Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
418
103
mattman wrote:
Hopelijk betekent dat niet dat we morgen geen naam krijgen voor Rock Werchter. Anders is het gedaan voor dit jaar…


Ach heel misschien volgende week. Maar hou er maar geen rekening mee. Vorig jaar deden ze in December ook niet veel meer
1f609.svg

Proficiat, dit was bericht 2222 in dit forum. :-o :)
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
The Killers nog naar Werchter zie ik niet gebeuren. Dat zou echt een headliner te veel zijn. Pixies zou best kunnen, hun show in België is geweest, dus niks wat Werchter nog tegenhoudt om hen aan te kondigen. Beide mogen er gerust staan, wat mij betreft.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.422
653
The Killers nog naar Werchter zie ik niet gebeuren. Dat zou echt een headliner te veel zijn. Pixies zou best kunnen, hun show in België is geweest, dus niks wat Werchter nog tegenhoudt om hen aan te kondigen. Beide mogen er gerust staan, wat mij betreft.

The Killers waren op het hoogtepunt van hun populariteit slechts sub op RW. Kan er dus gerust nog bij.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
pretparkfan wrote:
The Killers nog naar Werchter zie ik niet gebeuren. Dat zou echt een headliner te veel zijn. Pixies zou best kunnen, hun show in België is geweest, dus niks wat Werchter nog tegenhoudt om hen aan te kondigen. Beide mogen er gerust staan, wat mij betreft.


The Killers waren op het hoogtepunt van hun populariteit slechts sub op RW. Kan er dus gerust nog bij.

Oh, ik dacht dat ze er eens gestaan hadden als headliner ook, maar dat zal ik verkeerd hebben dan. In dat geval kan het best, en zou best een goede opwarmer zijn voor pakweg Foo Fighters.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Ik geloof niet dat een naam als Slayer of Rancid nog op de zaterdag past (op een andere dag zag ik ze beide al niet staan.)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.194
1.218
Slayer, Rancid inderdaad, maar ook geen Mastodon op Graspop. Misschien iets voor Werchter tussen, maar uiteraard moet die Graspopaffiche ook nog aangevuld worden.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.194
1.218
En Prophets of Rage ook niet op Graspop, maar goed, dat was al een tijd duidelijk aan de hand van hun tourdata dat ze niet op Graspop konden spelen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.194
1.218
NOS alive komt met The xx, als ze niet op RW staan eet ik mn pet op
1f621.svg

Mja, blijft een dubbeltje op zijn kant met Pukkelpop. Net als Elbow trouwens, beiden data rond Rock Werchter én rond Pukkelpop. Al is van al de namen die voorbij komen The xx het meest passend bij Radiohead vind ik.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
kan morgen niet een dag zijn waarop iets voor TW classic bekend wordt gemaakt i.p.v. voor RW zelf?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
The xx kan net zoals paar jaar geleden met Alt-J in de Barn staan waarna ze op PKP headlineden.. Al lijkt 't me idd waarschijnlijker dat ze voor RH subben en Elbow in de Barn staat.. Het is en blijft PKP hé, kunde vanalles verwachten de afgelopen jaren (kuch Dimi & Mike op Sziget..)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.422
653
The xx kan net zoals paar jaar geleden met Alt-J in de Barn staan waarna ze op PKP headlineden.. Al lijkt ’t me idd waarschijnlijker dat ze voor RH subben en Elbow in de Barn staat.. Het is en blijft PKP hé, kunde vanalles verwachten de afgelopen jaren (kuch Dimi & Mike op Sziget..)

Maar 2 keer Vorst + Werchter subben + Pukkelpop headlinen is gewoon te veel op een half jaar tijd. En laten we ook niet vergeten dat Pukkelpop overduidelijk moeite had met het vinden van headliners, anders had Alt-J ook geen 2 Belgische festivals aangedaan in dezelfde zomer.

En Pukkelpop heeft de beste kaarten voor The xx, aangezien ze een echte headlinespot en een volledige set in het donker kunnen aanbieden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Muse – Mumford & Sons – Red Hot Chili Peppers – Green Day – The Weeknd – The Prodigy – Editors – The xx – Alt-J
Elbow – Major Lazer – Bastille – Lana Del Rey – Iggy Pop – Aphex Twin – At The Drive-In – Foals – Flume – Kygo

Als je uit dit lijstje kan kiezen qua head & subs.. Nouja, ik weet 't niet, zou gewoon vreemd zijn dat ze niet op RW zouden staan..
Alt-J stond overigens in datzelfde jaar (2014) ook in Vorst Nationaal, dat er een extra concert wordt aangekondigd komt volgens mij gewoon door de heel snelle sale waardoor er een soort buffer ontstaat..
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
431
22
Net omdat er zo veel keuze is gaat The XX niet beide doen. PKP zal slechts in uiterste nood iemand laten headlinen die op RW staat, zoals 2j geleden waar er bitter weinig tourde rond PKP
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
En Pukkelpop heeft de beste kaarten voor The xx, aangezien ze een echte headlinespot en een volledige set in het donker kunnen aanbieden.

Hangt er ook vanaf wat de band wil natuurlijk, misschien zijn ze super fan van Radiohead en zouden ze het een onwaarschijnlijke eer vinden om voor hen te mogen subben. Maar eerlijk: als Werchter ook nog eens The Xx weet te strikken, dan wordt dit toch echt wel de beste line-up in heel wat jaren (al is het dat nu eigenlijk ook al wel :) ).
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
En wat als nu The Killers - Alt-J - Foo Fighters gebeurd? (nooit ma bon) :roll:
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Bij die nieuwe namen voor Novarock zitten toch ook weer enkele mooie kanshebbers. Lijken meest kans te hebben: Pendulum live, Fatboy Slim, Rancid, Rag 'n bone man, Good charlotte

Ik zou vooral super blij zijn met Pendulum, dat is toch echt wel een beleving live.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken