niet bekend gemaakt en ik denk dat we ook nog zeer weinig grote namen krijgen. Afgelopen 2 jaar dacht iedereen ook dat ze nog moesten komen en toen bleven ze ook uit. Ik hoop natuurlijk dat er nog meer goede bij komen maar ik vrees het ergste
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.275
10.806
Bezig met een nieuwe schutting plaatsen in de sneeuw dus het vaste 4 uur moment gemist. Maar wat een verrassing, nieuw podium! Ook een paar erg mooie namen met Stone Sour en Alice in chains als mijn hoogtepunten. Ben howard en en Vaccines ook leuk en de rest verwachte opvulling, prima, anders waren er teveel clashes. Ik ben tevreden.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.367
6.602
Zow, wat een nieuws allemaal. Erg blij met een grotere Barn. Vond dat die de laatste 2 jaar iets te snel vol was bij goede artiesten (Tame Impala, Lorde bijv.). Ook over een 4de podium bij the slope ben ik erg enthousiast. Als ik het zo lees komt deze in de openlucht. Het lijkt mij logisch dat deze de tijden dan afwisselt met de mainstage net zoals dat nu gebeurt bij de barn en klubc. Dan krijgen artiesten op the slope minder speeltijd maar dat zou ook wel logisch zijn als namen kleiner zijn.

Dan de namen. Ben Howard & Alice In chains Yes. Erg blij mee. Ook tevreden over Stone sour, The Vaccines en PVRIS. Als er niks beters staat ga ik ook wel even kijken bij James Bay, Anne-marie en IAMDDB. At the Drive-in, George Ezra en JP Cooper hadden niet gehoeven van mij. Al met al weer een goede lichting voor mij persoonlijk. Zal zo eens kijken naar mijn clashfinder.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.014
584
Kereltje wrote:

Yannick wrote:

Greg wrote:
De toekomst zal al jullie vragen beantwoorden… AMEN


Allee, tot maandag dan hé!
1f609.svg
Want.. De week van Eigen Kweek..


De kans lijkt me echt klein dat ze volgende week enkel Belgische namen gaan droppen. Omstandigheden zijn totaal niet te vergelijken met die tijdens de week van eigen kweek een jaar geleden, zou imo zelfs dom zijn om op dit moment een Belgische week te houden bij RW.

Valt toch mee? Vorig jaar wisten we 47/77 namen en nu al 39/xx.. Das ongeveer een weekje achter qua namen, maar ja idd. Kan zijn dat ze bv elke ochtend om 8u een Belgische naam lossen en bv woensdag/vrijdag 16u respectievelijk een grote naam/pakketje lossen..
Bovendien zaten er bij die 47 vorig jaar al de grotere Belgische namen (OATW, Bazart, Warhaus, Soulwax bv.). Nu staan die nog niet op de affiche. Zou dus heel goed kunnen dat ze komende week dit keer gebruiken om de wat grotere Belgische namen te droppen.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.019
2.091
Stone Sour!!
Ook blij met Alice in Chains, At the drive in en Vaccines.

Mooie toevoegingen alweer.
En prima, die grotere tent, da gaat ondertussen toch een enorm spel worden.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.019
2.091
The Barn zal 20.000 man kunnen onderdak bieden, das jandorie een Sportpaleis...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken