Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.194
1.218
Werchter zou bij mij ontzettend veel bonuspunten scoren als het Primus en/of A Perfect Circle boekt.

Dat zeker. En Wilco. En Slowdive. En Afghan Whigs. En Slayer. En The Black Angels. En Van Morrison. En Belle & Sebastian.

Maar ja, niet te veel willen en realistisch blijven natuurlijk. Dit zijn namen, dat als er twee van komen, het al een succes is. Maar het kan wel.

Verder (in het meer realistische segment) hoop ik op Elbow, Liam Gallagher, Phoenix, The Kills, The xx, Warhaus...
 

Jens André

Playlistbediener
23 jan 2016
21
0
Zouden Queens of the Stone Age nog kunnen?
Zouden ook aan nieuw materiaal aan het werken zijn, maar ik heb nog niets gehoord van hen ondertussen.
Moesten ze toch toeren, zou het misschien nog kunnen voor Radiohead ofzo
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
448
61
Primus zou echt geniaal zijn, maar dat werd de vorige keer dat ik dat opperde weg gewuifd. Denk zelf ook dat ze eerder op Graspop zullen staan...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.422
653
"Ryan Adams, Wilco, Dinosaur Jr., Spoon, Kurt Vile & The Violators, Foster the People, Deap Vally, Kodaline, Kiasmos, Röyksopp, Boys Noize, Moderat, Xavier Rudd and Belako."

Dit zou het pakketje zijn dat Mad Cool morgen lost. Zitten ineens 8 à 10 kanshebbers tussen voor Rock Werchter dan.

 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.457
6.882
“Ryan Adams, Wilco, Dinosaur Jr., Spoon, Kurt Vile & The Violators, Foster the People, Deap Vally, Kodaline, Kiasmos, Röyksopp, Boys Noize, Moderat, Xavier Rudd and Belako.”

Dit zou het pakketje zijn dat Mad Cool morgen lost. Zitten ineens 8 à 10 kanshebbers tussen voor Rock Werchter dan.

Laat Ryan Adams, Wilco, Dinosaur Jr., Spoon, Kurt Ville en Foster the People maar doorkomen hoor. Zie verder Kodaline, Moderat en Xavier Rudd zeker ook komen.
Ik zou het persoonlijk heel gaaf vinden als Van Morrison overkomt van de festivals waar hij nu staat. Dan zal hij denk ik dezelfde spot krijgen als Robert Plant dit jaar had?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.255
3.193
Inderdaad enkele mooie kanshebbers! Opvallendste naam vind ik nog Foster The People, die hebben sinds 2014 niets meer van hun laten horen dus als dit waar is, zal er wel nieuw werk aankomen :)

Ik hoop toch echt dat we dit jaar nog een aankondiging krijgen van Werchter, ik kijk elke week uit naar vrijdag!
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
De zondag van Arras met Radiohead is uitverkocht.

Dit kan de verkoop van vrijdag tickets op rw ook wat versnellen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.338
6.542
“Ryan Adams, Wilco, Dinosaur Jr., Spoon, Kurt Vile & The Violators, Foster the People, Deap Vally, Kodaline, Kiasmos, Röyksopp, Boys Noize, Moderat, Xavier Rudd and Belako.”

Dit zou het pakketje zijn dat Mad Cool morgen lost. Zitten ineens 8 à 10 kanshebbers tussen voor Rock Werchter dan.
en officieel nu ook via Mad Cool...
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.130
2.322
Weet er iemand hoe het met de ticketverkoop gaat, zijn daar cijfers van bekend?
Rock Werchter waarschuwt via haar website en social media als er bepaalde tickets ver uitverkocht zijn, zolang je daar niets van ziet heb je normaal nog tijd genoeg.
 

MeukiJam

Randprogramma
13 dec 2013
162
0
Isle of Wight heeft net David Guetta + Run DMC aangekondigd als co-headliners... Daarnaast ook George Ezra, Bastille en Rag 'n Bone Man
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.360
9.088
RUN DMC!!! Damn, het regent echt vette nieuwe namen in het circuit de laatste tijd.

Die Lowlands worp is ook wel veelzeggend: zouden we The XX en Elbow toch niet op RW zien, maar op Pukkelpop?

Vrijdag trouwens weer een nieuwe naam voor RW. En, voor mij althans, een hele mooie :)
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
577
185
RUN DMC!!! Damn, het regent echt vette nieuwe namen in het circuit de laatste tijd.

Die Lowlands worp is ook wel veelzeggend: zouden we The XX en Elbow toch niet op RW zien, maar op Pukkelpop?

Vrijdag trouwens weer een nieuwe naam voor RW. En, voor mij althans, een hele mooie
1f642.svg
Sum 41 dus ;)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.194
1.218
“Ryan Adams, Wilco, Dinosaur Jr., Spoon, Kurt Vile & The Violators, Foster the People, Deap Vally, Kodaline, Kiasmos, Röyksopp, Boys Noize, Moderat, Xavier Rudd and Belako.”

Dit zou het pakketje zijn dat Mad Cool morgen lost. Zitten ineens 8 à 10 kanshebbers tussen voor Rock Werchter dan.

Wat een mooie namen weer zeg! Het merendeel hiervan zou ik zeer welkom heten op Rock Werchter! Vooral Wilco, Kurt Vile & the Violators, Röyksopp... Wauw! Het wordt zo goed als zeker weer een mooi programma in de breedte met de namen die momenteel circuleren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken