Rock Torhout wrote:
Verdorie, ik heb nog steeds niemand die een combi mee wil, als ik niemand vond, ging ik een dagticketje voor zondag kopen …
Wat betreft de Radiohead dag: hoe goed Radiohead ook is, 100 euro blijft veel geld, zeker als je de dagopvulling ziet (OATW, Bazart, …). Mocht bv. The Xx of Elbow of whatever er als sub staan, zou ik die dag overwegen, maar met wat er nu staat, niet. Dan vind ik bv. de donderdag met Prophets of Rage, Arcade Fire en Kings of Leon nog een sterkere dag.
Dat zei ik eventjes geleden ook al: de toevoeging van OATW op die dag leek me geen slimme zet. Casual RH fans die de kat uit de boom kijken gaan eerder afgeremd zijn om een dagkaart te kopen dan andersom. Want met wat pech heb je dan Oscar & the Wolf als sub en dat wil je niet meemaken als RH fan. Hadden ze daar al van het begin een mooie combo voor gepresenteerd (the national, The XX, Elbow), dan waren die tickets véél sneller gegaan.
En de OATW fan gaat niet snel 100 euro neerleggen voor een dag waarop Radiohead headlinet.
Maar ik vind dat het trouwens nog vrij ‘traag’ gaat voor de FF dag. Had serieus gedacht dat die dag binnen de maand uitverkocht ging zijn.