Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.264
6.757
Van Dour verliezen we toch wel weer een aantal leuke namen weer Phoenix, Crystal Castles en Kevin Morby :(
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.264
6.757
Ik zou het zo doen: Radiohead – ??? – Oscar And The Wolf – Royal Blood – ??? – White Lies –???–, met Bazart in één van de tenten. Mogelijk afsluiter van de KlubC.
Staat Bazart daarvoor dan niet wat te klein?
 

B

Playlistbediener
14 jan 2016
44
0
Van Dour verliezen we toch wel weer een aantal leuke namen weer Phoenix, Crystal Castles en Kevin Morby ?

Je mag een van de drie hebben in ruil voor Bonobo ;-)
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Dan boeken ze een naam zoals Radiohead en plaatsen ze op dezelfde dag Oscar and the Wolf én Bazart, de 2 meest overgehypte bands van het moment. Ze willen echt dat Radiohead niet meer terug wil keren met het zien van zo'n publiek.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.264
6.757
Dan boeken ze een naam zoals Radiohead en plaatsen ze op dezelfde dag Oscar and the Wolf én Bazart, de 2 meest overgehypte bands van het moment. Ze willen echt dat Radiohead niet meer terug wil keren met het zien van zo’n publiek.
Waarom? Radiohead pakt zowat al het volk weg, zet daar tegenover een hypeband als Oscar & The Wolf, dan is alles toch oké?
 

Sb12

Playlistbediener
6 jan 2017
47
0
Bazart vind ik live wel een leuke groep, terwijl ik net geen Radioheadfan ben. Ieder zijn smaak e :)
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Rock Torhout wrote:
Waarom doet iedereen zo positief? :p

Bazart op herhaling, niets bijzonders aan
White lies was vorige Werchter passage echt saai
Bonobo is oké, maar ook niet echt een ‘waw’ naam
Royal blood is goed, maar ondertussen 3 keer (1 x 2014, 2 x 2015) gezien op Werchter met hetzelfde album
Agnes Obel, kleine en oninteressante naam

Ben ik nu waarlijk zo kritisch?


Bazart -> één van de interessantstee Belgische Bandjes van dit moment
White Lies -> Helemaal met jou eens
Bonobo -> Net een heel leuk nieuw album uitgebracht. Perfect op een zonnige middag in een tent! Toffe Electronica act
Royal Blood -> 2015 kon inderdaad echt niet 2x. 2014 hadden ze nog geen album uitgebracht
1f609.svg
Wel inderdaad dezelfde nummers maar was in 2014 echt een hele vette verrassing. Komt een nieuw album aan dit jaar.
Agnes obel -> Geen kleine naam. Hele mooi muziek. Voor haar doen een ietsje experimenteel album uitgebracht vorig jaar.

Gewoon een best leuk pakketje namen. Niet heel fantastisch. Wel gewoon meer dan prima.

Yannick wrote:
Bazart was echt wel te verwachten denk ik.. Net zoals Royal Blood eigenlijk

Jup. Beide namen waren meer dan genoeg aanwezig in de voorspellingen
1f609.svg

Verander bij Bazart één van de interessantse, maar naar één van de meest overhypete. Interessante Belgische acts zijn er genoeg, maar staan momenteel nog niet op de affiche, Agnes Obel is alleszins wel een mooie toevoeging, Royal Blood hangt af van hun aankomend album. Jammer inderdaad om te zien dat Dour met Phoenix en Kevin Morby is gaan lopen, zeker die tweede zou echt een mooie act zijn voor in de barn.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.517
4.849
Dan boeken ze een naam zoals Radiohead en plaatsen ze op dezelfde dag Oscar and the Wolf én Bazart, de 2 meest overgehypte bands van het moment. Ze willen echt dat Radiohead niet meer terug wil keren met het zien van zo’n publiek.

Mwa, het publiek zal hierdoor echt niet veel anders zijn.
Hoop wel dat ze OatW ergens in een tent verstoppen.
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Michiel wrote:
Dan boeken ze een naam zoals Radiohead en plaatsen ze op dezelfde dag Oscar and the Wolf én Bazart, de 2 meest overgehypte bands van het moment. Ze willen echt dat Radiohead niet meer terug wil keren met het zien van zo’n publiek.


Waarom? Radiohead pakt zowat al het volk weg, zet daar tegenover een hypeband als Oscar & The Wolf, dan is alles toch oké?

ALS ze die er tegenover zetten. Met Bazart en Oscar and the Wolf lok je ook een bepaald publiek die een totaal ander publiek trekt dan Radiohead. Plaats Oscar and the Wolf als sub en als die blijven hangen bij Radiohead zal je bij het optreden meer ergeren aan het kutpubliek dan genieten van Radiohead. Die vrijdag kan nu echt top zijn of een gigantische flop aan de hand van de podiumindeling.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.874
9.828
Tje, die vrijdag kan nog heel vet of heel kut worden. Hangt er echt vanaf welke acts ze voor Radiohead zetten.
 

Statler

Playlistbediener
10 nov 2016
7
0
Moeten we The Killers dan afschrijven voor de zondag??
Ik had die aankondiging eigenlijk al verwacht
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.264
6.757
ALS ze die er tegenover zetten. Met Bazart en Oscar and the Wolf lok je ook een bepaald publiek die een totaal ander publiek trekt dan Radiohead. Plaats Oscar and the Wolf als sub en als die blijven hangen bij Radiohead zal je bij het optreden meer ergeren aan het kutpubliek dan genieten van Radiohead. Die vrijdag kan nu echt top zijn of een gigantische flop aan de hand van de podiumindeling.
Gaat niet gebeuren want we missen nog een sub..
 

Toto

Campingartiest
5 jan 2017
62
0
Als je echt wil genieten van Radiohead dan ga je toch gewoon genoeg vooraan gaan staan, ik kan mij niet inbeelden dat iemand die niet echt fan is zoveel moeite gaat doen om een goeie plaats te hebben.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Michiel wrote:
ALS ze die er tegenover zetten. Met Bazart en Oscar and the Wolf lok je ook een bepaald publiek die een totaal ander publiek trekt dan Radiohead. Plaats Oscar and the Wolf als sub en als die blijven hangen bij Radiohead zal je bij het optreden meer ergeren aan het kutpubliek dan genieten van Radiohead. Die vrijdag kan nu echt top zijn of een gigantische flop aan de hand van de podiumindeling.

Gaat niet gebeuren want we missen nog een sub..

Tijd om een doomscenario te lanceren... Wat als we alle subheadliners al hebben?
 

Toto

Campingartiest
5 jan 2017
62
0
Yannick wrote:
Michiel wrote:
ALS ze die er tegenover zetten. Met Bazart en Oscar and the Wolf lok je ook een bepaald publiek die een totaal ander publiek trekt dan Radiohead. Plaats Oscar and the Wolf als sub en als die blijven hangen bij Radiohead zal je bij het optreden meer ergeren aan het kutpubliek dan genieten van Radiohead. Die vrijdag kan nu echt top zijn of een gigantische flop aan de hand van de podiumindeling.


Gaat niet gebeuren want we missen nog een sub..


Tijd om een doomscenario te lanceren… Wat als we alle subheadliners al hebben?
De Foo's hebben sowieso nog een sub nodig.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
pretparkfan wrote:
Yannick wrote:
Michiel wrote:
ALS ze die er tegenover zetten. Met Bazart en Oscar and the Wolf lok je ook een bepaald publiek die een totaal ander publiek trekt dan Radiohead. Plaats Oscar and the Wolf als sub en als die blijven hangen bij Radiohead zal je bij het optreden meer ergeren aan het kutpubliek dan genieten van Radiohead. Die vrijdag kan nu echt top zijn of een gigantische flop aan de hand van de podiumindeling.


Gaat niet gebeuren want we missen nog een sub..


Tijd om een doomscenario te lanceren… Wat als we alle subheadliners al hebben?


De Foo’s hebben sowieso nog een sub nodig.

Zo lang we geen extra "grote naam" krijgen op zondag, kunnen we er niet zeker van zijn dat Alt-J die subheadlinerspot niet invult. Ik ga er niet van uit en ik hoop dat die een tentafsluiter zijn, maar op dit moment kunnen zij even goed voor FF staan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.264
6.757
Inside info, of gewoon een eigen verwachting/hoop?
Gewoon logica. Royal Blood staat overigens wel in een redelijk groot lettertype dus die staan wss net voor de sub dan schat ik?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken