Kom kom, volgende week kondigen ze toch gewoon Daft Punk aan, met al die "goedkopere" bands hebben ze nu zeker geld op overschot 

Ik verwacht geen grootse dingen meer. Toch aan het twijfelen om de combi in te ruilen voor een Donderdag-ticket voor Arcade Fire
Wacht nog een dikke maand en ge kunt u tickets er voor een koopje doen, zeker met de adds van de laatste weken.. Ieder nadeel, ..Op ticketswap worden ze al vlotjes aangeboden die vrijdagtickets! Maar die combi’s ook! Ontgoochelde “earlybirds” like you
mattman wrote:
….
Donderdag is top. Maar de 3 andere dagen zijn in hun totaliteit absoluut geen vetpot op de headliners na. Komende vrijdag zal wel een kantelpunt zijn voor mij. Als het wéér tegenvalt, vrees ik dat m’n hoop weg is.
Dan zou ik volgende week vrijdag als kantelpunt nemen, want zou best kunnen dat vrijdag maar 1 (Belgische) naam wordt aangekondigd en volgende week weer een pakketje.
Bummer. Maar ik heb wel het idee dat hiermee bewust het Belgische gedeelte van de line up bekend is gemaakt; dat zou dan willen zeggen dat er enkel ‘internationale’ artiesten worden bekend gemaakt. Nog 22 namen te gaan als we het vergelijken met vorig jaar. Over drie weken weten we dus als het goed is het hele affiche.
Die doen zelfs ochtendconcerten heb ik mij laten vertellen!Och Susken, ik zag ooit Elbow in een café…
Ik heb een clashfinder gemaakt ( http://clashfinder.com/s/rw21017/?user=WeckoJ& ) Laat me gerust weten wat er allemaal niet goed aan is want het is vast niet zoals het is maar ik wilde vast kijken hoe het allemaal uit zou komen.
Ik heb een clashfinder gemaakt ( http://clashfinder.com/s/rw21017/?user=WeckoJ& ) Laat me gerust weten wat er allemaal niet goed aan is want het is vast niet zoals het is maar ik wilde vast kijken hoe het allemaal uit zou komen.
Best een deprimerend clashfindertje toch.
– Imagine Dragons zal wel de Barn headlinen op donderdag, waardoor POR voor KOL komt op de main.
– Chainsmokers zullen die dag wel de KluBC afsluiten. Mura Masa als hoogste act in de tent die dag is wat vreemd. En Xavier Rudd een plek daarvoor nog vreemder.
– Oscar & The Wolf vlak voor RH op de main. Sorry, maar ik kan er nog steeds niet met m’n gedachten bij. En zelfs ALS dat gebeurt moeten ze toch echt een grote act VOOR Oscar plaatsen. Want op RH na staan er eigenijk gewoon geen grote(re) niet-Belgische acts. Moet nog wel wat bij toch.
– Future Islands is véél te klein om een tent te headlinen. Is toch niet zo’n grote naam? Daarnaast gaan ze die, als enige andere ‘alternatieve’ act, niet tijdens RH plaatsen.
– Birdy zie ik niet op de main staan.
– Passenger als sub in de Barn op zaterdag is gewoon te hoog. Ik gok dat we de 2 grootste Barn acts op zaterdag nog moeten krijgen.
– Dropkick Murphy’s ook veel te hoog. Stonden de vorige keer als tweede op de main. Die gaan nu niet de plek voor de sub krijgen.