Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.742
2.421
Nieuwe oogst! Plus 10 voor Rock Werchter 2018. Er is opnieuw bijzonder moois aan de affiche toegevoegd. Black Rebel Motorcycle Club en Vince Staples komen op donderdag 5 juli naar Werchter. Angus & Julia Stone en The Kooks zijn bevestigd voor vrijdag 6 juli. Jack Johnson, MGMT en Stereophonics zijn nieuw voor zaterdag 7 juli. Fever Ray, Roméo Elvis en Rone maken op zondag 8 juli hun opwachting. Volgende week weer meer!

 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.630
625
Die vrijdag begint er toch behoorlijk Brits uit te zien, dus wat dat betreft past Rolling Stones wel. Zaterdag begint toch wel interessant te worden: PJ, Jack White, Jack Johnson, MGMT, Fleet Foxes en in mindere mate Stereophonics staan nog allemaal op mijn wish-list.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.454
11.422
10 maal opeens. Plus Arctic Monkeys 11 deze week, we worden verwend!

Zoals altijd een aantal wat me minder boeit op het eerste gezicht maar MGMT, Argus & Julia Stone, Stereophonics mooie toevoegingen!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Sorry maar wtf is dat met die zondag?! Fever Ray nu ook nog 's, dat gaat van het ene podium naar het andere hollen worden ??
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.454
11.422
Stereophonics krijgen trouwens een erg klein lettertype voor een band van hun status, zal wel vroeg in de middag op de mainstage staan. Ik ben erbij!
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Stereophonics, MGMT, The Kooks en Black Rebel Motorcycle Club zijn wel mooie namen! De rest vind ik dan weer minder boeiend. Maar een zeer goeie worp voor mijn VoorSpel, 6/10 erbij :) woohoow!

De lettertypes zijn inderdaad voor discussie vatbaar. Stereophonics en ook MGMT vind ik wel echt klein, zeker omdat bv. Anderson. Paak een stuk groter staat.

27336874_10156048401125699_3713669821893119244_n.jpg
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
Mooie namen. Erg blij mee. Vooral Stereophonics is een van mijn favorieten. MGMT staat ook op mijn verlanglijst want heb ik paar jaar geleden gemist door een clash.
Jack Johnson zal wel clash met PJ zijn.
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
Stereophonics, MGMT, The Kooks en Black Rebel Motorcycle Club zijn wel mooie namen! De rest vind ik dan weer minder boeiend. Maar een zeer goeie worp voor mijn VoorSpel, 6/10 erbij ? woohoow!

Ik had 5 uit 10 dus ben ook tevreden
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ook bizar: ik vind Rone nergens terug bij de artiesten, is nochtans bevestigd :p
Edit: nu toch al een pagina voor Rone, maar nog geen info of foto :p er ligt daar precies wel echt iemand te slapen op de Werchter redactie.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.118
2.303
Black Rebel Motorcycle Club en Stereophonics zijn wel boeiende toevoegingen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.326
9.051
The Kooks en Stereophonics hadden niet gehoeven. Gek dat RW deze acts nog boekt.

Voor de rest: wat is die ZONDAG ongelofelijk sterk, met nu ook Fever Ray op het affiche. Misschien wel de sterkste RW dag die ik meegemaakt heb. Ook Vince Staples is erg leuk. MGMT geef ik het voordeel van de twijfel, na die nieuwe tracks. Romeo Elvis leuk. BRMC meer dan aardige opvulling. Angus & Julia Stone zijn usual suspects, maar er bestaan slechtere.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.373
4.342
Ook Rone is gewoon een prima elektronische act. Die zondag is echt waanzin. The Kooks en Stereophonics is wat overbodig maar zie ik als opvulling.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.527
6.396
BRMC vind ik wel aardig, Fever Ray schijnt ook heel cool te zijn maar nog weinig geluisterd. De rest boeit mij niet zo tbh. Maar prima namen voor Werchter. Erg benieuwd naar die laatste headliner nu. Volgende week?
 

deplaat

Campingartiest
7 dec 2017
65
0
?OMG!! Wat een namen weer. Stereophonics, Fever Ray, MGMT en Fever Ray zijn super. Gaan nu zo langzaam maar zeker over de line up van 2014 heen. Nu nog een klapper op de vrijdag! De zondag is helemaal top. Blij man!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.527
6.396
Jammer trouwens dat er geen van de stevigere namen tussen zit die hier rond zoemden. Is toch altijd een gokje of Werchter dat programmeert dus ik wil dat graag bevestigd zien.

En aan degenen die The Kooks en Stereophonics overbodige toevoegingen vinden, scroll eens door de facebook comments van de aankondiging en je snapt waarom Werchter ze boekt. Genoeg positieve reacties op die twee.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken