Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Mark Lanegan gaat echt nooit op de Main staan denk ik.
Laten we deze droomaffiche verder zetten als volgt (bold = Main Stage)

DONDERDAG:
Kurt Vile - Nathaniel Rateliff - Maximo Park - Against Me!

VRIJDAG:
The Libertines - Jimmy Eat World - Dinosaur Jr - Kevin Morby

ZATERDAG:
A Tribe Called Quest - Bon Iver - Wilco - Frank Turner

ZONDAG:
The Killers - The Vaccines - Foals - Rancid - Slaves - Angel Olsen
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Mijn weekendkaarten zijn ook binnen! Eerste keer Werchter voor mij, ben erg benieuwd :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Namiddagact? Ik zie Lanegan eerder als Barn (sub)headliner, of schat ik ze zo verkeerd in?

Nah. Lanegan is natuurlijk wel een groot cultfiguur, maar massa's volk trekt die niet aan. Ik schat rond een uur of 4-5 in één van de 2 tenten.

Ik ben wel erg blij dat hij er staat, dat wel. Leuk om de dag mee in gang te trekken.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Mijn weekendkaarten zijn ook binnen! Eerste keer Werchter voor mij, ben erg benieuwd
1f642.svg

Het is Pinkpop, maar dan met relevantere artiesten en jonger publiek.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.389
3.411
Verwachten jullie morgen opnieuw een aparte aankondiging?

InMusic komt morgen met 'een grote verrassing' die de prijsstijging moet verklaren en Lowlands ging deze week met namen komen. Wie weet is er wel nog een redelijk grote artiest die morgen een tour aankondigt waardoor er enkele festivals een aankondiging doen, waaronder Werchter?
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
451
62
Nou zouden de headliners van Inmusic op Werchter goed als subheadliners kunnen staan als ik kijk naar afgelopen jaren.
Maar hele grote namen verwacht ik ook niet meer.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Verwachten jullie morgen opnieuw een aparte aankondiging?

InMusic komt morgen met ‘een grote verrassing’ die de prijsstijging moet verklaren en Lowlands ging deze week met namen komen. Wie weet is er wel nog een redelijk grote artiest die morgen een tour aankondigt waardoor er enkele festivals een aankondiging doen, waaronder Werchter?
Grote prijsstijging? Oké, het is Kroatië, maar tickets kosten omgerekend 42 euro (voor zover ik kan zien is dat de prijs van een combi, serieus?). Toch wel waanzinnig weinig als je ziet dat Kasabian, Alt-J en Arcade Fire er staan.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Thijs wrote:
Verwachten jullie morgen opnieuw een aparte aankondiging?

InMusic komt morgen met ‘een grote verrassing’ die de prijsstijging moet verklaren en Lowlands ging deze week met namen komen. Wie weet is er wel nog een redelijk grote artiest die morgen een tour aankondigt waardoor er enkele festivals een aankondiging doen, waaronder Werchter?


Grote prijsstijging? Oké, het is Kroatië, maar tickets kosten omgerekend 42 euro (voor zover ik kan zien is dat de prijs van een combi, serieus?). Toch wel waanzinnig weinig als je ziet dat Kasabian, Alt-J en Arcade Fire er staan.

Dan verwacht je een grotere naam dan Arcade Fire... want daar hebben ze niets over een prijsverhoging gerept?
Geen idee welke band het zou kunnen zijn. Als ik zie wat er tourt durf ik alleen maar te gokken op The Killers. Tenzij ze ook nog Foo Fighters of iets dergelijks hebben kunnen strikken.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.389
3.411
Het is natuurlijk niet het grootste en meest toonaangevende Europese festival maar wie weet komt er nog wel een potentiële sub/barnheadliner die tot nu toe niet besproken is geweest.

OF 'de grote verrassing' is niet interessant en we krijgen niets, dan kan ook natuurlijk... we kunnen alleen maar hopen natuurlijk :)
 

GraagGedaniel

Playlistbediener
23 feb 2015
11
0
Zojuist m'n weekendticket gekocht. Heel veel zin in! Persoonlijk hoop ik nog op the Vaccines (komen met een nieuw album en hebben ook al 2 of 3 festivals aangekondigd), Mac DeMarco (ook een nieuw album) en Anderson .Paak (ga er eerlijk gezegd wel vanuit dat ie er staat). Iemand die de kansen weet dat J. Bernardt nog op Werchter staat? Net als Warhaus een sideproject van Balthazar. Erg fijne muziek, komt ook binnenkort met een nieuw album. Weet niet of Werchter het al aan durft.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.389
3.411
Iemand die de kansen weet dat J. Bernardt nog op Werchter staat? Net als Warhaus een sideproject van Balthazar. Erg fijne muziek, komt ook binnenkort met een nieuw album. Weet niet of Werchter het al aan durft.

J. Bernardt is toch nog iets minder bekend dan Warhaus en die zal wel als een van de eerste in The Barn. Ik denk dat J. Bernardt momenteel nog net iets te klein is voor Werchter, misschien iets voor later maar deze zomer eerst een aantal kleinere festivals zoals Crammerock en dergelijke lijkt mij realistischer.
 

PasQuality

Playlistbediener
15 jun 2015
30
0
Ik had toch wel een aankondiging van Netsky verwacht. Nieuw album, Belg en al paar jaar niet geweest. Zijn er nog kansen voor hen als afsluiter op bv de donderdag?
 

Harlan Koppenberg

Playlistbediener
20 mrt 2016
6
0
Is er een kans dat Maximo park en passenger op Rock Werchter 2017 staan?

Voor het eerst dit jaar met een camper naar Werchter, hoe zijn de ervaringen van jullie hiermee?
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.050
345
Ik had toch wel een aankondiging van Netsky verwacht. Nieuw album, Belg en al paar jaar niet geweest. Zijn er nog kansen voor hen als afsluiter op bv de donderdag?
Heeft nog geen zomerdata in zijn tour zitten dus zullen nog moeten komen.
maar of Werchter er tussen zal zitten durf ik echt niet te zeggen...
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.050
345
Is er een kans dat Maximo park en passenger op Rock Werchter 2017 staan?

Voor het eerst dit jaar met een camper naar Werchter, hoe zijn de ervaringen van jullie hiermee?
The Hive mobilhome camping weet ik eigenlijk niet liggen. (eens navragen)
De gewone (regular) mobilhome camping liggen toch een stukje stappen van de weide.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken