Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
The Hive mobilhome camping weet ik eigenlijk niet liggen. (eens navragen)

Is dat niet dat vaste stuk met die gebouwtjes wat bij de parkeerplaatsten naast The Hive liggen?
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Pascal wrote:
Ik had toch wel een aankondiging van Netsky verwacht. Nieuw album, Belg en al paar jaar niet geweest. Zijn er nog kansen voor hen als afsluiter op bv de donderdag?


Heeft nog geen zomerdata in zijn tour zitten dus zullen nog moeten komen.
maar of Werchter er tussen zal zitten durf ik echt niet te zeggen…
Netsky staat op Tomorrowland. Maar ook dat wilt niet veel zeggen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Moderat heeft wat nieuwe data bekend gemaakt, verrassend genoeg geen Belgische data al is er in het RW en PKP wel nog plaats vrij gelaten haha, iets voor vrijdag 4u? ;)

Netsky staat wel degelijk op een festival rond het RW weekend, nl. op 30 juni in Oostenrijk.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Moderat kunnen we nu wel als halve zekerheid beschouwen. Indien ze Pukkelpop aandoen zouden ze 5 dagen op een rij optreden, terwijl hun tourschema voorlopig nooit meer dan 3 dagen op een rij vertoont. Afsluiter KluB C op zondag?

Van die grootse aankondiging voor INmusic morgen zou ik ook niet te veel verwachten. De Kroaten op eFestivals lijken ervan overtuigd te zijn dat het om Green Day gaat.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Afsluiter KluB C op zondag?
Dacht ik ook al. Al blijft Röyksopp ook nog steeds in de running denk ik en qua exclusiviteit kan die act ook wel tellen (al was dat ook wel zo'n beetje met Justice ook zo en die gingen ook gewoonweg naar Dour..) En ten slotte ook nog eens Soulwax die ook een aantal data hebben rond die periode.. :p
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
247
6
Hollanders die spreken over een weekendticket bedoel een combi?

Want de zaterdag is toch uitverkocht.
Ze weten toch dat het 4 dagen zijn?
 

Scarnick

Playlistbediener
28 mrt 2015
34
0
Voor de mensen die QOTSA op hun lijst hadden.
De band hebben het nieuwe plaat haast klaar.
Ze willen het dit jaar touren.
Bron:NME

Een voor volgende jaar...Jawel.
 

BS.

Playlistbediener
22 mei 2016
32
0
Rise Against heeft gisteren een tour bekend gemaakt met Deftones door Amerika in juni/juli. Niet dat ik ze beiden serieus voorbij heb zien komen, maar die zijn nu definitief afgeschreven.

Jammer zeg...:(

En niet dat het aannemelijk was, maar Muse en Thirty Seconds To Mars zijn ook uitgesloten nu. Ze touren samen ook door Amerika vanaf mei.
 

Ouwe Rockert

Campingartiest
20 dec 2015
76
4
De term weekendtickets stamt nog uit de tijd dat het idd nog om een weekend ging. Shit, ben zelf uit die tijd en ging toen ook al. Dit jaar mijn 25ste TW/RW jubileum!
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
138
3
Shit, ben zelf uit die tijd en ging toen ook al. Dit jaar mijn 25ste TW/RW jubileum!
Je bent niet de enigste! M'n eerste T/W was ook 25jaar geleden, kunnen misschien n korting voor anciens vragen aan Rock Werchter! :lol:
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Ouwe Rockert wrote:
Shit, ben zelf uit die tijd en ging toen ook al. Dit jaar mijn 25ste TW/RW jubileum!


Je bent niet de enigste! M’n eerste T/W was ook 25jaar geleden, kunnen misschien n korting voor anciens vragen aan Rock Werchter! ?

Ben ik met mijn 19x RW dus nog slechts een rookie. ?
 

marsupilami

Campingartiest
27 jan 2017
57
0
Hollanders die spreken over een weekendticket bedoel een combi?

Want de zaterdag is toch uitverkocht.
Ze weten toch dat het 4 dagen zijn?

Ik mag het wel hopen. Zou toch wel erg dom zijn om voor 300 euro 3 dagkaarten te kopen als je voor minder een dag meer kan krijgen.

Daarnaast komt het eventueel ook doordat de bekendste festivals in NL max 3 volle dagen zijn en dus een weekendkaart gelijk staan aan een combiticket (op Defqon .1 na).
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Nick Cave & The Bad Seeds naar het Sportpaleis in oktober. Was sowieso al een zeer geringe kans op Werchter, maar dus nu volledig uitgesloten.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Ondertussen vult Mad Cool haar lineup nog even aan met o.a. Foals, Catfish & The Bottlemen, Jagwar Ma, Slowdive, Cage the Elephant en Savages.. Man, die undercard daar is om je vingers bij af te likken...
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
451
62
Erg gaaf ja, zit eigenlijk op Rancid te hopen, maar die kans lijkt me klein aangezien ze 29 juni in Ierland staan en 1 juli in Londen.
Tussendoor op en neer vliegen zal wel niet gebeuren.
Kleine kans nog dat ze zondag de overstap naar het vastenland maken waar ze vooralsnog optreden (op 5 juli Spanje Resurrection).
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik zie nu trouwens dat Future Islands een plaats omhoog is geschoven qua grootte. Staan nu in hetzelfde rijtje als White Lies en Bazart, terwijl ze enkele weken terug (bv. omslagfoto 27 januari) nog een rijtje lager stonden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken