Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
HIM heeft wat nieuwe aankondigingen gemaakt.
Misschien is het niet echt iets voor werchter , maar zou dat wel heel vet vinden.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.265
3.229
Het bericht van de MFL tickets is er. Zonder extra naam, zoals verwacht... maar wel jammer natuurlijk
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.348
6.569
Kasabian als sub voor Radiohead zou zalig zijn
1f62e.svg
Ik denk dat ze niet voor minder dan headliner willen tegenwoordig.
NIN voor Radiohead, dat lijkt me wel een mooie combi.
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Daruda wrote:
Kasabian als sub voor Radiohead zou zalig zijn
1f62e.svg



Ik denk dat ze niet voor minder dan headliner willen tegenwoordig.
NIN voor Radiohead, dat lijkt me wel een mooie combi.

Kasabian weet even goed dat ze buiten de UK momenteel geen headliner zijn op festivals zoals Werchter, dat is bijna net hetzelfde als zeggen dat Foals of Biffy Clyro voor niet minder dan headliner willen hoewel die zelf nog geen sub zijn in België. NiN zie ik echt niet meer als sub verschijnen op een festival, als tentafsluiter wel, na wat ongelukkige plaatsingen willen ze echt geen sub meer zijn.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Daruda wrote:
Kasabian als sub voor Radiohead zou zalig zijn
1f62e.svg



Ik denk dat ze niet voor minder dan headliner willen tegenwoordig.
NIN voor Radiohead, dat lijkt me wel een mooie combi.

Zeggen dat een band die in Tivoli & De Oosterpoort staat niet voor minder dan een headline-spot naar RW komt is niet heel erg gegrond.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
A perfect circle tourt dus zoals eerder gezegd begin volgend jaar in de VS, maar nu dus ook Tool in juni op Governors Ball. Ik begin al te dromen van Tool op Werchter, maar zou echt wel té mooi zijn om waar te zijn.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
418
103
Nietszeggende tweet op vrijdag van RW.

https://twitter.com/RockWerchter/status/811922339164254208
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.015
6.421
Ik denk dat we hieruit dan weer wél kunnen besluiten dat Alt-J geen sub zal zijn, of zie ik verkeerd?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.072
667
Ik denk dat we hieruit dan weer wél kunnen besluiten dat Alt-J geen sub zal zijn, of zie ik verkeerd?
Hoe dat zo? Alles dat erboven staat is (eerste regel) headliner of (tweede en derde regel) co-headliner, dus direct daaronder zouden de subs kunnen staan toch?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.265
3.229
Dat bedrag komt neer op 2 500 verkochte combi’s in die periode. Dat lijkt me toch niet zo heel veel eigenlijk.

Aangezien de berichten ivm MFL altijd in het Nederlands verschijnen, vermoed ik dat die 2500 verkochte combi's enkel door Belgen (misschien ook Nederlanders) gekocht konden worden. Op efestivals ook nooit reactie als er daarover een bericht verschijnt dus die zullen die berichten wel niet zien. Bovendien had je ook steeds de optie om te kiezen tussen een gewone combi of een combi voor MFL. Er zullen altijd wel mensen zijn die gewoon de eerste optie dat combi zegt, aanduiden. 2500 lijkt me dan nog redelijk verkocht. Ook rekening houdend met het feit dat Belgen graag wachten met tickets kopen tot er meer namen bekend zijn.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.265
3.229
Ik denk dat we hieruit dan weer wél kunnen besluiten dat Alt-J geen sub zal zijn, of zie ik verkeerd?

Ik denk dat we hieruit enkel kunnen besluiten dat we dit jaar geen namen meer krijgen haha. Ik heb de poster al gezien op fb als gesponsord bericht dus dit zal gewoon de poster zijn waarmee ze voor een tijdje gaan promoten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken