Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Ik heb geen idee waar de tour van The xx heengaat maar ik heb zo'n gevoel dat ze eerst alles in Europa zullen spelen en het jaar erna pas Noord-Amerika enzovoorts, stonden redelijk hoog qua kanshebbers voor Lollapalooza Chicago maar met de aankondiging van Lowlands komt daar opeens verandering in. The xx is zowieso headliner op PKP dus het is moeilijk in te schatten of ook RW ze zal hebben (is dat al in het verleden gebeurd?)

Had bij het begin van de aankondigingen nog gedacht dat Kodaline en Dinosaur Jr ging touren, uiteindelijk eventjes geschrapt.. Blijken ze toch festivals te doen en met de komst van misschien Ryan Adams is er een potentiële Barnheadliner bij gekomen :p Kurt Vile mag ook altijd afkomen!
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
429
22
Alt-J was 2jaar geleden headliner op PKP en speelde in The Barn op RW, maar denk niet dat het dit jaar zo'n vaart zal lopen met The XX bijvoorbeeld
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Cactus komt morgen met de eerste lading namen, ik ben heel benieuwd! "Morgen knalt onze chef een keizerlijke lading namen de lucht in en we zijn er godverdomme gans klaar voor! Eerste klas confituur jong, gene jam van de lidl."
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
laat lana del rey, london grammar en paolo nutini ook aub komen zeg
1f642.svg

Lana Del Rey mag altijd komen ;)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.156
1.188
Cactus komt morgen met de eerste lading namen, ik ben heel benieuwd! “Morgen knalt onze chef een keizerlijke lading namen de lucht in en we zijn er godverdomme gans klaar voor! Eerste klas confituur jong, gene jam van de lidl.”

Een tip met jam! Pearl Jam!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.156
1.188
Jamie Lidell zou wel kunnen met deze tip.
En/of Paul Weller (van The Jam).

En/of Explosions in the Sky.
En/of Empire of the Sun?

Al kan Empire (keizerrijk) ook wel slaan op Kasabian, maar dat is geen Cactusnaam volgens mij.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Jamie Lidell zou wel kunnen met deze tip.
En/of Paul Weller (van The Jam).

En/of Explosions in the Sky.
En/of Empire of the Sun?

Al kan Empire (keizerrijk) ook wel slaan op Kasabian, maar dat is geen Cactusnaam volgens mij.

Belle & Sebastian lijkt mij een ideale naam voor Cactus. Hoe die in deze tip passen moet ik nog uitvissen.
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
182
5
Confituur -> Paul Weller?
Gans -> Goose?
"God"verdomme -> dEUS?
Chef -> The Kooks?
"Knalt ... in de lucht" -> explosions in the Sky?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.156
1.188
Rockafeller wrote:
The Prodigy mss een leuke naam om donderdag af te sluiten?


Alsjeblieft niet zeg… Wat een platte herrie was dat de laatste keer zeg, die glijden ook steeds verder af.

Nog altijd veel liever als David Guetta, Martin Garrix, Fatboy Slim of iets dergelijks als dance act.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.994
565
visdave34 wrote:
Rockafeller wrote:
The Prodigy mss een leuke naam om donderdag af te sluiten?


Alsjeblieft niet zeg… Wat een platte herrie was dat de laatste keer zeg, die glijden ook steeds verder af.


Nog altijd veel liever als David Guetta, Martin Garrix, Fatboy Slim of iets dergelijks als dance act.
Met je eens wat betreft Guetta en Garrix. Fatboy Slim zou ik 10x liever hebben dan The Prodigy. Maar dat heeft er ook mee te maken dat ik FS nog nooit heb gezien en The Prodigy inmiddels al een keer of 5 (en elke keer wordt het slechter).
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.156
1.188
Everyknight wrote:
visdave34 wrote:
Rockafeller wrote:
The Prodigy mss een leuke naam om donderdag af te sluiten?


Alsjeblieft niet zeg… Wat een platte herrie was dat de laatste keer zeg, die glijden ook steeds verder af.


Nog altijd veel liever als David Guetta, Martin Garrix, Fatboy Slim of iets dergelijks als dance act.


Met je eens wat betreft Guetta en Garrix. Fatboy Slim zou ik 10x liever hebben dan The Prodigy. Maar dat heeft er ook mee te maken dat ik FS nog nooit heb gezien en The Prodigy inmiddels al een keer of 5 (en elke keer wordt het slechter).

Ik heb Fatboy Slim al één maal gezien (Sziget 2009), was een dikke tegenvaller hoor. Staat ook gewoon achter zijn knopjes en slechts 20% of zo was eigen materiaal. Voor de rest een platte DJ-set. Zit veel meer in vind ik met al zijn eigen werk.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Bon Iver speelt op 22 juli in Minneapolis een festival 'Rock The Garden', zal dus niet zo lang in Europa blijven als ie een maand ervoor nog Eaux Claires organiseert én op Primavera staat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken