Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Het gaat naar mijn mening nog niet zozeer over de boeking van Imagine Dragons, maar hun hoogstwaarschijnlijke positie op de affiche aan de hand van hun aparte aankondiging. Wat inderdaad niet alles zegt zoals al is aangehaald, maar toch doet vermoeden dat ze waarschijnlijk sub of tentafsluiter zullen geplaatst worden.
 

DJTHOMASTY

Playlistbediener
6 nov 2016
26
0
Franz Ferdinand nog maar weinig gehoord, nieuw materiaal op komst en festival in mei en begin augustus een paar reeds gepland ...
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.262
3.211
The Weeknd vrijdag 30 juni op Open'er. Dan denk ik dat hij niet meer naar RW zal komen.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.532
1.732
Zou dat toch een vrij sterke naam vinden als afsluiter van de donderdag in plaats van weer een Netsky, Major Lazer of Deadmau5.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.012
6.406
Zou dat toch een vrij sterke naam vinden als afsluiter van de donderdag in plaats van weer een Netsky, Major Lazer of Deadmau5.
Gaat ie wel lekker mogen doorrijden om na RW (wat een late set zal zijn) nog door te rijden tot in Polen. Als je rekening houdt met de afbraak van 't podium en hoe laat 't gedaan is, vertrekken die pas richting Polen rond 3u ofso. Moet je nog minstens 12u rijden voor je er geraakt om dan op Open'er nog een set te spelen. In principe kan het maar ik denk het niet hoor (al zou 't misschien is wat anders zijn dan de bovengenoemde ja)
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Martijn wrote:
Zou dat toch een vrij sterke naam vinden als afsluiter van de donderdag in plaats van weer een Netsky, Major Lazer of Deadmau5.


Gaat ie wel lekker mogen doorrijden om na RW (wat een late set zal zijn) nog door te rijden tot in Polen. Als je rekening houdt met de afbraak van ’t podium en hoe laat ’t gedaan is, vertrekken die pas richting Polen rond 3u ofso. Moet je nog minstens 12u rijden voor je er geraakt om dan op Open’er nog een set te spelen. In principe kan het maar ik denk het niet hoor (al zou ’t misschien is wat anders zijn dan de bovengenoemde ja)

Het gebeurt geregeld dat grote artiesten een dubbele set opbouw hebben. Om dit soort dingen mogelijk te maken. Desalniettemin, mocht hij dat niet hebben, dan wordt het wel haast en vliegwerk. Maar vast niet onoverkomelijk.
 

Diego1231617899554

Campingartiest
13 dec 2015
78
0
De band Live komt met een reunietour in 2017! Ergens een hoge spot in de Barn of rond een uur of 5 op de mainstage? (Of helemaal niet, ook een optie natuurlijk)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.373
9.117
Lijkt me inderdaad wel een kanshebber, rustig op een middagje op de main. Op de plek waar Counting Crows de vorige keer stonden. Gingen die vandaag niets aankondigen?
 

Diego1231617899554

Campingartiest
13 dec 2015
78
0
Ja, ze hebben op hun facebookpagina aangekondigd dat ze een tour gaan doen in de originele bezetting. De site ligt wel plat, dus veel meer informatie is er niet
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
A Perfect Circle heeft ondertussen enkele US data bekendgemaakt en er volgen er nog. Ik heb ondertussen even teruggekeken naar Puscifer in 2016 en toen zijn ze ook gestart met enkele tourdata in de VS om dan naar Europa te komen. Zou ik echt waanzinnig vinden mochten die nog even overvliegen!
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Morgen eerste namen Rock Zottegem. Enkele namen dat dan kunnen afgeschreven worden voor RW. Ik denk maar aan een mogelijkheid als Dropkick Murpgy's, of de hier net aangehaalde groep Live.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Morgen eerste namen Rock Zottegem. Enkele namen dat dan kunnen afgeschreven worden voor RW. Ik denk maar aan een mogelijkheid als Dropkick Murpgy’s, of de hier net aangehaalde groep Live.

De namen van Rock Zottegem hebben meestal weinig invloed op Rock Werchter. Vorig jaar stond bijvoorbeeld Skunk Anansie nog op beide festivals.

Live zou wel een zeer mooie naam zijn! Duimen maar.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.012
6.406
Sigur Ros heeft dus z'n tour bekend gemaakt en loopt tot 17 juni in New York, perfect :)
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Sigur Ros heeft dus z’n tour bekend gemaakt en loopt tot 17 juni in New York, perfect
1f642.svg

Opletten het is Sigur Rós en niet Sigur Ros :p

Maar daarbuiten zie ik hen inderdaad wel als een kanshebber, maar denk met hun huidige productie eerder als tentafsluiter zoals de vorige keer dan sub.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken