Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

DJTHOMASTY

Playlistbediener
6 nov 2016
26
0
RUN DMC!!! Damn, het regent echt vette nieuwe namen in het circuit de laatste tijd.

RUN DMC (als ze belgie aandoen) zou eerder een hiphop getinte dag krijgen op Lokerse feesten denk ik, die hebben toch altijd van die thema dagen met verassende namen
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Halsey komt Biebs supporten op 3 shows, misschien kan ze op Werchter haar concert inhalen van op PKP van dit jaar ..
Zwitserland - 15 juni
Ierland - 21 juni
UK - 30 juni
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.524
1.718
Behalve EITS mist Werchter hier weinig aan, vooral de boeking van Kaiser Chiefs vind ik een hele rare voor Cactus.
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Stevie Nicks op British Summer Time de week na werchter, hoe groot is de kans dat ze op RW staat? Lijkt me een toffe toevoeging aan het programma!
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
431
22
Roskilde komt met The Weeknd op woensdag, met Open'er op vrijdag ook zie ik hem niet meer naar Werchter afzakken (zeker omdat FF afsluit)
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
418
103
The Weeknd woensdag 28 juni op Roskilde.
The Weeknd vrijdag 30 juni op Open’er.

Hopelijk niet op Rock Werchter.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.296
4.464
Roskilde komt met The Weeknd op woensdag, met Open’er op vrijdag ook zie ik hem niet meer naar Werchter afzakken (zeker omdat FF afsluit)

Van mij hoeft het niet, maar dan zou hij toch prima op de zondag kunnen om het weekend af te sluiten?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.063
654
duyck wrote:
Roskilde komt met The Weeknd op woensdag, met Open’er op vrijdag ook zie ik hem niet meer naar Werchter afzakken (zeker omdat FF afsluit)


Van mij hoeft het niet, maar dan zou hij toch prima op de zondag kunnen om het weekend af te sluiten?
Nee, na FF komt niks meer, die gaan het weekend afsluiten.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Die kan perfect de Barn afsluiten op zondag.. Als ie daarmee content is tenminste.. Maar er zal nog niet snel een aankondiging komen van The Weeknd omdat t sportpaleis nog niet is uitverkocht.. Ik verwacht Frank Ocean morgen..
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.296
4.464
Paddy wrote:
duyck wrote:
Roskilde komt met The Weeknd op woensdag, met Open’er op vrijdag ook zie ik hem niet meer naar Werchter afzakken (zeker omdat FF afsluit)


Van mij hoeft het niet, maar dan zou hij toch prima op de zondag kunnen om het weekend af te sluiten?


Nee, na FF komt niks meer, die gaan het weekend afsluiten.

We hebben ook nog een Klub C en een Barn op RW....
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.332
9.061
visdave34 wrote:
Paddy wrote:
duyck wrote:
Roskilde komt met The Weeknd op woensdag, met Open’er op vrijdag ook zie ik hem niet meer naar Werchter afzakken (zeker omdat FF afsluit)


Van mij hoeft het niet, maar dan zou hij toch prima op de zondag kunnen om het weekend af te sluiten?


Nee, na FF komt niks meer, die gaan het weekend afsluiten.


We hebben ook nog een Klub C en een Barn op RW….

Ik zie ze Alt-J echt wel in de Barn wegzetten die zondag, tegenover FF. Voor Radiohead én Foo Fighters komen er denk ik nog 2 grote namen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.252
3.182
The Weeknd staat op al zijn aangekondigde festivals als headliner. Hij zou als Barn-afsluiter passen maar ik denk niet dat hij daarvoor naar RW wilt afzakken. Ik zie het niet meer gebeuren. Behalve als Alt-J toch barnheadliner is en the weeknd voor FF (wat ik betwijfel)

Ik hoop dat we morgen een mooie barnheadliner krijgen!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.063
654
visdave34 wrote:
Paddy wrote:
duyck wrote:
Roskilde komt met The Weeknd op woensdag, met Open’er op vrijdag ook zie ik hem niet meer naar Werchter afzakken (zeker omdat FF afsluit)


Van mij hoeft het niet, maar dan zou hij toch prima op de zondag kunnen om het weekend af te sluiten?


Nee, na FF komt niks meer, die gaan het weekend afsluiten.


We hebben ook nog een Klub C en een Barn op RW….
Klopt, maar je schreef dat hij het weekend zou kunnen afsluiten en main stage is altijd de laatste die sluit. Maar dan zou ik 'm alleen de Barn zien afsluiten, KlubC is echt geen optie.
Ik zie 'm dus eigenlijk niet komen (of als 'dance' afsluiter na het gitaargeweld op zaterdag? Dan moet ie alleen vanaf Polen komen de dag ervoor)...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.063
654
The Killers bevestigd voor BBK Bilbao (6/7-8/7). Die zijn dus ook in Europa! Opschrijven maar als sub voor FF of RH?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Tsjoh dat zou echt dik zijn moesten ze subben voor FF. Gaan ze wel voluit hé dit jaar. Alt-J in de Barn waar de meeste festivals ze als headliner hebben.. Wat doen we dan met Elbow / The xx die op Lowlands staan, ik zie niet in waarom PKP The xx zouden mislopen (Elbow valt nogal te betwijfelen omdat ze een ouder publiek hebben, denk ik)
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Als ze morgen uitpakken met the Killers (wat iedereen nu wel gaat denken zeker), ontploft het internet nogmaals denk ik. Headliner zoveel erbij dan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken