"Pukkelpop heeft niet genoeg headliners. Ze moeten wel aan hun headliners zien te komen he" Lijkt wel of PKP helemaal niets voorstelt als ik hier zo sommigen hoor. Met de bevestigingen van Interpol en Elbow kun je al 2 grote namen opschrijven die even goed op RW hadden kunnen staan. Red Hot Chili Peppers, Mumford & Sons, Bastille, Editors, The Libertines, The xx, Lana Del Rey en Beach House zijn allemaal namen die nog in de pot zitten voor PKP, niet allemaal headliners maar die de bovenkant van de affiche vullen.. Lijkt erop dat PKP een solid jaar zal hebben en dat als je deze namen ziet (de rest staat in het PKP topic) The xx zou best op beide zou kunnen staan maar ik snap het wel dat het net zo goed één van de 2 kan worden ook.
Laat die maar doorkomen ja ^^ (+ Michael Kiwanuka zag ik ook)Onder andere Warpaint, Moderat en George Ezra zijn aangekondigd voor Open’er in hetzelfde weekend als Werchter. Er is veel overlap (Radiohead, Foo Fighters, James Blake, Royal Blood,…) dus deze nieuwe namen lijken zeker kans te maken.