Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.373
9.115

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.012
6.406
Ik zie nu op wiki dat K3 op vrijdag voor Radiohead speelt! Lijkt me leuk… #oyalele

edit:
trolling at its finest, misschien hebben Gertje en de Schuer goeie banden.. Da kan he ;)
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Best dat het albums raden ook heel moeilijk was ... op een paar minuten allemaal ontcijferd :) Kans zit er dus inderdaad wel in dat we dit jaar niet veel meer hoeven te verwachten.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.012
6.406
Krijgen we dus geen Of Mice & Men of Primus, waar toch sommigen hadden op gehoopt. Ook Alter Brdige (voor TW Classic dan) is weg.. Is het zo wat de traditie dat alle festivals ff winterstop houden of zijn er nog een aantal die wat gaan droppen de komende weken?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.470
11.475
Ah das balen, toch geen Alter Bridge en Airbourne voor Werchter. Met name die eerste had ik graag weer eens willen zien.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.505
2.018
RUN DMC!!! Damn, het regent echt vette nieuwe namen in het circuit de laatste tijd.

Die Lowlands worp is ook wel veelzeggend: zouden we The XX en Elbow toch niet op RW zien, maar op Pukkelpop?

Vrijdag trouwens weer een nieuwe naam voor RW. En, voor mij althans, een hele mooie
1f642.svg
Dus deze open deur zat toch iets te vast dan? :p
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.373
9.115
mattman wrote:
RUN DMC!!! Damn, het regent echt vette nieuwe namen in het circuit de laatste tijd.

Die Lowlands worp is ook wel veelzeggend: zouden we The XX en Elbow toch niet op RW zien, maar op Pukkelpop?

Vrijdag trouwens weer een nieuwe naam voor RW. En, voor mij althans, een hele mooie
1f642.svg



Dus deze open deur zat toch iets te vast dan?
1f61b.svg

Tja. Ik voel me ook bedrogen. ?
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
pretparkfan wrote:
Als The Killers komen… sub voor Radiohead?

The XX, Elbow ..? Er zit wel degelijk een redenering achter dat ze bv eerst Imagine Dragons afroepen ipv een naam voor die vrijdag hoor, volgens mij krijgen we nog eventjes geen naam voor vrijdag..

Waarom wel The xx en Elbow en niet The Killers?
De redenering kan even goed zijn dat BBK Bilbao hen exclusief als eerste mag aankondigen en dat andere festivals langer moeten wachten. Dus ik zie niet in wat voor andere redenering je nog nodig hebt.
Zoals ik al in mijn post aangaf, ik zeg niet dat The Killers komen, maar áls ze komen, dan lijkt sub voor RH mij de beste mogelijkheid. ;)
 

Erni

Playlistbediener
17 dec 2016
34
0
Mischien floggingmolly Touren door de USA tot eind maart gaan dan naar Europa laatste op het lijstje 25 juni Duitsland zou gaaf bandje zijn voor de middag begin avond
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Wat ik mijn nog afvroeg:
In 2015 heb ik die nieuwe tenten meegemaakt. Conclusie: zagen er prachtig uit, maar airco was waardeloos en al snel veel te vol. Was dat al beter in 2016? Of is het scherm tussen de 2 tenten de enige verbetering?
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.505
2.018
Tenten waren aangenaam maar het weer was tegenovergesteld dus moeilijk in te schatten. Het scherm was, vond ik persoonlijk, wel een pluspunt met de zittribune, weinig last van omgevingsgeluid, goed beeld. Alleen de beleving was logischerwijze minder.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.470
11.475
Lijkt erop dat we niet onder The Weeknd uitkomen op Werchter. Moet wel zeggen dat ik Starboy een erg vet nummer vind, al komt dat meer door de bijdrage van Daft Punk. We krijgen zo dus nog wel een beetje Daft Punk op Werchter :)

Mijn gok, we krijgen vrijdag de aankondiging van The Weeknd als laatste van het jaar. Hiermee spreekt de organisatie toch een andere doelgroep aan dan de bands die nu bekend zijn gemaakt. Leuk voor de kaartverkoop.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Lijkt erop dat we niet onder The Weeknd uitkomen op Werchter. Moet wel zeggen dat ik Starboy een erg vet nummer vind, al komt dat meer door de bijdrage van Daft Punk. We krijgen zo dus nog wel een beetje Daft Punk op Werchter
1f642.svg


Mijn gok, we krijgen vrijdag de aankondiging van The Weeknd als laatste van het jaar. Hiermee spreekt de organisatie toch een andere doelgroep aan dan de bands die nu bekend zijn gemaakt. Leuk voor de kaartverkoop.

Mijn gok, we krijgen volgend jaar pas weer wat. Het gebrek aan een aankondiging afgelopen vrijdag heeft het denk ik wel duidelijk gemaakt dat er niks nieuws meer komt dit jaar.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Er zijn in zowat iedere prijscategorie nog kaarten te koop voor het optreden van The Weeknd in het Sportpaleis, dus kans dat ze die nu aankondigen is nihil. Lijkt me sowieso een naam die eerder voor Dour / Les Ardentes is weggelegd, daar hebben ze ook headliner status.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken